Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissDonna schreef:wat grappig! heb wel eens op tv gezien hoe dat ging, maar dit is echt grappig! veel moeite moeten doen om bij je paard te mogen blijven?
Per 3 paarden in zo'n triple stall mag er 1 groom mee. Als je de eerste bent die dat aangeeft van de 3, dan mag je mee. Ben je te laat dan moet je extra betalen voor de handling van je paard door die ene groom.
xXLiekeXx schreef:Ongeloofelijk tof! Lijkt me ook wel eng, een goede band met je paard is zo wel erg handig!
Succes met je droog brood. Word dit niet betaald door US Army? Hun zorgen er toch voor dat je leven een sleur word, moeten ze ook maar de kosten betalen
. Maar goed, dat mocht ik van mezelf natuurlijk niet aan Cielito laten merken en gek genoeg heeft me dat enorm geholpen, ik was geen minuut bang
. Marliesje schreef:Hoeist nu met Cielieto? Hinnikt ie al Amerikaans?
Wel gek hoor, paarden en hondentaal is blijkbaar toch wat universeler, want zowel Rasha (de hond) als Cielito hebben geen enkel communicatie probleem met hun soortgenoten hier, ideal! jessica4life schreef:Gaan de paarden die alleen buiten de EU gaan in Quarantaine ?