Succes met zoeken stuur ff een berichtje als je je kanjer gevonden hebt.
Ben reuze benieuwd naar de gebruiksaanwijzing
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pessade schreef:Rustig is iets anders dan een gebruiksaanwijzing.
Een paard met een gebruiksaanwijzing van 100 pagina's kan nog altijd zeer rustig zijn.
Dát ligt tenslotte aan zijn training /opvoeding.

Relaxed schreef:Terwijl het buitenland toch ook te maken heeft met kredietcrisis? Ik had tenminste een tijdje terug gehoord dat de Amerikanen ook nauwelijks meer paarden kopen hier door de dollar en de crisis daar..
alleen als je echt wat goeds hebt lopen verkoop je het nog voor een goede prijs... en verder is het nog steeds het is maar wat de gek er voor geeft en wat de gek er voor krijgt
JaneJansen schreef:Je merkt het aan de pensionstallen die enorm adverteren op MP, ik heb er al eentje in prijs zien zakken!
Relaxed schreef:JaneJansen schreef:Je merkt het aan de pensionstallen die enorm adverteren op MP, ik heb er al eentje in prijs zien zakken!
Leegloop bij de pensionstallen bedoel? Mensen halen de paarden dus naar huis of verkopen ze... Klinkt logisch
madamX schreef:Als ik het zo om me heen zie en hoor dan zijn er veel stallen in de problemen (dus ook maneges). Nu draaien 9 van de 10 stallen al niet rendabel dus dit bericht is voor mij niets nieuws. Merk dat de laatste weken er erg veel stallen te koop worden aangeboden
viel mij ook wel op dat er de laatste tijd veel te koop komt. maar goed je weet niet hoe het gaat uitpakken helaas!