zijn er nog meer mensen met een appaloosa op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 19:07

hej serenta ja ik ken tristan wel van foto's schitterend beesie Lachen leuk nog een 2de is wel zwaar hoor 2 paardjes ik kan het weten Lachen groetjes fabienne

appie_rulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 07:45

ik heb ook 3 appies....

een ruin die wordt volgende maand 7, hij is 1.58 roan met een blanket met spots, echt een schat van een beest!!!
het is een amerikaanse appie, zijn vader is sunflowers joy jewel, zijn moeder is zip's meow en zijn opa is joker B...
zijn volle broer is de goedgekeurde hengst zip's jewel.
hij heet woldhoeve's tom cat maar zijn roepnaam is jack's

dan heb ik nog een amerikaanse appie hengst, hij is heel donkerbruin tegen zwart aan met roan op zijn kont. hij is ongeveer 1.48 hoog en wordt volgende maand 6, het is echt een schat van een hengst!!!
hij zal nooit bijten of schoppen, hij is ook gewoon tussen de merries door te rijden in de bak, maar als hij los staat in de wei dan laat hij wel even zien dat hij een echte hengst is hoor....
zijn vader is chico's pop en de rest weet ik zo uit mijn hoofd niet....
hij heet leans go go boy maar zijn roepnaam is chief...

en dan heb ik nog een jaarling hengstje, hij is een kruising tussen een appie en een arabier, zijn vader is palousa santos en de vader van zijn moeder is sjapoer...
hij is een heel donkere schimmel met een zwarte kop met een kopersnoet, pikzwarte manen, staart en benen....en hier en daar een zwarte stip
zijn naam is dutch devil...
hij zal uitgroeien tot ongeveer 1.60....

ik weet dat hij er niet tussen hoort maar ik kan mijn nieuwste aanwinst niet weglaten in dit rijtje...
het is een welsh jaarling hengstje, het wordt een B welshje, zal uitgroeien tot ongeveer 1.30 het is een heel donkere palomino met zilverkleurige manen en staart, ik kan zijn afstamming er wel bij zetten maar die is hier niet zo belangrijk...
zijn naam is estella's hannes

ik rijd western met ze, de hengst staat volop in training voor de halter en reining en de ruin rijd ik alleen reining mee...

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 08:00

ik wil wel foto's zien ben mega benieuwd nou en ook van het jaarlinghengstje in die donkere palomino kleur Lachen

groetjes fabienne

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 08:44

Summertje schreef:
Ik heb een 1 jaar en 9 maanden oude merrie, afstamming is onbekend, en volgens een kenner geen Appaloosa, maar een pintaloosa. Appaloosa x Platenbont dus.
En ik heb een 7-jarige merrie, Rachel-N (Oleander x Joker L Machine)
Zij is roan en heeft 2 veulentjes gehad voordat wij haar kregen.
Wij hadden nog een jaarling van Zip's Jewel, maar die hebben we in december vorig jaar verkocht.
Ooit wil ik nog een keer een veulen fokken, of een kleine Appaloosa hebben.

Dat wordt dus dit jaar al. Rachel wordt gedekt door Chewano, ze gaat over ong. 2 weken weg. Spannend

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 13:31

chewano das leuk das namelijk een zoon van eugenie en eugenie is mn vorige verzorgpaardje die staat nu op de waalborg groetjes fabienne

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 19:36

hey fabske, bernadette is nog van mij geweest (als we het over dezelfde hebben) heb haar denk ik een half jaartje gehad, ze stond ook op de wei waar henk met zijn paarden stond! ik weet dat ze verkocht is naar iemand bij ons uit tilburg en dat hij haar voor veeel geld heeft verkocht aan iemand boven aan in het land!! waar precies weet ik niet ze is al zo lang weg!! het was inderdaad een super mooi beestje war ik veel van geleerd heb!!!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 21:27

hej hej jah ik heb haar mede verzorgd voordat jij eigenaar werd ben samen met jou en eugenie vaak gaan rijden weet je nog toen verzorgde ik jolly ook nog en later de paarden van henk. ik heb present gekocht van henk de jongste Lachen

ik heb begrepen dat bernadette nu in breda op stal staat eugenie en sindy staan op de waalborg

hoe is het nu met jou heb je nu nog eigen paardjes?

groetjes fabienne

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 19:44

mmmm ik kan me niet herinneren dat ik ooit met jou gereden heb, je bedoelt denk ik iemand anders ik stond vooraan op de wei bij henk met die tinker en palomino ik sta nu in udenhout met een kwpn merrie van mij en op de wei hebben we een belgisch trekpaard en een shetje voor de gezelligheid haha

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 10:49

ow maar dan weet ik ook wel wie je bent ! een hint kijk eens in mn profiel naar mn mooie schimmel klophengst Tong uitsteken

groetjes fabienne

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:43

ik stond vorige keer bij jou bij de blokker een wegwerp camera te kopen, weet je het weer???

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 21:59

ja ik weet het wel jah had je al wel herkent daarom wist ik het van die paardenfoto's meteen

jullie heb ik vaak zien rijden met de paardjes en ik hoefde maar een keer te lachen of iets te zeggen of jullie waren al aan het flippen Tong uitsteken maar goed gebeurd is gebeurd toch???

groetjes fabske

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:36

Ik heb ook een amerikaanse/nederlandse appaloosa. Het is een ruin van 7 jaar, schabrakbont en hij heet Sunflowers Pride.

nerissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 09:56

haha ja fabske dat klopt, het ging er niet vriendelijk aan toe haha, maar mede dankzij mijn ''lieve'' zusje, die begon altijd weet ik nog wel!!!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 19:54

hej nerissa tja ach ja we deden het allemaal wel een beetje ntl
maar goed maakt niet uit

en verder cornelie ben erg benieuwd naar je appie wil pictures zien Lachen

groetjes fabske