Het is echt erg, hij heeft zn eisen lijstje bijgewerkt
* Wortelveldje in de paddock
* Hoefijzers met diamantjes (tja na t horen van de naam paris hilton
)* En iedere dag keus uit een uitgebreide menukaart...
of dit ooit nog goed gaat komen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
KiekKiek schreef:Geef jij je paard nog geen mineraalwater en 1cm brokjes dan?

Rana schreef:dank je snik, miek zullen wij ook maar in therapie?
tamaartjeee schreef:Je kan beter maar alvast gaan sparen voor al die luxe.. hij is nou eenmaal een filmster![]()
![]()
Dus dat wordt bezuinigen op de boter, beleg, brood, tandenborstels, shampoo, creamspoeling en deodorant bij jou thuis..

waarschijnlijk wil ie nu een solarium te grootte van zijn gehele stal op de temperatuur van spanje na te bootsen......
, niks geen rode loper meer of limousine, overdekte uitloop met worteltjesveld en rood gelakte hoeven!
dat wordt back to basic
Storm76 schreef:Heeft hij inmiddels ook al om een gouden voerbak gevraagt? En om een platina drinkbak?
Want dat gaat komen hoor, hij heeft al nu al zo hoog in zijn bolletje.
En straks wil hij alleen nog maar pepernoten als ontbijt, en moet je zijn stal behangen met sinterklaarpapier....
janouk schreef:Niet verkopen aan een Natural dan! Want dan moet hij al zijn luxe inleveren voor een weiland 24x7 , niks geen rode loper meer of limousine, overdekte uitloop met worteltjesveld en rood gelakte hoeven! dat wordt back to basic
Niet verkopen aan een Natural dan! Want dan moet hij al zijn luxe inleveren voor een weiland 24x7, niks geen rode loper meer of limousine, overdekte uitloop met worteltjesveld en rood gelakte hoeven!
dat wordt back to basic

, ruilen ?
ik zou hem op strafkamp sturen zodat ie alles wat meer gaat accepteren
zoiets als Expeditie Robinson etc, zal hem leren, en als dat niet helpt stuur je hem op internaat
Heb ik dat weer... Die 2 zullen mekaar nu wel op ideeen gaan brengen over wat wel en niet de bedoeling is... misschien moeten we ze maar uit mekaar houden anders gaat ilan nim straks nog vertellen dat taart en borrelnootjes echt te prefereren zijn boven brokjes.... 
Citaat:VIP (Very Important Paard)
IK HEB ER GEEN KRACHT MEER VOOR het wordt steeds erger! ga gelijk naar de zieleknijper zo hahahaha