Ik heb in het dorp rondverteld dat er waarschijnlijk niets aan de hand is, maar verder heb ik niets meer gedaan nee...
Dat met al die instanties is nogal een gevis om de juiste uit te kiezen... Dat komt snel, als ik het zelf niet meer zo druk heb.
PintoNatal
Geplaatst: 14-03-03 10:56
Foto's maken ook al doe je het op je paardje je kan altijd weg galloperen
Mrietjesueel
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 19:59
Foto's maken doe ik niet. Was voor hier misschien wel iets geweest, maar tis niet nodig en te gevaarlijk. Ik heb er een kennis van mn vader langsgestuurd, die is dierenarts, maar weet ook veel van paarden. Zijn diagnose (zonder onderzoek weliswaar, hjij heeft alleen gekeken) was hetzelfde, karperrug, mogen wel iets dikker en beter gevoerd worden (ivm slechte vacht ed), maar hebben duidelijk GEEN pijn. Ze zijn erg stijf enzo, door de aandoening, maar ze zijn wel vrolijk en alert. Dus...
Dat was t dan. Nix aan t handje. En ik geloof t inmiddels wel. Ik wist al dat kampers erom bekend staan dat ze goed voor hun beesten zorgen, dahct dat dit misschien toch een uitzondering was. Maar niet dus. Dat valt weer mee
Gelukkig
Vendell
Geplaatst: 24-03-03 11:00
'Allert zijn' en 'je ogen blijven gebruiken' zijn goede eigenschapen! Al is er van de tien situaties slechts 1 die echt hulp nodig heeft, het is dan toch die ene geholpen. Zolang je maar je hersens blijft gebruiken, integer blijft en zo-goed-als-mogelijk objectief blijft beoordelen. Van mij krijg je een dikke pluim! De een noemt dit bemoeien en sociale controle, ik noem dit maatschappelijke deelname. Gelukkig heeft het paardje geen pijn en dergelijke, ookal staat het niet in 'pony-paridise'