Mijn paard word TK aangeboden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:29

Nu weet ik het zeker. Iemand probeert mij te ******.
Niemand weet, behalve dat ik op bokt heb gezet, dat Prada dat heeft :) Die zwarte vlekjes.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:30

Zeer zeer appart zeg.!
ik vin het een heel raar verhaal van die mensen, heb je niet ergends mot met mensen ofzo?

EN heb je al meer meer mensen ingelicht.?
als het zo erg is zou ik evt de politcie inlichte. zekere voor het onzekere.! en vin het ook raar van die gene die jou benaderd heeft en ze zegt helemaal NIKS.! en ze vind jou toevallig en herkend de paarden. vin het een heel heel raar verhaal.

heel veel stekte!

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:30

ik kan helemaal nimmer volgen

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:31

Goh, 1 geluk dat je het dan wel weet. maar vin het zeer TRIEST als je zo iemand wil ****!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:32

@ Wiglove : Zover ik weet het ik geen ruzie oid met iemand.
Ik heb meerdere mensen van onze stal ingelicht en van een andere stal.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:32

-
Laatst bijgewerkt door Pradaatje op 28-02-09 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:33

Ik zou meteen wat belletjes gaan plegen naar die handelstal, volgensmij zijn dit soort geintjes ook strafbaar? Verder zou ik zorgen dat iemand op jouw paardje let en jij zelf ook zodat er niemand aan komt. Verder ook even goed verder op internet kijken en op welke sites ze te koop staat, gelijk even een email sturen dat dit niet juist is.

Pradaatje

Re: Mijn paard word TK aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:34

@ Joceline.. bedankt voor je bericht, maar zoals ik eerder heb vermeld heb ik geen gegevens van diegene. Niet te benaderen dus.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:35

Sjee, wat raar allemaal zeg. :=
Ben benieuwd waar ze nou gaat kijken, en wat ze te zien krijgt..
(Wat heb je trouwens een práchtige tinker zeg! :oo )

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 14:37

Dankje :)
Ik ben ook benieuwd.. Als ik diegene in me handen krijg :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:49

Tsja, kan best dat ze jouw foto's gebruiken om mensen naar hun handelsstal te lokken. En dan volgens het verhaaltje 'ja jammer, net verkocht, maar we hebben nog wel dit en dat......' te koop staan.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:54

Pradaatje schreef:
Ik heb haar gevraagt of ze gesprekken oid had met die gene, ze heeft de naam verandererd.. Maar die gene zei oa dit :

'maar mocht Duncan je niet bevallen dan hebben we ook nog een 4 jarige goud eerlijke dame staan'
'jade kon niet voor de kar
ofja,
dat ging wel maar niet in de 2 span
dan ging ze happen naar t andere paard en dat vond de eigenaar niet fijn .
duncan en jade kunnen trouwens allebei vrijheidsdressuur, liggen, zitten, steigeren op commando, spaanse pas, blok op, blok af en flemen op comando
Jade Geboren op : 30-06-2003. Papa : Crosby van de Asheuvel Mama : Patty van de Gadedijk. Heeft een 1e premie, en 2 2e premies. Kleur : Vosbont, met wat zwarte vlekjes. Stokmaat : 1.52.5 Geslacht : Merrie.
zij kost wel weer wat meer door premies
2.000'

2000 euro voor een zo'n tinker met premies? ben ik nu dom of zou dat bar weinig zijn.
Ik ga mee met wat Apple zei, inderdaad misschien een 'lokkertje' of dat meisje wat jou benaderd neemt je in de maling, weet je wie zij is?

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:58

is inderdaad bar weinig voor zo'n tinker :j

Klinkt inderdaad als een *** streek.. of misschien een commercieel stukje verkoop. Maar klinkt ook vooral als ene strafbaar feit.. mischien gaat dit een beetje ver maar je zou e.v.t ook nog bij de politie kunnen informeren.. Zou er zelf erg in de schrik van zijn :( succes

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:59

Ik denk dat dat meisje je flink in de maling aan het nemen is.. Anders had ze echt wel een telefoonnummer of naam gegeven, wat heeft zij er aan om die geheim te houden en jou wel te melden dat je pony te koop staat?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:01

joh meis dit straalt zo gigantisch veel penny uit dat ik dit geen seconde serieus zou nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:41

Caira schreef:
joh meis dit straalt zo gigantisch veel penny uit dat ik dit geen seconde serieus zou nemen.

Tjonge daar gaan we weer met de penny gedoe. Waarom mogen mensen nooit eens hun verhaal vertellen zonder een hele off-topics met penny´s gedoe!! Vind dit zo kinderachtig :( Kun je het niet hebben dat zij nu alle aandacht krijgt??Ben jij mischien penny??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-09 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:42

chelly12 schreef:
Caira schreef:

Tjonge daar gaan we weer met de penny gedoe. Waarom mogen mensen nooit eens hun verhaal vertellen zonder een hele off-topics met penny´s gedoe!! Vind dit zo kinderachtig :(

Euhm, waarschijnlijk bedoeld Caira dat het meisje wat het haar verteld heeft penny uitstraald :). Dus niet de ts.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:44

Ik zou inderdaad wat extra controle (laten) uitvoeren.
Zelf heb ik dit enige tijd geleden ook gehad. Iemand op msn sprak mij aan dat Silence op marktplaats stond.
Zij had de adverteerder er al op aangesproken en de advertentie was verwijderd.
Ik heb toen wel een tijdje wat meer toezicht geregeld voor mijn paardje op momenten dat ik er zelf niet was.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:46

ik zou direct een afspraak maken onder een valse naam en eens rap gaan kijken. Neem maar een stevige kerel mee (niet om te slaan ofzo maar wel voor je eigen veiligheid) en de foto's van je paardje en gewoon lekker verhaal gaan halen! Misschien ook aangifte doen bij de politie?

Mensen doen hele rare dingen voor geld!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:50

Ik zou trouwens ook even een mod benaderen, aangezien het ook om een bokker gaat. Vind het trouwens erg triest dat diegene niet de naam wil vertellen, en gewoon stug gaat kijken volgende week. Het is nu wel duidelijk dat, als het al om een handelaar gaat, die de boel belazerd. Mocht het om een grap gaan vind ik dat die bokker er echt wel op aan gesproken mag worden, en eventueel zelfs 'gestraft'.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:53

Wat een k.utstreek! Ik zou woest zijn als ik hier achter zou komen. Als ik jou was, zou ik ook even Moderator tippen, aangezien deze bokker jouw heeft gevonden en wist dat Prada van jou is.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 17:55

Ja maar een mod kan er vrij weinig aan doen denk ik..
@Chocobroodje, lees aub even terug. Ik weet niks, dus kan geen afspraak maken ;)

Het zit me niet helemaal lekker nee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 17:56

Lekker dan :oo

:(:)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:00

Het gebeurt best veel dat jonge meiden advertenties plaatsen met foto's van wildvreemde paarden. Kopers komen van heinde en ver en het adres bestaat niet, er wonen vreemde mensen die van niks weten en ze staan daar voor niks. Snap ook totaal de humor er niet van, maar ik denk dat dit hetzelfde geval is.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:00

pff joyce, waar slaat dat nou weer op ..
Maak je niet te druk meis :(:) !