Die arme pennymeisjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:04

Debo"]
[quote="misselke"][quote="Debo schreef:
Pfff ik ken het..zoek voor ry ook iemand , krijg ik allemaal van die kinders "ik kan m niet komen verzorgen , maar wil hem wel voor 200 euro van je kopen ik zal hem goed verzorgen"

Grrr..... Boos! echt heel irri

Whahaha, ja iedereen zou Rydar wel willen hebben Tong uitsteken
[/quote]

Bloos hihi.... ik schrijf dan altijd terug dat ze er wel een zooitje nulletjes achter mogen zetten.. 200000000000000000 euro Knipoog
[/quote]

*LOL* *LOL* Het is eigenlijk wel grappig die kinderen Haha! 200 Euro ja wie wil daar geen paard voor hebben Knipoog

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 15:08

en helemaal zo één als Rydar, maffe kinderen.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:17

Jeetje AnneOmie ... Ik had btw 2 jaar geleden toen ik nog geen eigen paard had een verzorgshet van 3 een mini, ging ik mee wandelen, sprong ik over heen,sprong met hem over hindernisjes enzo.. ik vond het geweldig!! Ik kon nog niet eens rijden en dat hoefde van mij echt niet en als ik geen eigen paard had gehad was die vz pony niet weggegaan en had ik er hetzelfde mee gedaan.

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 15:53

Een paard met alle knopjes eraan, mag al duurder..
Maar een paard al Rydar met EXTRA knopjes eraan.. voor 200 euro *LOL* *LOL*

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:03

Tja ik kreeg laatst ook een berichtje toen ik nog op zoek was voor een verzorgster:
Ik wil uw paard met liefde verzorgen alleen moet hij dan wel naar Breda komen en u moet dan wel alle kosten betalen, want daar heb ik geen geld voor. Maar ik zal uw paard goed verzorgen.

Tss, de brutaliteit Boos! Nicole staat hier mooi thuis, ik ga echt geen 200 euro per maand betalen als ze hier lekker in de wei kan staan met haar vriendjes enzo en als ze hier gelukkig is.

Ze komen maar mooi hierheen, ze mogen het van mij helemaal gratis, maar moeten toch ook echt niet verwachten dat zxe van mij iets krijgen. En ik wil ook niet hebben dat ze met Nicole naar buiten gaan, misschien als ze haar lang verzorgen en heel goed kunnen rijden, maar niet zo meteen naar buiten hoor, veel te gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:23

laratjuh schreef:
Een paard met alle knopjes eraan, mag al duurder..
Maar een paard al Rydar met EXTRA knopjes eraan.. voor 200 euro *LOL* *LOL*

ik zou ze iegenlijk eens uit moeten nodigen voor een ritje.. dan komen ze die extra knopjes vanzelf tegen Extreme duivel ne bedenken ze zich maar snel weer... Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:41

Oh Debo zal ik Rydar dan maar voor 200 eurootjes kopen???? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:12

deedee19 schreef:

nou vooruit dan maar omdat jij het bent Haha!

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:00

Debo"]
[quote="deedee19 schreef:

nou vooruit dan maar omdat jij het bent Haha!
[/quote]

Neeee,ik bied 300! Haha! Knipoog

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:12

Ik zou ook eisen hebben als ik (hoepijlk nooit) nieuwe verzorgpaarden zou moeten zoeken, ik word zo verwent van de geweldige beesie's die ik kan verzogen Lovers heelijk dat vrijgelaten worden, dat zou ik ook wil willen helpen. Ik kan er niet tegen als ze op mn haden kijken, maar dat is toch gewoon je reacht ben je er niet mee eens reageer je gewoon niet.

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:09

Ik ben ook met zulke advertenties aan een verzorgpaard geraakt Haha! alle mijn 3 verzorgpaardjes!! Ik stelde wel niet zoveel eisen dus... Toen ik mijn 3 verzorgpaardjes pas had beld er nog iemand Knipoog maar het was een beetje ver, en anders werdt het ook wat te veel he want heb ook al een verzorg shet. Knipoog met die 4 heb ik mijn handen al vol Lachen Lovers

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:20

In de supermarkt hier heb ik ik weet niet hoeveel advertenties opgehangen. reactie kreeg ik op de kortste van allemaal: VERZORGPONY GEZOCHT!! tel. ...
Eindelijk, mijn droom kwam uit Haha!:D

LianneJantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:35

Ja, die advertenties van al die meisjes die verzorgpaardjes zoeken zie je wel vaak.
Maar je ziet ook vaak advertenties van mensen die juist bijrijders en verzorgsters zoeken. Ze zetten er dan bij wat ze allemaal moeten doen, meestal denk ik, ok dat snap ik wel. Hoort allemaal bij de verzorging, maar dan komt er bij 200 euro in de maand en dan denk ik klopt ook niet helemaal. Jij hebt iemand nodig als hulp voor je paard, maar degene die je wil helpen moet daar dan wel voor betalen. Ik snap het ook wel, maar toch denk ik er dubbel over. Wat vinden jullie?
Ikzelf verzorg meerdere paardjes, heb er erg geluk mee gehad. Ik mag er alles mee en krijg zelfs af en toe wat geld met kerst ofzo, ik heb een paar maanden geleden nog een nieuwe rijbroek gehad, allemaal omdat ik hun paardjes rij en verzorg. Ik vind dat dat ook niet hoef dus koop ook dingen die hun voor hun paardjes nodig hebben, maar als je heen en weer wat voor elkaar doet vindt ik het toch beter kloppen.

Jullie mening graag.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:49

Helemaal mee ens LianneJantje!! Zo is het maar net!

Check: dit is mijn 666e berichtje! Haha!

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:24

eisen ze dan ook nog een 13e maand en vakantiegeld Haha! Daar zou ik dus nooit op reageren.....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:51

Ik wel wat voor salaris ze precies in gedachten hadden Haha!
Maar ik moet zeggen je heb wel lef als je dat neerzet vind ik *LOL*
Die tweede vind ik alleen ietsjes vaag, er staat dat het ook een paard mag zijn maar niet te groot Verward imo zijn paarden altijd groot Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:15

dames en heren, hierbij het bewijs dat er wel degelijk goede verzorgsters zijn tussen al die advertenties bij de supermarkt:
Marinke schreef:
In de supermarkt hier heb ik ik weet niet hoeveel advertenties opgehangen. reactie kreeg ik op de kortste van allemaal: VERZORGPONY GEZOCHT!! tel. ...

als er hier iemand is die de perfecte verzorgster (zonder dat we JOU betalen Knipoog ) is ben jij het wel Marinke!!

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:39

idd, kort maar krachtig Haha!
ikzelf zou gewoon korte beschrijving van mezelf geven, maar zeer kort, en als "eis" een paard in die of die regio. (dat is wel het minimum Lachen ). dan krijg je het meeste reacties, en mis je de minste omdat je onduidelijk overkwam ofzo.
en uit die reacties kan je dan zelf opmaken wat het best voor je past.

weet je wat ook grappig is? als erin staat 'alles maar GEEN fjord, of GEEN haflinger' ofzo... getuigt van echte paardenliefde Haha!

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 09:01

bloemkooltje"]
dames en heren, hierbij het bewijs dat er wel degelijk goede verzorgsters zijn tussen al die advertenties bij de supermarkt:
[quote="Marinke schreef:

als er hier iemand is die de perfecte verzorgster (zonder dat we JOU betalen Knipoog ) is ben jij het wel Marinke!!
[/quote]

Dank u, dank u!

*is best wel trots* Haha!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:48

Ik heb eigenlijk alleen maar serieuze reacties gehad na mijn oproepje voor Fleur. 1 daarvan reed western dus die is helaas afgevallen, de 2e is uiteindelijk niet op komen dagen en de 3e was Reina, waar ik heel blij mee was! Lachen

Het kan dus ook makkelijk gaan Lachen

Sociolan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:38

Ze moeten gewoon niet zeuren.
Wees blij als iemand je een verz. pony aan bied.
Mijn eerste verz. pony's waren 12 mini shetlanders ook al wou ik graag rijden maar kon niet.
Ik heb het 3 jaar gedaan en overgelaten aan een vriendin van me.
En daar heb ik donders veel van geleerd.

Dus ze moetten niet zeuren die penny girlz anders-----> ....

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:20

JolandaVrind schreef:
Ze moeten gewoon niet zeuren.
Wees blij als iemand je een verz. pony aan bied.
Mijn eerste verz. pony's waren 12 mini shetlanders ook al wou ik graag rijden maar kon niet.
Ik heb het 3 jaar gedaan en overgelaten aan een vriendin van me.
En daar heb ik donders veel van geleerd.

Dus ze moetten niet zeuren die penny girlz anders-----> ....

Inderdaad!! je mag blij zijn als je een pony van iemand anders mag verzorgen

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 23:56

Hoooi allemaal,
Ik ben een meisje van 11 jaar en ik woon in veldhoven.
Ik rijd nu 1 jaar paard en 1 maand mar owkejz dahz niej erg.
Ik rijd op de manege, maar ik zoek een verzorgpony in veldhoven of heeel digt bij,
waar ik op de fiets heen kan.
Ik ben oowk niej bang voor paarden.
En ik loop trouwens al 5 jaar rond op de manege.

P.S k ben de gemiddelde lengte (1.58/1.61)

Greetzzz....Mzzlzzz....Yvonne

die kinderen verwachten ook nog serieuse reacties!
vooral het stukje: mar owkejz dahz niej erg
doe normaal echt, ik heb toen ik op zoek was ook een adevertentie geplaatst, maar gewoon een serieuse en zonder msn taal Lachen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 01:13

Ik krijg nu ook steeds mailtjes in een MSN-taaltje met de meest onzinnige vragen en ik begin me dus steeds meer af te vragen of het wel de moeite waard is om te gaan kijken bij haar les.
Maar ik zal haar het voordeel van de twijfel geven alhoewel ik niet denk dat het wat gaat worden.

Ik vind het altijd het prettigst als ze niet meteen beginnen over rijden, niet dat ik ze niet wil laten rijden maar als het al meteen de boventoon voert Lips are sealed

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 01:19

Als ze zo zou beginnen is het al gauw over hoor. Ze moeten niet te opdringerig worden, vinden jullie niet?