Niemand weet, behalve dat ik op bokt heb gezet, dat Prada dat heeft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pradaatje schreef:Ik heb haar gevraagt of ze gesprekken oid had met die gene, ze heeft de naam verandererd.. Maar die gene zei oa dit :
'maar mocht Duncan je niet bevallen dan hebben we ook nog een 4 jarige goud eerlijke dame staan'
'jade kon niet voor de kar
ofja,
dat ging wel maar niet in de 2 span
dan ging ze happen naar t andere paard en dat vond de eigenaar niet fijn .
duncan en jade kunnen trouwens allebei vrijheidsdressuur, liggen, zitten, steigeren op commando, spaanse pas, blok op, blok af en flemen op comando
Jade Geboren op : 30-06-2003. Papa : Crosby van de Asheuvel Mama : Patty van de Gadedijk. Heeft een 1e premie, en 2 2e premies. Kleur : Vosbont, met wat zwarte vlekjes. Stokmaat : 1.52.5 Geslacht : Merrie.
zij kost wel weer wat meer door premies
2.000'
Caira schreef:joh meis dit straalt zo gigantisch veel penny uit dat ik dit geen seconde serieus zou nemen.
chelly12 schreef:Caira schreef:joh meis dit straalt zo gigantisch veel penny uit dat ik dit geen seconde serieus zou nemen.
Tjonge daar gaan we weer met de penny gedoe. Waarom mogen mensen nooit eens hun verhaal vertellen zonder een hele off-topics met penny´s gedoe!! Vind dit zo kinderachtig