poging nr 5 :-(( bericht uit de usa

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 17:18

Dat si ook est wel een eng idee moet ik eerlijk bekennen hoor, in eerste instantie zouden ze over 2 weken al naar de isolatie farm worden getranporteerd, maar de usda deed meoilijk omdat er dan ook al paarden stonden die naar frankrijk gaan, en die van mij mochten daar niet meer bij......Waarom weet ik ook niet eerlijk gezegd, maar goed, nu moeten ze nog een maand langer op de ranch blijven en gaanze rond de 15e april op transport naar Austin Texas, daar moeten ze minimaal 30 dagen blijven, meestal zijn het wel z'n 35 dagen, en dan gaan ze naar Houston en vandaaruit op het vliegtuig.....
Ik hoop maar dat alle tranporten gewoon door kunnen gaan als er wel oorlog uitbreekt.....Het is idd wel eng!
Over pubiciteit heb ik wel nagedacht, weet nog niet precies hoe of wat, maar er komt in ieder geval een 2 pagina grote advertentie in het blad van de amha, 1 pagina va Lisa en de andere pagina voor mij om Thriller te promoten en het feit dat hij in Nederland staat, maar goed, de foto's voor die advertntie kunnen pas worden gemaakt als de paardjes in nederland zijn, ze staan nu allemaal in wintervacht en we gaan ze zeker niet scheren met de koude temperaturen hier......
Maa misschien moet ik de paardenkrant tippen ofzo alsze aankomen op schiphol....Weet ik veel... Iemand een goed idee?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:23

Tja, wat dacht je van de Bit oid? Je haalt heel aparte paardjes hierheen, dus daar willen ze vast wel een stuk over schrijven en gewoon zelf een stukje schrijven om in het minimagazine van het NMPRS te plaatsen?
Tja en de aandacht komt wel, (hoop alleen niet té veel want dan zijn ze straks onbetaalbaar voor mij! Knipoog:P )
En natuurlijk een site maken voor op het internet en dan in alle paardenbladen een advertentie met het adres van je homepage zetten, met idd een mooie foto van Thriller en eventueel zijn vader, dan moet het toch wel lukken! Maar aangezien je niet gaat uitdekken heb je nog wel even de tijd, denk dat je je eerste veulens vast snel kwijt bent en dan gaat het waarschijnlijk wel van mond tot mond toch?
Wel gauw je www-adres laten vastleggen, of heb je daar al aan gedacht?

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 19:36

Ja, ik heb wel gedacht aan een domeinnaam, maar vlak voordat we weggingen naar de usa was het bij mij prvider nog niet mogelijk om als particulier een domeinnaam vast te leggen, maar daar ga ik nog wel achteraan....
We zitten in een hotel naast et vliegveld en zo e horen vertrekken er al veel meer vliegtuigen dan gisteren, het is hier bijna 1200 dus we vertrekken zo richting vliegveld en nu maar hopen dat we vandaag eindelijk vliegen....Lachen)
Wa de bit betreft, daar heb ik wel aangedacht, absoluut, maar eerst maar eens zien of het allemaal goed gaat komen met het transport enzo, zoals e zelf al ei, met de dreigende oorlog enzo weet je niet hoe het loopt....
Nou, ik hoop dat mijn volgende bericht gewoon op mijn eigen computer thuis gepost gaat worden we zijn wel weer een hele tijd onderweg en als lles klopt zijn we morgn om 1000 uur op schiphol.....(duim maar voor ons)
Toedeloe en tot gauw!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:00

oooh sonja ik zie nu pas dat het op bokt ook nog staat!! vind het echt super gaaf voor je!!! leuk ook dat iemand er foto's op had gezet, heb ik tenminste een idee, wist nu alleen thriller maar te herrinneren! vind het echt zo leuk voor je!
ik hoop ook voor je dat je eindelijk kan vliegen!
kom ze wel eens in t echt bewonderen hoor Lachen
en over het domein naam, misschien kan roy wel iets voor je doen, zal wel vragen als je wil, hij verhuurd dat nl ook Lachen
Goede reis!! (hopelijk zit je ondertussen al in het vliegtuig!)

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 22:21

Ja, we zijn hier allemaal ingesneeuwd alhoewel ik moet zeggen dat het stukken warmer is vandaag!
Hoop dat je een leuke tijd hebt hier in de USA!

Mika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 15:58

Jullie raden het nooit.......................IK BEN THUIS !!!!!
Eindelijk, ben doodmoe, lange reis gehad, mijn hele huis schijnt te zweven momenteel, net even lekker onder de douche geweest om een beetje op te frissen en nu maar proberen om wakker te blijven tot vanavond.........Zal niet meevallen denk ik........ Gaaaap Gaaaap
We hebben een hele goede en voorspoedige reis gehad, vanmorgen de zon op zien komen in het vliegtuig, dat heeft toch altijd wel iets aparts... Ben wel blij dat we eindelijk thuis zijn, die hotelkamer had ik zolangzamerhand ook wel van binnen gezien!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:21

welkom back!!! nu nog even wachten op je schitterende paardjes!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:33

Gefeliciteerd! Als ik ooit eens in de buurt ben, wil ik wel eens komen kijken!