Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Ik snap ook echt niet dat dit op een school wordt voorgedaan...
Daar lopen naast enkele talentvolle figuurtjes nog veel meer onozelen tussen en juist die gaan dit thuis praktiseren.
Sjuimpje schreef:Ik heb het 2 keer gezien en dat was ook 2 keer op een levensgevaarlijke...
Die beetsen staan stom te kijken, proberen nog 2 keer te bokken, hupsen wat in het rond, na 2 minuten werd de riem eraf gehaald en ze konden zo wegrijden...
Geen stress,
geen pijn en paard kon na een maandje aan de grootste kneus verkocht worden ipv een knol die van hot naar her wordt gesleept omdat niemand er wat mee kan en uiteindelijk op de slachtbank belandt.
Ik persoonlijk zou de methode niet (kunnen/durven/willen) toepassen, maar voor deze paarden vond ik het super! Mocht ik ooit zo'n draak tegenkomen zou ik hem zo naar dat adres brengen om het te laten doen.
Sonja schreef:Uitsluitend uit medische noodzaak, maar verder gewoon bijna nooit goed te praten. En dat ze dat op opleidingen behandelen..... AAAARCH!!!!zegt wat over de opleidingen.....
Ik kan me d'r nog wat bij voorstellen in handen van een Pro als het nu echt de keuze is van d'r op of d'r onder (dus de worst in). Of zo'n dier daarna echter echt ooit betrouwbaar zal worden....
Sjuimpje schreef:Nou Tess,
gaat een beetje lastig als je het niet wilt zien...
En ach, al je de paarden later op nationaal niveau tegenkomt mag je er toch vanuit gaandat het paard er geen schade aan ondervonden heeft.
Niet lichamelijk en zeker ook niet geestelijik, anders krijg je zo'n dier echt geen parcours rond.
Verder vraag ik me af of jullie wel eens ècht lastige paarden hebben gezien.