Paard met dikke speekselklieren komt omdat hij de hele dag met zijn hoofd omlaag staat te eten en je kunt er boeren roomboter op smeren

Hoe erg! Had ik nu niet zo snel meer geadviseerd, sterker nog.. ik weet het niet eens meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mellamoshan schreef:bij mij valt het mee, alleen had ik in het begin een heel appart odnerschrift zie ik
GreetzZz to ya all PeepzZz had ik er in m'n eerste berichten in staan. volgens mij wist ik toen nog niet heo bokt werkte![]()
Romytjuuh schreef:Ik was een keer aan het crossen in de bak. Alleen mijn pony werd heel sterk inde bocht, en ik kon niet meer afremmen. Dus ik dacht, dat zal wel goed gaan. NIET DUS! Ze gleed uit, en ik viel eroverheen met een driedubbele schroef, maar ik viel er gelukkig niet onder. Maar ik ben onderhand er al 20.000 keer vanaf gevallen, dus ik ben wel wat gewend
Hahaha een drie dubbele schroef20 000 keer is niet niks meid
![]()
Ans schreef:Hahaha als ik op mijn naam ga zoeken vind ik mijn berichten wel terug
Paard met dikke speekselklieren komt omdat hij de hele dag met zijn hoofd omlaag staat te eten en je kunt er boeren roomboter op smeren![]()
![]()
Hoe erg! Had ik nu niet zo snel meer geadviseerd, sterker nog.. ik weet het niet eens meer![]()
![]()
Teziej schreef:greetzZz to ya all peepzZz
Kom je echt 5 keer tegen
mellamoshan schreef:Teziej schreef:greetzZz to ya all peepzZz
Kom je echt 5 keer tegen
inderdaad! ook niet maar 1 keer, nee gewoon 5!![]()
Teziej schreef:Ja, idd.
Vond mezelf ook wel meevallen op die driedubbele schroef na
Sodeletuut schreef:wát een toppertje!
Hij kan alless!!
Springen, Dressuur, Voor de kar!! Geweldig beessiee:D
Doeeii nog veel plezier met jeSGatieie
mellamoshan schreef:Teziej schreef:Ja, idd.
Vond mezelf ook wel meevallen op die driedubbele schroef na
gelukkig niet gevolgd door een dubbele salto met als afsluiter een flikflak
ik weet het, echt erg....![]()
Sodeletuut schreef:Mijn reactie op een HAW topicOMG!
Sodeletuut schreef:wát een toppertje!
Hij kan alless!!
Springen, Dressuur, Voor de kar!! Geweldig beessiee:D
Doeeii nog veel plezier met jeSGatieie
En ik heb ook zelf een keer een HAW topic geopend,
had ik achteraf níet moeten doen!