Die van mij staat ongeveer 3 kwartier rijden bij mij vandaan. Gemiddeld ga ik 1x per maand kijken.
Wildgirl
Geplaatst: 17-09-09 13:44
Rocco staat bij een vriendin van mij in de opfok; een minuut of 5 met de auto, ik ben er zowiezo 1-2 x per week
dagmarS
Geplaatst: 17-09-09 13:44
ik krijg eind deze maand een jaarling, ben er nog niet helemaal uit waar ik m ga zetten, maar in de buurt hier is genoeg plek! dus word zeker in de buurt
Bij mij in de buurt is ook genoeg plek, maar die kunnen niet bieden wat ze in Duitsland wel kunnen bieden (oa hele dagen weidegang, ook 's winters en heel veel ruimte).
MizzMontana
Geplaatst: 17-09-09 15:03
Ben toevallig gister nog geweest, 1 uur en 15 min rijden. Ga maar een paar keer per jaar. Zien er altijd zo goed uit daar en heb het volste vertrouwen dat ze zonder mijn bezoek ook goed opgroeien natuurlijk had ik ze wel liever bij huis gehad maar vind in een groot koppel toch het mooiste voor die pubers.
Mijne staat 10 min bij mij vandaan. Mooi stuk weiland. Met één merrie van dezelfde leeftijd, 2 shetten en er komt nog een merrietje bij die dit jaar geboren is. Leuk kudde'tje