onweer opkomst!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 22:02

Laat het hier alsjeblieft niet gaan regenen.......ons hooi ligt helemaal klaar op het land, moet alleen nog gebaalt worden.....en dat word morgen gedaan......daarna mag het van mij pijpestelen gaan regenen.....maar nu nog ff neit Verdrietig

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 07:23

onweer...heerlijk (als je binnenzit tenminste). Ik was gisteren aan het shoppen in Breda toen het me toch begon te hozen. Het leek wel een tornado. De winkel waar ik binnen was had er zelfs last van. het stroomde gewoon naar binnen. zelfs de putten konden het niet aan en het leek wel alsof je met de auto door de sloot moest rijden Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 07:55

wij hebben geen druppel gehad Verward

Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 08:08

kijk bij algemeen das onze schade! Boos!

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 11:34

Jah dat van Breda was gisteravond om 12 uur op het nieuws... echt erg Scheve mond\
Hier heeft het nog steeds niet geregend Verward
Het is hier dus onwijs benauwd, heb de hele nacht niet kunnen slapen Huilen

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:03

aaahh, heerlijk onweer!!
Ik vindt het echt heel mooi om te zien!
Maare, het moet natuurlijk niet gevaarlijk worden.
Zolang het niet inslaat vindt ik het best!
Gister heb ik lekker in mijn open raam gezeten, lekker naar de onweer zitten kijken.
Was echt raar, er kwam ineens regen opzetten!
Was helemaal niet voorspeld, maar wel lekker.
-Alice-

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:19

Hier nog steeds geen spat regen gehad, het is ongelofelijk heet, zelfs als je helemaal stil zit en niets doet zweet je nog, dus wat mij betreft mag die "verkoeling" wel komen!
Maar dat zal vanavond wel komen denk ik..
Het dreigt wel steeds, en het is nu redelijk grijs maar verder is alles nog rustig! Sigaar

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:26

Van mij mag het wel gaan regenen (liefst pas vannacht eigenlijk Haha! ) maar asjeblief NIET onweren! Zelf ben ik er als de dood voor, dus ga bij dreiging niet rijden, en Sam staat dan op z'n landje en dat zit me ook niet lekker. Het land is een half uur stappen van stal vandaan, dus snel even binnenzetten is er niet bij, bovendien kunnen we nu niet op stal (landseizoen, de stallen zijn ontsmet en alles staat nu volgepakt met balen hooi omdat ze dus nu overal aan het hooien zijn).
Overigens, als je op deze link kijkt:

http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/ ... te=Refresh

kun je zien waar het op dit moment onweert (nergens, heb ik net gezien)en in welke richting de buien zo'n beetje gaan.