En magriet, ik zal eens kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouvel schreef:Rot zeg, heel veel sterkte!![]()
Ik ben 20 okt met mijn paard achterover geslagen in een greppel, heb daarbij mijn voet gebroken (onderin m'n enkel), zit vandaag dus precies 3 maanden...
dit is geen pretje! 

Pluttersput schreef:Bah zeg, wat een verhaal! Maar vind het idd super dat je tegen je vader zei dattie achter je paard aan moest gaan, en daarna pas aan jezelf hebt gedacht. Petje af hoor!
Succes met de volgende operatie iig!

xxmyrtheexx schreef:he wat is dat balen zeg, misschien had je em beter eerst even kunnen longeren zodat die zn eerste energie even kwijt kon. Wel een geluk dat je vader mee was. Ik ga altijd alleen rijden, maar mijn paard is tot nu toe altijd nog te vertrouwen. Hij schrikt wel eens een beetje, maar dan springt hij even aan de kant en doet dan weer normaal.
Ik denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen om eraf te springen. Wat gaan je gedachten dan tekeer he op zo'n moment. Mijn pony is er een keer vandoor gegaan en was niet meer te houden, toen heb ik em recht op het hek van het voetbalveld afgestuurd. Toen moest die wel afremmen, geen idee hoe ik ben blijven zitten, maar tis me gelukt haha!
In elk geval donders veel sterkte.