Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
koe_x schreef:3 jaar, voor zadelmak, voor de hormonen gaan opspelen. Gaf de dierenarts advies aan mij
Quirinake schreef:hmm moeilijk.. Ik heb een bijna-twenterhengst. Die word er volgende maand 2. Ik vrees ervoor dat ie niet zo heel groot gaat worden en zeker voor mijn grootte, ik ben 1.87m. Maar hoe hij er nu uitziet, helemaal nog geen hengstenmanieren en ziet er ook helemaal nog geen hengst uit.. Daarom wil ik hem langer hengst laten want ik heb ook graag die uitstraling.. Maar zoals gezegd gaat dat gepaard met de mindere groei.. Het zijn twee dingen die erg moeilijk op de weegschaal liggen
Quirinake schreef:hmm moeilijk.. Ik heb een bijna-twenterhengst. Die word er volgende maand 2. Ik vrees ervoor dat ie niet zo heel groot gaat worden en zeker voor mijn grootte, ik ben 1.87m. Maar hoe hij er nu uitziet, helemaal nog geen hengstenmanieren en ziet er ook helemaal nog geen hengst uit.. Daarom wil ik hem langer hengst laten want ik heb ook graag die uitstraling.. Maar zoals gezegd gaat dat gepaard met de mindere groei.. Het zijn twee dingen die erg moeilijk op de weegschaal liggen
ever
Mindim schreef:Ik zal eens kijken naar een foto van vlak voor het ruinen, toen was ie ook nog wat slungelig en overbouwd. Maar ik vind het allemaal wel mooi bij getrokken.
Maar jouw paardje lijkt nog wel erg jong idd, de hoeven zijn ook nog zo klein en veulenachtig of lijkt dat zo op de foto? dan wacht je gewoon toch even, als hij nog braaf is, wat maakt het uit, kijk het nog een half jaartje aan.