Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb juist het idee dat het veel schadelijker is om een paard nu met die kou een deken aan te trekken en hem weer af te doen als het niet meer vriest...
hallooo!!
haha sorry heel flauw, ben een beetje melig
siskeh schreef:het gaat niet over wel of niet buiten, maar over dat sommige hier, door de kou, de neiging krijgen om hun paard een deken over te doen, terwijl ze dat normaal nooit hebben.
dus niet over hoe ze normaal staan, maar over hoe iedereen op de kou reageerd...
lieniminnie schreef:hallooo!!
als ik naar buiten ga in mijn winterkleren heb ik het nog koud, dan heeft mijn paard het toch ook nog koud met zijn wintervacht!?
haha sorry heel flauw, ben een beetje melig
Citaat:Jij maakt dan nog een grapje, maar er zijn echt mensen (tenminste eentje) die midden in de nacht naar stal racen om er een extra dek op te leggen omdat zij (dus niet paardlief) het koud hadden...
ik vind het toch altijd best moeilijk in te schatten, maar dat licht denk ik ook heel erg aan het paard. siskeh schreef:Ninx, maar heb je ze ook op stal staan als het niet min 10 staan??
bedoel, dan pas je het ook al niet meer extra aan omdat het zo koud is.
@ lieniminnie, maar dat is helaas wel de reactie van sommige
) maar een deken of stal heeft ze eigenlijk niet echt nodig (schuilstal op wei natuurlijk wel
) 
mieske schreef:Nou mijn hafjes staan toch liever binnen met dit weer hoor