Wat voor sterrenbeeld is jullie paard?????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 14:22

O je ik ben dus een ECHTE ram, weet niet of dat zo positief is??? Verward Knipoog

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:38

Colinda schreef:
Een stier ; errrrugggg koppig, is een ''aarde'' teken.. het woord zegt het al; rotsvast... wel lief, trouw, maar eigenwijs... zoals je tegen een stier doet, krijg je driedubbel terug.
1 voordeel; bluffen helpt Knipoog

Vissen; is ook een waterteken, zeer dromerig. geen leider, geen volger.
Kan je het gevoel geven heel ''zwak'' te zijn, terwijl ze heel sterk zijn.
kan onderdanig reageren (en het dus toch niet zijn)....
is een dubbelteken.

Sher is dus een stier, wat je hier zegt klopt wel. Ze is koppig, en ook lief Lovers . Trouw is ze zeker, 'nieuwe' mensen moet ze ook altijd uitproberen, mij ook nog wel (maar steeds minder Lachen ). Maar voor de jongen die haar heeft ingereden doet ze echt alles Scheve mond *erg frustrerend*
En eigenwijs.........zeker.........bv als je aan het poetsen bent en ze schraapt, dan zeg ik "nee" en dan moet ze het altijd nog even 1 keertje doen voor ze ophoud
Of als ze losstaat, en je staat erbij doet ze niks, dan loop je weg en dan gaat ze aan het hout zitten eten. Als je je dan omdraait kijkt ze echt zo onschuldig Schijnheilig
Zelfs dat je het driedubbel terug krijgt klopt. Als ik chagarijnig ben ofzo, en overdreven boos word op haar, dan kijkt ze me de rest van de dag niet aan. Behalve als ik dan met eten aankom }>

Zelf ben ik een vis, en dat klopt ook wel. Ik geloof ook wel in die dingen, mijn moeder heeft bij mijn geboorte mijn horoscoop laten trekken en dat klopt echt heel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:33

Kan iemand me nog iets vertellen over de relatie tussen Ram en Kreeft?
Ik begin het zowaar interessant te vinden
Ik=Ram
Paard=Kreeft.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:54

Colinda schreef:
heee... dit is grappig Haha!

Een ram is idd een ''dram'' Haha! wel heeeeel lief, maar zo ongelooflijk eigenwijs, het is een vuurteken & daardoor vrij explosief & extrovert.
Verder is het een ''leiderteken'' . Dat wil zeggen dat ze graag baas willen zijn. Zo kan het een tijdje goed gaan... maar toch willen ze de leiding hebben.... (lijken me geen makkelijke paarden, heb er zelf ook 1 gehad).

en? klopt het een beetje, in zoverre....?
of zal ik ophouden? Knipoog

groetjes

Wow, Colinda, ik ben erg onder de indruk. Laat het voor dat paard van mij nu echt opgaan! Hij is april-ram dus ook nog een echte.
En hoe verhoudt de ram zich tot vissen (dat ben ik dus)?

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:27

Haha! haha... I knew it... astrologe in de dop Knipoog

fritzroy;
vissen is dus erg gevoelig.. en wat dromerig...

In het boekje wat ik heb, staat dat de vis van de ram moet leren, zij het met tegenzin...

Ik kan me voorstellen dat je je misschien soms ''ergert'' aan je paard... hij wil vanalles tegelijk & direct, met explosie.. terwijl jij misschien juist ff rustig aan wil doen...
Een vis is ook geneigd ''beren'' te zien, zeg ik wel eens Haha! hiermee bedoel ik, dat ze door hun gevoelige aard soms dingen zien (die er niet zijn) en het met hun ''aan de haal'' gaat... beren zien Haha!
Overigens zijn rammen verder wel heel lief hoor !
Ik zei altijd; het lijkt wel of ik 2 paarden voor de prijs v. 1 heb Knipoog op stal is het een schatje, kan er 5 kinderen bij in de box zetten, laat maar poetsen.... dropje...
maar met rijden zou ik er echt geen kind opzetten, want dan ging die ''motor'' aan Haha! felle rakker Knipoog

oke...
Picasso:
Het stukje over ram staat hierboven al Knipoog
Paard is kreeft...
Ook kreeft is een leiderteken ram ook...
Alleen beide op hele verschillende manier....
een ram is dus explosief & extrovert
een kreeft is erg gevoelig, maar ook INtrovert... toch zal ie je duidelijk kunnen maken dat ie wel baas wil zijn.
Verder heeft een kreeft moeite met het uiten v. gevoelens (mensen hebben bijv. moeite met ''nee'' zeggen en gaan zich dan ergeren aan die ander, maar ook aan zichzelf)

kortsluitend zou ik over de combinatie willen zeggen:
een merkbare/voelbare spanning, duidelijk verschil in persoonlijkheid.

nou.... ben benieuwd of dit weer opgaat...

groetjes

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 23:09

En Colinda.....ik ben Stier en Cheyenne is ook stier.....hoe gaat dat meestal samen? Knipoog

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:13

Franca schreef:
En Colinda.....ik ben Stier en Cheyenne is ook stier.....hoe gaat dat meestal samen? Knipoog

dubbel stier, dubbel koppig Haha!
grapje... maar ik denk wel dat het een beetje ''alles'' of ''niets'' is...
Waarschijnlijk ''begrijp'' je mekaar ook wel, omdat je beide stier bent.
zal mekaar dus afwisselen..

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 00:28

Ja Colinda, het klopt wel een beetje. Toch kunnen we best goed samenwerken, dat gaat heel aardig Lachen Grappig zeg, ik heb me tot nu toe nooit in deze materie verdiept, maar ik begin het steeds interessanter te vinden. Dank je!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 00:36

Picasso schreef:
Grappig zeg, ik heb me tot nu toe nooit in deze materie verdiept, maar ik begin het steeds interessanter te vinden.

ja he ! en hoe meer je je erin verdiept, hoe interessanter het wordt...
tenminste.. ik ben in die jaren dat ik erover lees, kijk & vergelijk nog steeds op zoek naar ON waarheden.... om te kijken of ik het kan ''verwerpen'' Haha!
niet dus... bekijk nu zelfs mijn katten met andere ogen haha...

nee echt waar... zo heb ik dan een ''tweeling'' paard, maar ook een ''tweeling'' kat...
Die eigenschappen gaan dus echt op, voor een bepaald sterrenbeeld...
is een lieve kat, maar zet 'r niet onder druk Knipoog
Verder schijnt een tweeling graag te praten of iig communicatief bezig te zijn...
nou... Colinda laat zich meerdere malen per dag horen (als ze me langs ziet lopen... of als ik in de buurt ben) en de poes (ook tweeling dus), miauwt en ''praat'' ook op haar manier...
En ja... ze praten/communiceren méér als bijvoorbeeld een stier.

blijf me dus verbazen !

zijn hier trouwens geen boogschutters onder ons?
(ben ik zelf) Haha!

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 00:52

Mijn kattenkop is Ram van sterrenbeeld en mijn paard dus Kreeft, toch hebben ze wel veel overeenkomsten in hun gedrag en ook in wat er achter ligt.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 01:48

Kasmier is ook Ram (1 april) en ik ben Boogschutter (15 dec). Colinda heb je over deze combinatie ook iets staan?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 10:24

Helaas Colinda, gaat het eerste deel van je 'analyse' voor Fitz en mij niet op. Ik kan wel ruzie met mijn paard hebben maar dan om andere dingen dan die jij beschrijft. Dat ik vaak 'beren' zie klopt wel, maar dat geldt natuurlijk niet alleen in relatie tot mijn paard maar voor het hele leven.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 02:15

Fitzroy schreef:
Helaas Colinda, gaat het eerste deel van je 'analyse' voor Fitz en mij niet op. Ik kan wel ruzie met mijn paard hebben maar dan om andere dingen dan die jij beschrijft. Dat ik vaak 'beren' zie klopt wel, maar dat geldt natuurlijk niet alleen in relatie tot mijn paard maar voor het hele leven.

waarschijnlijk heb je dan al een goeie band met je paard & heb je idd toch van elkaar geleerd? Knipoog
Verder kan ik het maar moeilijk ''omdraaien''... dat een ram bijvoorbeeld ''rustig'' zou zijn en een vis de ''drammer''
Maar nogmaals; ik denk dat de combinatie vis/ram best heel goed kan zijn & misschien vullen jullie elkaar wel aan, nu dan...
misschien is het ''vroeger'' meer strijd geweest en nu minder....
Waar andere tekens met elkaar nog jaren over kunnen strijden (bijv. bij een vuur/vuur relatie zoals ram/boogschutter), zijn jullie al gepasseerd.

mayo; grappig , ik ben ook een boogschutter... alleen ben ik een november boogschutter...
Een december boogschutter is vaak wat nuchterder, rustiger, geslotener (zit dichterbij steenbok, die deze bovenstaande eigenschappen heeft),
zelf ben ik nogal gauw enthouisiast, open en nogal flapuitig Haha! als ik mezelf niet in de hand hou Knipoog
Voor mezelf scheelt het, dat ik als ascendant ''schorpioen'' heb, die behoorlijk gesloten is...
Jawel, om het moeilijk te maken, je ascendant speelt ook nog een rol.

zowel boogschutter als ram zijn beide vuurtekens & voelen mekaar dus aan/begrijpen mekaar...

Ram = een leiderteken (en wil dus baas zijn)
Boogschutter = een ''beweeglijk'' teken, dwz geen leider, maar ook absoluut geen volger.

mijn zussen zeiden altijd dat ik de ''vlinder'' was
Verward (beweeglijk...?)

Ik weet niet of je paard een ruin of merrie is, maar ik heb zelf een merrie (ram) gehad, en ''begreep'' haar in zekere zin wel, maar kon me ook vreselijk ergeren aan het feit, dat ze altijd wilde winnen Scheve mond ik had nooit zo'n zin in die strijd... moeten we vandaag nu wéér zo moeilijk doen... ik wilde gewoon eens lekker rijden..... (vermoeiend)...

ik weet niet of dit voor jouw & je paard ook opgaat?
misschien valt het mee, aangezien je in december geboren bent...?

groetjes

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 02:52

Ik heb een ruin en ik moet zeggen dat ie lekker kan 'knokken' Haha!

Ik heb wel een sterke gevoelsband met Kasmier, dus dat klopt wel. Ook het leider-achtige ken ik bij hem. Hij heeft ook tegenover paarden soms een redelijk dominantieprobleem.

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 04:22

Dit is wel heel toeval hoor want DC is een rammetje net als Shauni. DC is Shauni's paardje Haha!

Zwartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:27

Franca schreef:
Cheyenne is STIER (net als ik Haha! ). Ik zat mij laatst af te vragen of dat ook klopt qua karakter en er zijn wel een paar dingen die ik 'stierig' vind aan Cheyenne. ten eerste kan ze erg koppig zijn en bovendien heeft ze erg veel doorzettingsvermogen.....daar ben ik allang achter gekomen.

Wat voor sterrenbeeld is jullie paard en klopt dat met het karakter?

je kan toch niet weten wat voor sterrenbeeld je paard heeft Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward

groetjes van mij en mijn lieveling Zwartje

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:46

Ik ben kreeft, Baloe en Nonny ook! das wel toeval! haha

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 17:54

Zwartje"]
[quote="Franca schreef:
Cheyenne is STIER (net als ik Haha! ). Ik zat mij laatst af te vragen of dat ook klopt qua karakter en er zijn wel een paar dingen die ik 'stierig' vind aan Cheyenne. ten eerste kan ze erg koppig zijn en bovendien heeft ze erg veel doorzettingsvermogen.....daar ben ik allang achter gekomen.

Wat voor sterrenbeeld is jullie paard en klopt dat met het karakter?

je kan toch niet weten wat voor sterrenbeeld je paard heeft Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward Verward
[/quote]

Hoezo niet? Als je zijn/ haar geboortedatum weet, dan weet je toch ook het sterrebeeld? Verward

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:08

Mijn pony is tweelingen. Klopt helemaal. Ze kan compleet hysterisch worden van een zuchtje wind of een graspriet die een verkeerde kant uitgroeid. Om nog maar te zwijgen van kabouters met mitrailleurs. Knipoog Aan de andere kant kan ze ook supercool zijn. Over metalen platen heenlopen en ze doet in gezelschap regelmatig dienst als held bij enge dingen!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:11

Ik heb trouwens thuis in een boek bij ieder sterrenbeeld een karakterbeschrijving van het paard. Heel leuk.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:14

Zeg Jive, ik net dat je paard van 4 april is en dat jij tweelingen bent. Ik ben zelf geboren op 4 april en mijn paard is tweelingen. Grappig Haha!

gigelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:06

Gigelo Russia Beauty (voluit) is volgens mij Vissen. Hij is geboren op 24-02-1992
Radonja is van 25-07-1998 en ik heb geen flauw idee wat je bent als je in juli jarig bent.
Weten jullie het misschien????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:57

Eind juli worden de Leeuwen geboren volgens mij??

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 01:28

hoi,

leeuw is idd v. ongeveer 20 juli - 20 augustus !

De andere (24.02) is vissen.

groetjes

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 02:13

Hadjina is op 5 mei geboren dus een stier.
Ze kan super eigenwijs zijn, als ze iets echt niet wilt dan kost het je allle overtuigings kracht om het toch voor elkaar te krijgen.
Verder is ze superlief, cool en betrouwbaar
[quote="Colinda"]Een stier ; errrrugggg koppig, is een ''aarde'' teken.. het woord zegt het al; rotsvast... wel lief, trouw, maar eigenwijs... zoals je tegen een stier doet, krijg je driedubbel terug.
1 voordeel; bluffen helpt [/qoute]

Zelf ben ik vis met ook als assendant vis, maar ik heb heb gehoord dat ik meer op een watermannetje lijk??