Amber@work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Re: Amber@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 14:53

@cinnepin: dankje!ik rij ook veel voltes,slangevoltes enz. balkjes draven helpt ook om de achterhand er beter onder te laten treden?nou ga ik dat eens in de les oefenen Knipoog
@anneliesdj: idd dat viel mij op de foto's ook al op,ik ga mijn beugels langer doen Knipoog en proberen meer naar voren te zitten!balans heeft ze indd nog niet echt maar daar werken we aan!
@tempus: dankjewel voor het compliment Haha! op m'n vorige paard zat ik juist erg voorover,dus ben hier erg blij mee Haha! haar staart is idd mooi vol alleen niet schoon Tong uitsteken Clown
@kitag1rl: Bloos Bloos dankjewel voor het compliment Knipoog
@tamaramt: eerder zette ik mijn handen in mijn schoot dus probeerde ze juist naar voren te houden,doe ik ze weer te hoog Clown idd puntje om op te letten..het zadel is een 18 inch Knipoog
@cd_muis: bedankt voor de tips Knipoog
@blue_angel: ik zal er eens op letten(t dekje)
@deniece: dankjewel!ze is idd al stukjes best mooi ontspannen Lachen afwisseling vind ik ook zeker belangrijk,zolang we er beiden lol in houden is t goed he? Knipoog
@love_apollo: dankjewel,ze mag inderdaad nog wat ronder,maar dat komt vanzelf Lachen
@naoom: dankje Haha! borsttuig heb ik van iemand via bokt overgekocht Knipoog is schijnbaar een zeldzaam borsttuig,ben hem ook in nog geen enkele shop tegengekomen Knipoog
@agnes: bedankt voor de tips!ga ze zeker uitproberen volgende keer!bedankt ook voor het compliment over mijn houding!ze is idd weer lekker vrolijk Haha!
@elan_gv: boommaat breder zeker niet,dan zakt ie van voor weer in Knipoog ik denk dat het wel anders kan met dit zadel want ik heb aan de voorkant nog ruimte genoeg Knipoog dat jij roze niet leuk vindt mag Tong uitsteken smaken verschillen gelukkig Lachen
@elisah: hihi dankje voor het compliment Haha! Bloos ja nu moeten we maar snel een keer meeten he Clown
@larissa: thanks...tis geen kruising,ze heeft een vol stamboekpapier Knipoog maar soms gedraagt ze zich inderdaad wel als een halve arabier Tong uitsteken Clown ik rij nog geen wedstrijden Knipoog geen vervoer op het moment en ik vind mezelf nog niet goed genoeg voor de B Knipoog
@kiimmiie: dankje,we zijn er mee bezig met de achterhand Knipoog
@pauline: met of zonder contact,hard draven doet ze toch wel,ik denk omdat ze het aanspringen nog moeilijk vind Lachen
@jezzi: hihi kikkervoetjes,die had ik nog niet eerder gehoord ROFL
@ceesrinko: dankjewel Haha! borsttuig heb ik van iemand via bokt overgekocht Knipoog is schijnbaar een zeldzaam borsttuig,ben hem ook in nog geen enkele shop tegengekomen Knipoog
de rest bedankt voor de leuke reacties Haha!

oops is een beetje een lang verhaal geworden Bloos

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:57

Op verzoek van de TS, omdat ze het topic per ongeluk verkeerd geplaatst heeft:
RT-HAW---> RIJ-ITP

x_TKJF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:41

Jullie zijn een leuke combinatie, zeg! En wat een super vet borsttuig :]

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:09

ok ja want het lijkt inderdaad net zo als je ambers koppie ziet.. maar je kan het toch gewoon gaan proberen om wedstrijden te rijden? dan zie je ook gelijk welke punten je bijvoorbeeld moet verbeteren en welke al goed zijn enzo..

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 22:15

Larissa2 schreef:
ok ja want het lijkt inderdaad net zo als je ambers koppie ziet.. maar je kan het toch gewoon gaan proberen om wedstrijden te rijden? dan zie je ook gelijk welke punten je bijvoorbeeld moet verbeteren en welke al goed zijn enzo..

ja zou kunnen maar dan zit ik alsnog met vervoer Lachen en dat betekent dat ik alleen bij riant kan rijden,dat is de enige in de buurt,en om alleen daar met een haf wedstrijden te rijden dat is ook niks Knipoog
en inderdaad,haar neusje enzo Haha! ik zeg altyd dat het een arabier is maar dan in het verkeerde lichaam Tong uitsteken Clown
zit genoeg pit in Lachen
en ik maar denken dat hafjes zo kalm en rustig en vaak 'sloom' zijn,nou ze heeft het tegendeel bewezen Haha! Huilen van het lachen

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:35

is wel eens vaker een meisje met een haflinger hoor.. elisah en ik schrijven daar wel eens bij de wedstrijden.. je rijdt voor jezelf toch;) helemaal omdat het dus lekker een pittige is;)

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 22:37

ja tuurlijk rij ik voor mezelf,maar je kent de lui bij riant dan vast wel Clown en als ik ergens anders ook wedstrijdjes kan starten dan is het anders natuurlijk Knipoog

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:44

ja ok ik snap je;) nou kijk maar.. je kan het altijd proberen toch..Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 22:48

dat kan zeker Haha! en anders heb ik nog tijd zat hoor in de toekomst Knipoog

xLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:27

Wauwww dat roze staat geweldig, en dat borsttuig dan Bloos Bloos
probeer de achterhand meer meetenemen Haha!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 12:55

Haha! dankjewel Bloos
we werken er aan Knipoog
we kunnen alleen niet zo vaak rijden nu,doordeweeks sowieso niet,maar gaat binnenkort vast wel meer worden Knipoog

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:30

Je moet je toch niets van anderen aan trekken zeg! Ik sta ook bij Riant en start daar ook maar of je nou een haflinger, tinker of een volbloed rijdt dat moet toch niet uitmaken...het is de naam die Riant heeft maar het valt wel mee hoor. Er zijn niet zo heel veel pensionklanten meer die ook starten en vele rijden ook in een hogere klasse.Als het voor jou makkelijker gaat dan moet je het gewoon doen.....

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:35

Wat een gaaf beest zeg Ja Super gaaf je roze borsttuig Ja

Het rijden ziet er al beter uit als in dat topic via de link Ja De nagevelijkheid is er al meer. Hier en daar is er nog geen totale ontspanning, maar dat komt wel. Jullie zijn goed op weg.

Let er idd op dat je je onderbenen niet naar voren steekt. Houdt ook je ellebogen aan je lichaam, je handen rechtop en kijk voor je uit!!

Probeer lekker veel figuren, schijnovergangen, overgangen en tempowisselingen te rijden. Lekker actief maken van achteren. Jammer dat je niet zo veel tijd hebt, ik denk dat dit een hele leuke pony is om mee te werken Ja Maar idd als het weer wat meer dooi is kan het weer meer.

Heel veel succes Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:37

ja ik ga het denk ik wel proberen Lachen we zijn ook nog niet klaar voor wedstrijden hoor Lachen
toch hoor je het vaker(niet alleen bij riant Knipoog ) dat als je met een haflinger tussen de paarden start je soms raar aangekeken word...

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:41

Ashley__ schreef:
Wat een gaaf beest zeg Ja Super gaaf je roze borsttuig Ja

Het rijden ziet er al beter uit als in dat topic via de link Ja De nagevelijkheid is er al meer. Hier en daar is er nog geen totale ontspanning, maar dat komt wel. Jullie zijn goed op weg.

Let er idd op dat je je onderbenen niet naar voren steekt. Houdt ook je ellebogen aan je lichaam, je handen rechtop en kijk voor je uit!!

Probeer lekker veel figuren, schijnovergangen, overgangen en tempowisselingen te rijden. Lekker actief maken van achteren. Jammer dat je niet zo veel tijd hebt, ik denk dat dit een hele leuke pony is om mee te werken Ja Maar idd als het weer wat meer dooi is kan het weer meer.

Heel veel succes Knipoog

dankjewel Lachen
ik rij inderdaad veel overgangen en figuren ,je kunt wel aan haar merken dat ze nog niet helemaal in balans is,soms als je been geeft dan schiet ze onder je uit,daar werken we nu ook aan dat ze eraan went om niet iedere keer als ik mn been tegen haar buik aanleg dat ze dan meteen harder moet gaan!
ik heb er wel tijd voor alleen doordat ze wat rare streken uit heeft gehaald durf ik 's avonds niet meer in het donker met haar over straat(hebben geenbak aan huis) en in t weekend gaan we meestal lekker buitenrijden vandaar dat ik het lessen en rijden nu op een laag pitje heb staan Knipoog
amber is ook een hele leuke pony om mee te werken!

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:44

ellenAST schreef:
ja ik ga het denk ik wel proberen Lachen we zijn ook nog niet klaar voor wedstrijden hoor Lachen
toch hoor je het vaker(niet alleen bij riant Knipoog ) dat als je met een haflinger tussen de paarden start je soms raar aangekeken word...

gewoon raar terug kijken Knipoog

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 16:48

Montignac schreef:
ellenAST schreef:

gewoon raar terug kijken Knipoog

Haha! heb je ook gelijk in Knipoog

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:32

ellenAST schreef:

Meid, laat je daar niet door afschrikken. Dat is juist hartstikke gaaf als je tussen de paardjes zou starten. Laat al die anderen dan maar raar kijken, gewoon raar terug kijken Vork

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:28

Ellen, marieke en ik gaan in de zomer ook bij Riant starten hoor! In het buitenseizoen Lachen Dus als je dan ook gaat is dat wel leuk! En als ze raar kijken, kijk gewoon ONWIJS arogant terug Vork Hahaha.. Komt wel goed *LOL*

Mooiste is natuurlijk als je ze/een paar er dan uit rijd! Haha!

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:17

deniece schreef:
Ellen, marieke en ik gaan in de zomer ook bij Riant starten hoor! In het buitenseizoen Lachen Dus als je dan ook gaat is dat wel leuk! En als ze raar kijken, kijk gewoon ONWIJS arogant terug Vork Hahaha.. Komt wel goed *LOL*

Mooiste is natuurlijk als je ze/een paar er dan uit rijd! Haha!

Ik heb niet het idee dat halflingers en fjorden e.d. ondergewaardeerd worden. En als je sommige paarden ziet lopen, kun je beter gewoon op een gezonde haflinger zitten.

En dat raar aankijken gebeurt volgens mij al helemaal niet. Tenzij je het zelf wilt zien misschien Bloos En de lui die wel arrogant naar een haflinger kijken, kijken over het algemeen ook arrogant naar ieder paard wat niet 10.000 + euro is.

Als je netjes rijdt, maakt het geen bal uit waar je op zit. t/m de L2 zeker. Daar willen ze alleen maar brave en nette proeven zien. En dit is ook bij Riant zo. Zoveel toppers lopen daar ook weer niet rond. Hoogstens 2 per klasse, nouja dan wordt je 3e.

Ontopic, leuk paard heb je!
Laatst bijgewerkt door Tayga op 09-01-09 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 15:23

dankjewel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 00:48

ellenAST schreef:
ik zag op de foto's dat mijn zadel veels te ver naar voren ligt Bloos

Dat niet alleen, het is gewoon veel te klein Nagelbijten / Gniffelen
Je zit helemaal met je billen tegen de achterkant van de lepel.
Hier ga je echt nooit lekker op zitten

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 00:50

Lia_ schreef:
ellenAST schreef:
ik zag op de foto's dat mijn zadel veels te ver naar voren ligt Bloos

Dat niet alleen, het is gewoon veel te klein Nagelbijten / Gniffelen
Je zit helemaal met je billen tegen de achterkant van de lepel.
Hier ga je echt nooit lekker op zitten

overdrijven is ook een vak Nagelbijten / Gniffelen
knap dat je van een foto kan zien dat ik er niet lekker op zit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 01:01

Als jij het prettig vind om helemaal achterop de lepel te zitten moet je dat zelf weten.
Maar onthoud wel dat je daardoor niet meer voldoende ruimte hebt om je bekken goed te bewegen voor de hulpen en je zwaartepunt niet meer juist boven je pony zit.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 01:15

zoals al eerder gezegd: ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat ik zo achterop zit,dat zag ik pas toen ik de foto's zag Knipoog
heb er op gelet en ik heb voor nog voldoende ruimte over dus waarom ik zo zit weet ik niet Lachen