Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femke27 schreef:Dat gezeur of je een lelijke pony hebt neem je toch niet serieus he??? Voor jou is het toch de mooiste pony op aarde? Daar moet je echt niet op reageren. Overigens is het misschien gezelliger om zonder die meiden te gaan rijden. Dan ben je gezellig met je mooie pony, die wel respect voor je heeft.
Ik vind wel dat ze ten alle tijden van je spullen af moeten blijven. Wat denken ze wel niet dat ze zijn. Kun je het hier misschien niet eens met de staleigenaar over hebben? En misschien zijn slotjes op je kast en voerton een optie???
En anders misschien eens kijken naar een andere stal... Is banketstaaf, maar zo hoef jij je niet te laten behandelen. Veel succes ermee, en laat je niet gek maken
aerdenhout1 schreef:Oke..kwartje is gevallen ik snap hem. Dan zou ik denk ik maar niet meer met deze "leuke" meisjes samen naar de ponyclub gaan. Dan zou ik zeker de staleigenaar inlichten, misschien beter als je ouders dat doen.
Vind het sowieso een erg vreemde zaak dat daar niet op wordt gelet door de eigenaar van de stal. Ik zou direkt inspringen als ik andere pensionklanten bezig zag met het knippen van een ander zijn paard. Zou in elk geval even vragen of de eigenaar er van af weet. Gelukkig komen mijn pensionklanten niet zomaar in de kast van iemand anders ( die zitten op slot n.l) en al zaten ze niet op slot dan nog wordt dat hier niet gedaan gelukkig.
Als een paard door een ander word gereden dan de eigenaar zelf, word dat ook altijd even gezegd tegen mij, zodat ik weet wie er komt en dat het goed is. Ik zou denk ik toch maar eens kijken naar een andere stal waar dat een beetje beter in de gaten wordt gehouden. Rare bedoening vind ik eigenlijk....hoeveel paarden staan er in pension? Is het een hele grote stal soms?

Mustang1995 schreef:Hoi ik ga elke zaterdag met een paard meiden naar de ponyclub en onderweg zeggen ze allemaal dingen zoals± jij heb evht een lelijke pony en je kan nooit eerste worden en je komt nooit met de 1ste prijs thuis en jou pony kan niet eens aan de teugel en je kan niet rijden en als ze een klein stukje vandoor gaat (arabisch bloed) dan keer ik om en dan zeggen ze je moet haar wel inhouden en op stal doen ze dit± ze stelen voer van mij kijken in mijn kast en neuzen in mijn spullen geven mijn pony veel eten en knippen in zoijn vacht manen en staart dan denk ik hallo doe het lekker bij je eigen paard en dan zeg ik het tegne hun van he niet doen dat wil ik niet (op normalen toon) en dan zeggen ze ga toch je pony verzorgen of zoiets banketstaaf
ik zat erg erg mee en ik durfde het niet te zeggen dus doe ik het zo maar heeft iemand tips en sorry voor het lange verhaal maar ik dnek dat je het wel begrijpt.
xxxxx en bedankt
) en wat zij van hem of haar vinden kan jou niets schelen.
Mustang1995 schreef:hey ik sta op een stal met ook andern dieren zoals koeien ne geiten ect en daar zijn de eigenaren veel me bezig en hij is er ook soms niet.................. en gelukkig zie ik ze ook niet heel vaak op stal en als ze er zijn probeer ik ze zoveel mogelijk te negeren bedankt allemaal (de meiden )
en ik wil ook wel naar een anderen stal maar die moet wel te betalen zijn me ouders hebbben ook geen miljoenen zeg maar
xxxxxxxxxxxxxx
of stoot ze per ongeluk met de zweep(HARD)
hihi
( kun je meteen beginnen met een nieuwe start ! )

Shanna schreef:Betere oplossing; MET je ouders naar de staleigenaar! Volgende stap; HUN ouders.