hartbroken

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 17:12

Ik vind het heel erg leuk om hem te rijden (al heb ik er de helft van de tijd naastgelopen) maar anderen zeggen dag het nog veel leuke rkan zijn (inderdaad: bos, wedstrijden). Zo'n sensibel dier vind ik prachtig, een uitdaging ook en ik leer elke dag zoveel van hem! Maar misschien is ie net iets TE intelligent en gevoelig voor mij....Vanavond ga ik in ieder geval nog een keer met mijn oom praten... Scheve mond\

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 09:19

OK guys, het is zover. Muppet gaat weg...Ik heb het gevoel dat er geen traan meer in me zit en toch blijven ze komen. Ik heb ook het gevoel dat ik dit deels voor anderen doe, maar ik sta nou eenmaal niet alleen op deze wereld.. Verdrietig We nemen alle tijd en zorgen voor een goed adres bij iemand die meer ervaring heeft met dit soort paarden. Ik kan het de mensen om me heen niet langer aandoen. Iedereen zegt dat ik later ook wel weer met een ander paard lol zal hebben en dat het zo'n wijze beslissing is. Maar waarom doet het dan zo'n verdomde pijn??? Huilen

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:01

Het zal erg veel pijn doen, en nog wel even pijn blijven doen. Ik hoop dat je een goed adres vindt, zo niet dan hoop ik dat je samen met je oom een verstandig besluit neemt, in het belang van het paard en anderen.

Dit paard hoort in handen van professionals, lukt dit niet, dan rest er denk ik nog maar 1 ding. Hoe triest ook.

Ik weet hoe het voelt, het is verschrikkelijk. Het moeilijkst is om uiteindelijk van jezelf weer te mogen genieten van een ander paard. Dit moet je jezelf echt toestaan. Je hebt vanalles geprobeerd en uiteindelijk is het niet gelukt. Is niet jouw schuld!

Sterkte! Mieke

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 10:11

Thanks!
Het voelt net als toen mijn vriend en ik een punt achter onze relatie zetten. je voelt letterlijk je lichaam of je hart of daar ergens in de buurt pijn doen. Of meer zo'n dof ellendig gevoel. Vooral als hij lief zijn hoofd tegen mij aanlegt...
Maar de steun voelt fijn, allemaal bedankt daarvoor!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:25

Je moet zorgen dat het dier bij een talentvolle ruiter komt die hem goed kan behappen in de sport. Maar ik snap wel dat het oliebol voor je moet zijn. Heel veel sterkte. heb je eigenlijk een foto van hem? Ik ben nieuwsgierig naar dit paard.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 10:40

Uh...dit is dus zwaar mislukt, ik zal het nog eens proberen....

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 10:54

Tja ik heb een onderdeel vergroot van een foto maar nu is hij in elkaar gedrukt, hij is nl. veel langer en strakt hier juist geweldig..,nu lijkt het net een ponydribbel...
Ik heb nl geen andere digitale foto's...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:19

Kun je hem eens mailen? d.a.brisko@bwk.tue.nl Ik zelf weet helemaal niet hoe ik dingen hier op moet zetten.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 11:58

Ja dat kan, maar mijn pc is ff kapot, dus dat kan over een weekje ofzo (is hij hopenlijk gemaakt). Ik internet nu af en toe op andermans pc en om nou daar in te breken op de mail vind ik iets te heftig. Kan je zolang wachten?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 12:11

Ja hoor, dat overleef ik wel.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 09:56

Hij doet zo lief....kijkt me zo raar aan...zo van: waar heb jij last van?

allegria
Berichten: 104
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 16:52

hai gail

mijn mening is dat een paard inderdaad niet achteruit hoort te slaan ongeacht de situatie hem daarom verkopen vind ik een tweede ik wil dat je eerlijk nadenkt is er een kans dat waneer je een periode van bv. 2 maanden neemt hem kan laten wennen aan "enge dingen" en dan bedoel ik niet of het paard het aankan maar jij want als je ervoor wil gaan kost het veel moeite maar er IS hoop als je meer over de training wil weten moeit je me even een pbtje sturen ik heb het zelf ook gedaan en het werkt wonderbaarlijk maar dat ligt ook aan jezelf (dit is absoluut niet slecht bedoeld naar jou toe) groetjes suus