Gaat zo beginnen op TV!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 18:10

Citaat:
Op 2001-07-02 16:41, schreef BartVB:
Als jij kan kiezen tussen het voeren van je paard of je kind zou jij het ook wel weten.

dat is een reden dat ik ook geen kinderen wil. Lachen
ik snap heel goed dat deze mensen het niet expres doen.Ik denk als ze het geld hadden wel beter voor hun paardjes zouden zijn,de meeste tenminste.
Maar als je net het advies hebt gehad om je paard stil te zetten en je rijd er dan mee aan denk je ook niet aan de toekomst want zonder paard kunnen ze helemaal nix meer verdienen.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 23:36

ik had in dat kleine stukje wat ik heb gezien gezien dat die ene zo hard sloeg dat er een heel tja..hoe heet dat?zo'n buld met allemaal spul erin...en ze zeiden dat ie alleen maar harder ging slaan omdat hij het anders niet zo goed kon voelen! Boos! Extreme duivel

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 00:34

Ja dat was inderdaad een heeeeeeeeeeel zielig en smerig stukje. De wond (het abces) was zo groot dat er er een stukje tuinslang in konden drukken om de boel goed door te spoelen en te ontsmetten.
Vond het al heel wat dat die mensen eraan durfden te komen om het schoon te maken, laat staan dat je op zo'n grote wond nog eens gaat lopen meppen met een dikke stok. Moet er niet aan denken Scheve mond\ Echt zo zielig.

Vind sowiezo trouwens dat al die dieren al die (vaak best pijnlijke Verward ) behandelingen van hun open wonden enzo behoorlijk rusitg blijven. Ze zijn zo uitgemergeld dat niets ze meer uitmaakt en ze alles maar over zich heen laten komen. DAT vind ik pas zielig, als een paard zijn laatste stukje waardigheid verliest. Tuurlijk is het makkelijk als je paard rustig is bij de dierenarts maar het is niet leuk meer als je paard geen puf meer heeft om ook maar een kik te geven.
Verdrietig

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 09:23

Viel mij ook op; die paarden waren allemaal zombies, hadden afstand gedaan van alles, incl. zichzelf. heel triest is dat. MAar ja, als je een concentratiekampfiguurtje bent wordt je ook vanzelf een beetje gevoelloos en apathisch he. Vrouwen met anerexia zijn dat op den duur ook.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:09

ja ik heb het gezien en ik vond het zo zielig Huilen voor die paarden ik ben meteen donateur geworden. het mooiste wat ik zag was dat dat ene paard een nieuw tuig kreeg de helft betaalde brooke en de andere helft moest hij aflossen in delen.