Janken om de Dressuur?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 21:05

Gefeliciteerd!!! Ik heb dat ook al bijna een jaar met Salty, zij is inmiddels nog verder met de galop. Langzame en snelle cirkels, rollback (of iets wat erop lijkt) en achterwaarts zitten er al op....ook wijken gaat redelijk en dat allemaal ontspannen....
Dravers zijn gewoon superpaarden, niet alleen maar geschikt voor recreatie of slacht.

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 15:45

Echt super tof voor je! Heelveel suc6 en plzier verder endat zal wel lukken dan denk ik *LOL* !

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-03 21:36

Ontzettend bedankt allemaal voor de lieve, begrijpende Lachen reactie´s..
Dressuurwedstrijden zullen er niet in zitten, ik ben te gek op Endurance, en combineren gaat moeilijk in een druk seizoen.. Dit is al genoeg voor me Lachen Zo´n heerlijk bewegend paardje onder je.. Opeens valt er een hele last van me af.. Komt alles toch nog goed met de rug en spieren Haha!
Bedaankt!!

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 22:21

Wat een lekker gevoel lijkt me dat voor je om je paard opeens zo te rijden na al die jaren frustratie, eigenlijk kan ik zegge: gefeliciteerd en veel suc6 nog met je paardje

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 19:26

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:47

Ah Mandy dat klinkt echt geweldig!
Ik verheug me ook al op de bak die dit jaar komt om extra fijn te kunnen dressuren. Nu kunnen we nog niet echt veel, al vind ik dat ze af en toe geweldig kan lopen, maar dat is dan ook alleen als ik er ook zin in heb Bloos . Deze zomer wil ik ook graag endurance starten met Revanza, en een dressuurwedstrijdje zou ik ook nog heel erg leuk vinden!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:05

Logisch dat je trots bent ! Ik ben nog steeds op verzameld gaan aan het oefenen Bloos ... Ik ben ook al jaren aan het oefenen.
Gaaf dat het zo goed ging. Veel succes met verdere dressuurtraining ! En natuurlijk met de endurance Haha! .

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 01:32

Ahhh beterz! Nou word dat harde werken toch nog beloont, nu maar hopen dat het goed blijft gaan...

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:48

Westernfreak schreef:
Dravers zijn gewoon superpaarden, niet alleen maar geschikt voor recreatie of slacht.

*LOL* moet ik meer zeggen Lips are sealed ?

*LOL* hier ga ik helemaal in mee!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL*

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 21:02

Hihi, nog een Dravergek erbij! Leuk Haha! Ik kende je nog helemaal niet! Wil wel foto´s van je paardje zien!! Haha!

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:05

ja ik wil best foto's neerzetten maar ik weet niet hoe.. je moet ze eerst op internet zetten of zoiets toch, dan kun je d'r zien ze is wel echt heeeeeel lief

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 21:17

NaVy! schreef:
Tsja.. Dat had ik vandaag dus..

Ik heb Navy nu ruim 3 jaar. 3 jaar vol spijt, woede, frustratie en vooral veel en hard werken. Nooit heb ik wat van die Dressuur kunnen maken, lessen, fysio´s, zadels, krakers, veeartsen, tandartsen.. Noem het maar op, niks ging.
Tót ik van stal veranderde.. Augustus 02 was dat. Eerst het Enduranceseizoen afgemaakt, toen even rustig aan, en toen vooral aan de Dressuur gaan sleutelen, met succes! Nog nooit had ik haar zo lekker voorwaarts-neerwaarts gehad, heerlijk over die rug, de spieren vlogen erop..

Maar vandaag sloeg echt alles.. Gister een vrij dagje (donderdag-rustdag Lachen ), dus ik had me voorbereid op een heet hoofdje. En uiteraard, eerst een flinke portie energie. Maar toen ik die energie eenmaal positief kon gebruiken ging het zóó lekker.. Mijn Draver, 10 jaar, zwakke kont, zwakke rug.. Een drama op 4 benen Bloos Liep als een volleerde Dressuurkanjer..
Constante aanleuning, juiste hoofd/halshouding, achterhand eronder.. En zelfs de galop ging super! Ook daarin liep ze netjes (zelfs voltes! En dat voor mijn amper galoperende Draver..) verzameld! Voltes, figuren, alles kon ik vragen..

Natuurlijk, voor de gemiddelde paardbezitter stelt dit niks voor, maar na zo lang sleutelen is dit het mooiste wat ik kon krijgen. Nooit had ik dit durven dromen, ik dúrf zelfs weer les te gaan nemen, zonder bang te zijn voor commentaar.. Nu weet ik dat niet alles voor niets is geweest, dat geduld en respect inderdaad beloont wordt!

Ik moest het gewoon even kwijt.. Ben zo trots op mijn wijfie..
*foto´s volgen Tong uitsteken Tong uitsteken *

Groetjes

Ik weet precies hoe je je voelt. Alleen komt er bij mij bij dat ik ook nog een hark ben Haha! in de dressuur. Maar met veel geduld en begrip zijn we nu zover dat we een beetje fatsoenlijk kunnen lopen in de bak. Zonder eerst alles rond te racen.

Gefeliciteerd meid. Hardstikke goed. Tot de endurance he?

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 17:23

Dank je wel!
En ja, tot in Kootwijkerbroek! Ik heb er zin in!