Besluit genomen:wil Carlos wegdoen,als het me lukt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 17:35

Ga je hem dan toch nog verkopen...Tja, tis natuurlijk nooit makkelijk om je paardje weg te doen maar als je er geen plezier meer in hebt wordt het ook moeilijk om hem het nog zo goed mogelijk naar de zin te maken. Je zult met je nieuwe paardje ook vast de nodige problemen verwachten maar als je echt verder wilt komen is dit wel de beste oplossing voor je.
Ik denk dat je er inderdaad wel voor moet zorgen dat Carlos echt een goed tehuis krijgt, dan wordt het voor jou ook een stuk minder moeilijk om hem te verkopen. Ik hoop in ieder geval dat je een leuk paardje vind die goed bij je past!

Groetjesssss van Jessica!

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:11

Zelf heb ik mijn vorige paard eigenlijk ook veel te lang gehouden. Onlangs dat wij niet bij elkaar pasten, heb ik haar 2,5 jaar gehad.
Ze was zo lief dat ik haar niet weg kon doen. Totdat ik eindelijk bij mezelf dacht: waarom betaal ik stalgeld, hoefsmid, DA e.d. voor een paard wat lief is maar waarmee ik niet kan doen wat ik zou willen doen?
EN wat heeft dit paard aan mij?? Met mij als baasje kon ook zij niet doen wat ze zou willen doen.
Vandaar dat ik toen eindelijk heb besloten haar te verkopen en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad.
Nu heb ik een paardje waar ik wel met heel veel plezier op rijd en mijn vorige paard heeft nu een baasje wat haar wel kan geven wat ze nodig heeft. Maar ja, je weet natuurlijk niet altijd of je paard goed terecht komt.
Succes met jouw beslissing!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:52

Beetje voorbarig misschien, maar onder Eenmaal Andermaal staat een pittige e-pony te koop of te ruil.
Weet niet wat ze ermee bedoelt maar je weet nooit he.

Dit is een hele erge gewoonte van me...heb bij Marktplaats zelfs al de neiging om mensen naar andere mensen toe te sturen...zal mijn best doen eht af te leren Haha!