Ik vind het echt geweldig wat jullie voor dit paardje doen, super!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. suleilitha schreef:Ik kan niet zeggen dat hij er nou zo vreselijk uitziet, ik heb ze wel in ergere staat gekocht. Ik denk dat deze het gewoon een paar maanden niet goed heeft gehad en ziek is, en daardoor wat in de onderkleertjes zit. Beest lijkt verder op de foto goed in proporties en als ik het zo even vluchtig bekijk kan hier een mooi paard uitgroeien. Ik denk dat hij over een paar maanden wel aardig op verhaal zal zijn gekomen.
Veel succes met hem en nog veel plezier ermee!
sazz schreef:poeh poeh de dierenarts is net geweest , auke had last van koliek en wou niet eten , keek steeds naar zn buik en wilde gaan liggen.
Heb m ff gemasseerd en de dierenarts gebelt en ff gelopen op de gang met hem, want buiten is het een witte deken van sneeuw.
De dierenarts vond dat hij er redelijk aan toe was en meneer begint vrolijk te eten!!
Hij zat er wel tegen aan hij had over temperatuur en pijn dus kreeg hij een spuitje pijnstiller voor de nacht.
lk heb de da ook meteen ff naar zn oor laten kijken want daar kwam slijm uit en hoogstwaarschijnlijk heeft hij een estetische kies met een fistel in zijn kaak boven in..............kan er ook nog wel bij . Dus als hij voor zn beenoperatie moet, moet hij ook meteen voor zn oor . Hij is morgen pas een week bij ons en dan al zoveel ellende gevonden bij m........
Maaaaaaaaaaar we geven niet op!!