Cheyenne in rengalop over startbaan Schiphol...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 18:03

Haha, die is leuk!!!!! Lachen

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:12

jemig!
wat ben je dan blij dat je wakker word!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:03

God mens, wat ben jij gemeen zeg!?!?!? Dat was echt een rampscenario geweest, wil je nooit weer zoiets vertellen!?!? Boos!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:09

Owwhh wat eng, ik dacht dat het echt was! Bloos Lips are sealed Echt erg joh, het zal je maar gebeuren!

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:54

Ja he..........wil je dat nooit meer doen *LOL* ik dacht dat het echt was ik was al halverwegen het verhaaltje en zat met mijn handen voor mijn gezicht te lezen.
Nou je hebt me te pakken gehad hoor *LOL* gelukkig was het maar een droom.

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 22:32

Jah doe dat nooit meer...ik geloofde het ook toen ik het las en schrok me helemaal dood!! Bloos
Maar dat plaatje met dat vliegtuig is wel heel toepasselijk jah Haha!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:23

Jouw topics lees ik dus niet meer. GRRR..
Durfde bijna niet verder te lezen... Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:33

Ik had al helemaal door dat je schreef dat het vliegtuig TOETERDE dat dit dus niet echt gebeurd kon zijn....
En jij kunt, met de snelheid dat het vliegtuig landt nooit zien dat de mensen verschrikt keken.

Je hebt een gezonde fantasie moet ik zeggen....Haha!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:33

Jeetje, ik schrok me kapot! haha, ik dacht al, komt zoiets niet op het nieuws ofzo? haha, tot ik het einde las! Gemeen hoor! haha!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 23:37

Cassidy is veel te slim Nerd *LOL*

Ik schrok me ook echt helemaal lam... Etterbak!!!!!!!
Gemeenerd!
Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 00:50

Mijn arabische hengst ging een keer in rengalop bij ons door de landerijen (met een touw aan het halster waar hij helemaal in paniek van raakte). Je houdt je hart vast. Overal traktoren, grote landbouwvoertuigen. Ik in de auto er achter aan, want hij was al in geen velden of wegen te bekennen.
2 km. verder had een boer hem gepakt. Hij was helemaal in paniek, bezweet, opgefokt, je wilt het niet weten. (nog niet gewond). Die boer heeft hem weer helemaal mee terug genomen naar onze stal (wel lief) omdat de hengst niet meer wilde lopen (schock, vermoeid!!), dus ik er achter met een stok dat hij toch door liep. Er kwamen weer allelei voertuigen aan. Hij raakte weer in paniek, sprong de sloot in (bijna met boer) en weer terug. Daarbij wel even door het prikkeldraad, oliebol, gewond, bloed. Dus uiteindelijk bij stal aangekomen (na de boer bedankt hebbend) onze hengst schoongemaakt (alleen maar krassen van het prikkeldraad, wel veel bloed) drooggemaakt, weer op stal gezet en hem maar ff laten bijkomen van zijn avontuur. Ik moet zeggen hij is nu wel verkeersmak !!!??? ahum..

Franca, droom hier maar niet te vaak van, straks komt het nog uit. Ik kan je verzekeren dat je hart in je keel stokt van "wat kan er allemaal wel niet gebeuren, wat kan hij wel niet aanrichten". Is Cheyenne wel WA verzekerd??? Wel belangrijk. Je schrikt je dood als zo iets gebeurt. Maar mijn hengst heeft er gelukkig niks aan over gehouden. Ik wel, een trauma !!!!!!!

Gr. Isabel

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 08:26

Haha ik had ook zoiets een toeterend vliegtuig ik denk ja hoor weeeeeer een pennymeisje Haha!

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:05

Jemig zeg, ik schrok me rot. Je kan idd wel boeken gaan schrijven. Ik dacht nog Verward een toeterend vliegtuig? Maar het kwartje viel echt niet bij me. Pfft, gelukkig was het niet echt zeg, dat zou pas een nachtmerrie zijn.

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:22

Jemig zeg! Ik schrik me dood!!
En tijdens het verhaal dacht ik wel, goh, wat kan ze hard rennen dan, maar ik zat wel geshockeerd achter m`n computer. Poeh, ik leef nog! Haha!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:29

eveline_B schreef:
Jemig zeg, ik schrok me rot. Je kan idd wel boeken gaan schrijven. Ik dacht nog Verward een toeterend vliegtuig? Maar het kwartje viel echt niet bij me. Pfft, gelukkig was het niet echt zeg, dat zou pas een nachtmerrie zijn.

Mmmh... kwam helemaal niet in me op, dat dat niet bestond! Verward *LOL*

mammasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 14:44

Pff ik heb mijn paard een keer los gehad op de A1, met dank aan een toeterende vrachtwagen onder een viaduct. (Geintje) Paard schok zich kapot (net als ik trouwens) en ging aan de kletter. En als er vijfhonder kilo gaat rennen doe je niet zo veel meer, mjin eerste gedachte was vast blijven houden, dus op mijn buik over twee stoepranden en een fietspad heen. Bij de derde stoeprand bleef ik hangen en kon ik hem echt niet meer vasthouden. De vrachwagenchauffer dacht mij te kunnen helpen door vlak naast ons te blijven rijden. Dat hielp dus niet. Afijn ik op mijn buik in de berm en het paard zo tegen het verkeer in de A1 op. Ik heb mijn handen tegen mijn oren gedaan en gewacht op de klap.... Die kwam niet. Gelukkig waren de voorste automobilisten zo slim om meteen op de rem te gaan staan. Gevolg een gigantische file en het paard in uitgestrekte draf richting Amsterdam. Zo op de snelweg snapte hij het ineens allemaal niet meer en bleef doodstil staan wachten op hulp. Een vriendin van mij die nog wel bij haar positiven was heeft hem toen zo van de snelweg afgehaald. Uiteindelijk zijn we er met een klein berichtje in de krant afgekomen maar wat had het fout af kunnen lopen. Niet alleen voor Naziri, maar ook voor de automobilisten die hem voor de auto zouden krijgen. Ik heb daarna dus ook inderdaad even goed de verzekering gechecked. Een kettingbotsing op de A1 kan echt in de tonnen lopen (als je mazzel hebt)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 15:12

Pfff.. werd jij niet badend in het zweet wakker Knipoog ??!
Je moet er toch niet aan denken dat zoiets echt gebeurd Scheve mond ... Je hebt het wel spannend op geschreven !

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 16:02

Cassidy schreef:
Ik had al helemaal door dat je schreef dat het vliegtuig TOETERDE dat dit dus niet echt gebeurd kon zijn....
En jij kunt, met de snelheid dat het vliegtuig landt nooit zien dat de mensen verschrikt keken.

Je hebt een gezonde fantasie moet ik zeggen....Haha!

Tong uitsteken Knipoog