ik lees het allemaal nu pas omdat ik op vakantie was, ik had het wel al van Frances gehoord.
Ik vind het echt heel moedig dat jullie erbij zijn geweest en het is dan misschien wel het beste voor Zil maar het is evengoed wel moeilijk. Flink huilen helpt heel goed en als jullie een knuffel nodig hebben dan weten jullie mijn meissie wel te vinden neem ik aan. Heel veel sterkte en ook voor Cor en Erna.
Liefs Renee
LBroekhuizen
Geplaatst: 01-03-03 15:23
Thnx Renee! Voor Zil is het misschien ook wel het beste alleen voor ons niet want ik kan gewoon niet geloven dat hij nu weg is en ik hem NOOIT meer kan zien Gelukkig heb ik veel foto`s van Zil,en ik heb ook leuke mooie herinneringen aan hem. ik zal het wel doorgeven aan Cor en Erna
kiszzzzz Lauraaaaa
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-03-03 15:25
Kan ik me voorstellen, het is ook vreselijk als je hem al zo vreselijk lang kent. Het duurt ook een hele tijd voor je eroverheen bent.
Feetje
Geplaatst: 01-03-03 16:19
Hartstikke veel sterkte! Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen! En het is echt een heel mooi gedicht... Hartstikke veel sterkte!!
frances_boo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 21:11
Heel erg bedankt iedereen!!
ik mis hem echt zoo erg!! dat wil je niet weten
maar Renee, ik heb Pol nog om bij uittehuilen en de andere paarden natuurlijk ook
kusjes frances
Maaike
Geplaatst: 01-03-03 21:16
heel veel sterkte, lijkt me verschrikkleijk om mee te maken..