Hoi Yinari, wat leuk je zo weer te spreken, hoe gaat het inmiddels met je moeder?
Zoals het er nu uitziet komt het niet zover, het gaat al enkele jaren goed en waarschijnlijk heb ik het al heel lang.
Ik heb net nog ee heel goed gesprek gehad met een stalgenoot.
Juan blijft voorlopig, ik ga het uitzingen tot ik meer weet, zoals het nu gaat gaat het en ik moet leren meer te relativeren.
Bram krijgt op kortere termijn die nieuwe functie, en vanuit daar ga ik kijken hoe of wat verder.
Mijn stalgenoot/vriending heeft een dochtertje dat graag wil rijden, zij kan me in het voorjaar helpen met Wodan, zodat ik me zo nu en dan kan concentreren op Juan.Dan kan ik altijd nog een beslissing maken, en daar komt bij dat als het weer straks weer beter word ze dag en nacht buiten zullen staan en niet zoals nu s'nachts op stal en dat scheelt dan weer een boel geld in strooisel.
Verder ga ik iets bedenken waarmee ik geld bij kan verdienen, al moet ik putjes scheppen, ga kijken hoe en Bram heeft gezegd dat hij zijn beunbaantje in de ict wel weer wil oppakken, dus we komen er hoe dan ook!
Krijg het simpelweg niet over mijn hart en wie weet is de toekomst beter, ik wil geen spijt hebben van een beslissing.
En even ter aanvulling, Juan staat niet te koop en zal dus ook niet te koop komen staan!
Bedankt iedereen voor het luisteren en het voelt alleen al beter doordat ik mijn verhaal even neutraal kwijt kon!
Als ik ga kijken, wij geven verder niet om dingen, hoeven niet op dure vacanties, maar zijn blij met onze paarden!