Razinda is allergisch

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 10:52

soja-producten alleen zijn niet voldoende en bevatten in de meeste gevallen een te hoog gehalte aan eiwitten. Het is ook zaak dat ze voldoende koolhydraten binnenkrijgt. Deze worden hoofdzakelijk geleverd door de granen die in het voer zitten, maar er zijn alternatieven en die neem ik zaterdag voor haar mee Lachen

Appie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:08

Gelukkig dat je nu in ieder geval weet wat Razinda mankeert. Het is natuurlijk niet niks, maar hopelijk kan je door ander voer Razinda toch weer top krijgen.
Wij hebben eigenlijk nooit vogels op stal. Ik heb ook weleens begrepen dat vogels vaak op stal komen doordat er haver gevoerd wordt. Ik weet niet of jij dat ook voert?

UniferB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:29

Appie schreef:
Gelukkig dat je nu in ieder geval weet wat Razinda mankeert. Het is natuurlijk niet niks, maar hopelijk kan je door ander voer Razinda toch weer top krijgen.
Wij hebben eigenlijk nooit vogels op stal. Ik heb ook weleens begrepen dat vogels vaak op stal komen doordat er haver gevoerd wordt. Ik weet niet of jij dat ook voert?

Wij hebben ook nooit vogels op stal. We voeren wel haver. En we hebben buitenluiken. Maar, wij hebben een kat in de stal. Misschien scheelt dat?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:40

Je zou misschien strips voor de deur kunnen hangen (van die dingen om vliegen buiten te houden) waar de paarden tussendoor kunnen lopen. Natuurlijk zal het in het begin eng zijn voor ze, maar alles valt te leren toch? Lachen Verder zou dan de schuur nagekeken moeten worden of er ergens nog grote gaten zijn waar ze door naar binnen kunnen.

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:29

Jeetje, dat maakt het er allemaal ook niet makkelijker op zeg!!
Het is wel een zorgen kindje (aan het worden) he?
Ik hoop dat je snel oplossingen vindt om haar zich beter te laten voelen, succes!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:51

Oef, da's wel balen zeg. Veel sterkte met het uitvissen welk voer ze wel kan hebben!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 13:40

arme razinda en arme jij gelukkig wel een oorzaak gevonden voor alles nu de oplossing nog.
sterkte!