Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Desty
Amazone

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:20

maakt mij niks uit.. ik ga gewoon iets bij de winkel halen..

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:21

Ik huppel gewoon iedere winkel of wat dan ook maar binnen.

_Lotteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:21

Qimm schreef:
_Lotteke schreef:
hmmm...mensen die je aankijken, vol afschuw of ze ook de paardenpoep ruiken,
houden 10 kilometer afstand en ja.,,,,daar sta je dan in je paardenpakje......

i-de-aal!!! Eindelijk de ruimte als je wat uit de schappen wil pakken :D

daar heb je een punt, maar ben niet zo lang dus moet ik soms wel vragen of
iemand iets voor me wil pakken,.... :o grapje

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:22

Aach ik trek me er niks van aan. Wij doen gewoon aan de leukste sport van heel de wereld en dat mag iedereen zien :D .
(Het is natuurlijk wel een beetje grappig als je die dag van je paard gevallen bent ofzo en als je helemaal onder het zand,... zit :o )

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:23

Ik loop wel eens een supermarkt naar binnen in rijkleding, maar vind het niet echt prettig.
Heb wel het gevoel dat mensen het maar belachelijk vinden, van die geruite kniekousjes over een strakke broek. :roll: :n

_Esly

WinSel schreef:
CIV schreef:
Ik geef er ook niet veel om, loop er soms een hele dag is rond maar als ik weet dat ik nog weg moet, naar de stad etc. dan doe
ik wel even andere kleren aan maar hier op het dorp geef ik er niet om.

idd precies het zelfde hier ;)

bij mij ook!

_Margarita_

Nee hoor, ik ga rustig de stad in met mijn paardrijkleren.
Vroeger vond ik dat dat echt niet kon, maar nu heb ik zoiets van: iedereen moet toch zelf weten wat hij/zij aantrekt?

Dus kortom ik ga rustig overal heen in mijn paardrijkleding

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:24

Nou, ik schaam me er niet echt voor.
maar ik ging een keertje met de bus, gewoon schone kleding had ik aan hoor..
Maar iedereen die kijkt je dan zo aan.. voel ik me niet echt op me gemak hoor :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 22:25

Bij ons zit de supermarkt ook vlakbij de manege. Dus iedereen van de manege komt daar om z'n lunch enzo te halen. Ze zijn het daar inmiddels al gewend dus ik voel me er wel op m'n gemak. Tenzij ik denk dat ik naar paard ruik en ik in de rij bij de kassa sta. Dan denk ik wel eens: ik hoop niet dat iemand me ruikt :P

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:25

Ik vind het totaal niet erg, tenzij wanneer de kleuren niet bij elkaar passen,, dus bijvoorbeeld een bruine rijbroek met een groene jas, of een groengrijze jas.. Dan houd ik er niet echt van, maar zolang het een beetje matcht dan vind ik het niet erg.. :P
Owja.. ik kan altijd wel lachen wanneer mensen zo lopen te staren naar mijn bemodderde jodpurs wanneer ik ff een boodschap haal onderweg naar de paarden.. :P

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:27

ik schaam me er niet voor. ik loop alle soorten winkels in en uit met mijn rijkleding als dat zo uitkomt.
vindt het wel eens vervelend dat ik er zo vaak in loop. sta ook geregeld bij school om mijn dochter op te halen en dan ja, kom ik natuurlijk net van stal. er zijn mensen die me haast niet zonder kennen. pech dan. :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:31

Heb er ook geen problemen mee hoor.
Maar zo erg als bij mntj is het bij mij niet :D
(ha ha ik heb je geloof ik nog nooit anders gezien)

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:32

hah maakt mij ook nix uit, als ik erges heen ga. laat ik gewoon mn rijbroek aan, dezelfde kleur zokken en schoenen. de rabo-jas aan
een beetje parfum of en klaar:D

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:33

ik heb er echt serieus lak aan :Y)
vandaag liep ik met mn bruin geruite rijbroek met zwart geruite sokken erover en mn jodphurs op mn gemakje door de stad :Y)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:34

Mensen kijken je af en toe aan, met zo'n kop van:"is dit nou de laatste mode?" :?

't Kan me bar weinig schelen, ben er zelfs al een keer mee over de kermis gelopen 8-)
maar idd, in de supermarkten is het af en toe wel :P raar

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:36

Nee ik ben er trots op :D

jennifer14

Kan mij niets schelen ;)! Loop op zaterdag meestal de hele dag in mn rijkleding, gewoon lekker makkelijk. Ook met boodschappen doen heb ik dan mn rijkleding aan.
Ga er alleen niet mee naar school en als ik echt de stad in ga om te shoppen ook niet.

Air

Voor 2 jaar terug vond ik het nog erg, nu voel ik me vaak zelfs prettiger in paardrijkleding dan in gewone kleding dus over de supermarkt doe ik ook niet meer moeilijk :)
Stad vind ik wat anders... :+ Misschien toch omdat die winkels netter zijn dan een supermarkt en je wel zo je ''stank'' (want ja eigenlijk is het stank, maar voor ons lekkere stank :D) achter te laten op nieuwe kleren enzo :+

CHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:38

Ik vind het ook heerlijk om rijkleding aan te hebben, maar als ik nog naar de winkel moet denk ik er toch wel over na wat ik aan doe. Ik zal dan eerder een spijkerbroek aan doen dan mijn rijbroek...verder kwa schoenen en jas dat maakt me niet uit. Al denk ik wel dat andere mensen het ruiken...haha toen er eens iemand met rijkleding in een winkel kwam waar ik gewoon was, rook je dat echt wel!
Vroeger vond ik het juist 'cool' om in mijn rijkleding te lopen, maar dat is toch wel veranderd hoor! Woonde eerst in de stad en daar zie je niemand met rijkleding fietsen, dus de mensen keken wel. Nu ik in een dorp zit is dat veel minder!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:39

Het maakt mij helemaal niks uit!
Dan lopen ze maar met een flinke boog om mij heen, vind het prima.
Ik ga gwn nog even wat uit de winkel halen als dat nodig is hoor!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:40

Nou ik schaam me er niet voor hoor.. Heb vaak ook geen zin om me voor elk wissewasje om te kleden..
Meeste mensen zijn t ook wel gewend dat ik in me rijkleren loop, zeker in het weekend.

WilHuM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:46

Ik schaam me er totaal niet voor. Loop met rijkleding net zo snel een winkel binnen als met een spijkerbroek. Draag in mijn vrije tijd ook bijna niks anders. Ik ga niet eerst sprijkerbroek aan doen, naar winkel rijden, terug, omkleding naar rijkleding, en dan naar het paard. Terwijl de supermarkt enzo op de route ligt. Zou bijna nog naar de kapper gaan in mijn rijkleding om tijd en benzine te besparen... :=

Tamara15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:49

ik schaam me wel een beetje, omdat mijn benen nog best wel dik zijn en dus boven die laarzen uitsteken. ook voel ik me soms een beetje naakt in die broek omdat die zo strak om je lijf zit :o

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:52

als ik op les ga moet ik een flink eindje reizen met het OV, en heb ook gewoon mijn rijkleren aangehouden. Sta je dan in je kloffie in de stad op het autobusstation haha, maar dat kan me geen moer schelen! :D en toen zagen we nog iemand met rijschoenen/broek en chaps whaha, heel grappig :P

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:54

Ik heb er geen moeite mee, ik vind mijn rijkleding ook super lekker zitten dus ik loop er graag in. Voor zoiets als boodschappen doen heb ik ook geen zin om me om te kleden.