Ben m'n geheugen kwijt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:21

Een vriendin van mij heeft ook wel eens zoiets gehad na een flinke val tijdens het springen (met cap). (Ik ben de hele avond en nacht bij haar gebleven omdat ze iedere 2 uur wakker gemaakt moest worden) Toen we op de bank zaten bleef ze maar vragen wat er gebeurd was en als ik klaar was met vertellen, was ze het al weer vergeten en begon ze weer opnieuw. Op het laatst heb ik maar gewoon gezegd dat ik het ook niet wist, want ik werd er helemaal gek van. Op een gegeven moment heb ik de tv aangezet en zaten we naar Cocktail, met Tom Cruise, te kijken, en iedere 5 minuten zei ze: hé die man komt me bekend voor ...
In het begin vond ik het nog wel grappig maar op een gegeven moment werd ik er doodmoe van. Ze wilde ook niet naar bed, want ze wilde eerst weten wat er gebeurd was. Maarja, tegen de tijd dat ik dat verteld had was ze het weer vergeten en wilde ze dus weer niet naar bed ...
Op een gegeven moment is mijn vriend toen ook gekomen en die heeft haar echt naar bed gestuurd als een klein kind, eindelijk rust ! Slapen
Ze heeft nog ongeveer 2 weken appelig uit haar ogen gekeken, maar gelukkig is alles nu weer goed.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 19:48

haha dat heb ik ook gehad hoor, die hele vrijdag volgens mams en milou gevraagd waar ik was en wat er was gebeurt, en toen ik zaterdag naar huis ging heb ik het ook constant gevraagd, en gezegt hoe blij ik was dat ik m'n cap op had. maar nu nog vergeet ik de stomste dingen, hele dag gister met een boodschappenlijstje rond gelopen waar maar twee dingen op stonden, zuurkool en aardappelen, en nog vergat ik het bijna Lachen

easter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:08

Beterschap!!

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 22:17

Lijkt me echt heel raar als je zoiets overkomt. Veel beterschap!!!