Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Colinda schreef:Een stier ; errrrugggg koppig, is een ''aarde'' teken.. het woord zegt het al; rotsvast... wel lief, trouw, maar eigenwijs... zoals je tegen een stier doet, krijg je driedubbel terug.
1 voordeel; bluffen helpt![]()
Vissen; is ook een waterteken, zeer dromerig. geen leider, geen volger.
Kan je het gevoel geven heel ''zwak'' te zijn, terwijl ze heel sterk zijn.
kan onderdanig reageren (en het dus toch niet zijn)....
is een dubbelteken.
Colinda schreef:heee... dit is grappig![]()
Een ram is idd een ''dram''wel heeeeel lief, maar zo ongelooflijk eigenwijs, het is een vuurteken & daardoor vrij explosief & extrovert.
Verder is het een ''leiderteken'' . Dat wil zeggen dat ze graag baas willen zijn. Zo kan het een tijdje goed gaan... maar toch willen ze de leiding hebben.... (lijken me geen makkelijke paarden, heb er zelf ook 1 gehad).
en? klopt het een beetje, in zoverre....?
of zal ik ophouden?![]()
groetjes
Franca schreef:En Colinda.....ik ben Stier en Cheyenne is ook stier.....hoe gaat dat meestal samen?
Picasso schreef:Grappig zeg, ik heb me tot nu toe nooit in deze materie verdiept, maar ik begin het steeds interessanter te vinden.
Fitzroy schreef:Helaas Colinda, gaat het eerste deel van je 'analyse' voor Fitz en mij niet op. Ik kan wel ruzie met mijn paard hebben maar dan om andere dingen dan die jij beschrijft. Dat ik vaak 'beren' zie klopt wel, maar dat geldt natuurlijk niet alleen in relatie tot mijn paard maar voor het hele leven.
Franca schreef:Cheyenne is STIER (net als ik). Ik zat mij laatst af te vragen of dat ook klopt qua karakter en er zijn wel een paar dingen die ik 'stierig' vind aan Cheyenne. ten eerste kan ze erg koppig zijn en bovendien heeft ze erg veel doorzettingsvermogen.....daar ben ik allang achter gekomen.
Wat voor sterrenbeeld is jullie paard en klopt dat met het karakter?
Zwartje"]
[quote="Franca schreef:Cheyenne is STIER (net als ik). Ik zat mij laatst af te vragen of dat ook klopt qua karakter en er zijn wel een paar dingen die ik 'stierig' vind aan Cheyenne. ten eerste kan ze erg koppig zijn en bovendien heeft ze erg veel doorzettingsvermogen.....daar ben ik allang achter gekomen.
Wat voor sterrenbeeld is jullie paard en klopt dat met het karakter?