Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:ik denk dat een osteopaat te gauw erbij gehaald word.vaak voor rijtechnische problemen. maar vaak ligt de oorzaak in verkeerde africhting, of het niet kunnen rijden van de ruiter."hij gaat niet in de rechtergalop""oh osteopaat, wat is het??"en die "vinden " altijd wel een lichamelijk "probleem"nooit zullen ze eens zeggen dat t paard gewoon gezond is, maar de ruiter niet fatsoenlijk kan rijden...
klopt niet plukken want het groeit niet gewoon oprapen in scheveningen ff laten drogen op zolder en dan ff vermalen
en dan verkopen 
xXLianneXx schreef:Sonja schreef:Dat vind ik een mooi voorbeeld; zeewier bij hoefproblemen.
Moet je voor de grap eens de woorden "zeewier", "hoefproblemen" en "paard" als zoekcriteria gebruiken op internet.
Je krijgt ALLEEN MAAR hits op commerciële sites en fora.
Rara waarom?
je kan zeggen wat je wil maar het is bewezen dat het gezond is en paarden in het wils als ze de mogelijkheid hebben etenze het ook dus zo gek is het helemaal niet en het werkte echt duurt wel lang voordat het werkt want het zit natuurlijk niet in een keer in de voeten maar langzamerhand kreeg ze wel betere voeten

spicegirl schreef:(ik hoop dat ik hier goed zitvoor dit topic )
no nonsens paarden houden dus...
ben ik nu de enige die geen osteopaat,masseur/kruintjeslezer/paardenfluisteraar/bach-bloesem therapie en al dat soort non-wetenschappelijke figuren bij zijn paard laat komen?
Beide zijn geen vreemde zwarte kunsten hoor, evenals accupunctuur. mysa schreef:Over glucosamine: is bij mensen uit wetenschappelijk onderzoek gekomen dat het niets doet. Sorry, alweer geen referentie maar is wel te googelen denk ik.

) heel toepasselijk op veel mensen. En dat vind ik soms wel eens jammer.