KimENlinda schreef:dat vind ik wel jammer dat het aparte wedstrijden zijn.. maarja..
Als het succes heeft zullen ze het wel samenvoegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:lindake schreef:Dan zou ik de persoon die het verbied kennis laten maken met verschillende bitloze optomingen die het paard nog meer 'pijn' kunnen bezorgen dan een simpel trensje.
Dat ze die dan ook verbieden.
idd en dat wel lekker met zijn allen zonderzadel gaan rijden (want een slecht zadel kan een paard ook pijn doen) en met een fluweele nekrope verder gaanmaarja zonderzadel rijden is ook slecht voor paarden dus laten we dan het rijden op paarden helemaal verbieden
maarja dat wil de regering niet want dat is slecht voor de economie... en het gaat al zo slecht
ofterwijl dit is een zinloos topic...
Aukelizzy schreef:Anoniem schreef:
idd en dat wel lekker met zijn allen zonderzadel gaan rijden (want een slecht zadel kan een paard ook pijn doen) en met een fluweele nekrope verder gaanmaarja zonderzadel rijden is ook slecht voor paarden dus laten we dan het rijden op paarden helemaal verbieden
maarja dat wil de regering niet want dat is slecht voor de economie... en het gaat al zo slecht
ofterwijl dit is een zinloos topic...
Ja,leuk dan gaan ze gewoon wedstrijden organiseren dat je naast je paard mee rent ipv erop zit.
Grappig met een uitgestrekte galop of draf. Of met springen
Kun je atletiek en dressuur combineren.
trustHim schreef:Ik denk dat het niet per definitie drukker wordt in de ziekenhuizen, die van mij is met bit heel wat linker dan zonder
O en ernaas draven en springen is geen probleem hoor vandaag nog gedaan
Overgens zou ik het geen probleem vinden, vind zowieso dat mensen wel wat meer mogen nadenken bij wat ze aan hun paard hangen
sallandval schreef:het lijkt me dat bitloos rijden eerder verboden zou worden. Ik kom genoeg mensen tegen die dat maar onverantwoord vinden....
trustHim schreef:is niet een paard die ik zo heb zien veranderen maar wel meermeeste mensen die er sceptisch tegenover staan hebben het gewoon nog nooit gedaan