Dat si ook est wel een eng idee moet ik eerlijk bekennen hoor, in eerste instantie zouden ze over 2 weken al naar de isolatie farm worden getranporteerd, maar de usda deed meoilijk omdat er dan ook al paarden stonden die naar frankrijk gaan, en die van mij mochten daar niet meer bij......Waarom weet ik ook niet eerlijk gezegd, maar goed, nu moeten ze nog een maand langer op de ranch blijven en gaanze rond de 15e april op transport naar Austin Texas, daar moeten ze minimaal 30 dagen blijven, meestal zijn het wel z'n 35 dagen, en dan gaan ze naar Houston en vandaaruit op het vliegtuig.....
Ik hoop maar dat alle tranporten gewoon door kunnen gaan als er wel oorlog uitbreekt.....Het is idd wel eng!
Over pubiciteit heb ik wel nagedacht, weet nog niet precies hoe of wat, maar er komt in ieder geval een 2 pagina grote advertentie in het blad van de amha, 1 pagina va Lisa en de andere pagina voor mij om Thriller te promoten en het feit dat hij in Nederland staat, maar goed, de foto's voor die advertntie kunnen pas worden gemaakt als de paardjes in nederland zijn, ze staan nu allemaal in wintervacht en we gaan ze zeker niet scheren met de koude temperaturen hier......
Maa misschien moet ik de paardenkrant tippen ofzo alsze aankomen op schiphol....Weet ik veel... Iemand een goed idee?