Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gigondas schreef:Mijn oudste mini shet:
Ook voetje geven voor een snoepje doet ie vaak op momenten dat het niet gevraagd wordt.
En hebben hem leren steigeren door z'n voorbeen op te tillen vindt de hoefsmid erg fijn.....
Qimm schreef:Ik had dat bij Garinka. Voor we op een zandpad er in volle galop vandoor schoten pakte ik altijd een pluk manen vast (madam trok nogal hard op, lekker stevig) Reed er een keer een vriendin van mij op, maar had lang niet gereden en was wat instabiel. pakt ze een pluk manen...
, hoe is het afgelopen?
Sinds die tijd nam ik altijd een snoepje mee voor hem.
Karenenditty schreef:gelijk eten krijgen na rijden.... mevrouw is erg boos als het er niet is...
chanora schreef:Karenenditty schreef:gelijk eten krijgen na rijden.... mevrouw is erg boos als het er niet is...
daar heb ik ook last van.. dan blijven ze maar hinikken
ze krijgen eten als ik met alle 3 klaar ben en dat weten ze precies dus als de derde in stal staat gaan ze lopen hinikken, terwijl k soms ook nog even naar de kantine wil. dan voer ik ze en ga ik naar de kantine, loop ik later langs beginnen ze weer want ik ben dan nog niet weg
. Dus telkens als ze het goed deed, op mijn commando, kreeg ze een snoepje. Maar vanaf dat moment kreeg ik wel héél veel ongevraagde kusjes van d'r
. Dus telkens als ze vond dat ze iets braafs deed, gaf ze me een kusje
. Gelukkig heeft ze nu wel door dat ze dan geen snoepje krijgt
. Het geven van snoepjes na een commanndo was ik ook meteen mee gestopt toen
.
Whoeps!
ze weet dondersgoed dat ze pas mag komen als ik buk, en dat doet ze natuurlijk ook maar al te graag dan haha).
Moet zeggen dat de knopjes er stiekum wel errug goed opzitten, moet alleen het knopje blijf nog installeren, zijn we al een tijdje op aant oefenen maar dat wil nog niet echt.. maar de aanhouder wint
Heb er iig nu met het inrijden heel erg veel profijt van dat ik haar volledig op stemhulpen kan doen, en ook erg handig als ik weer eens de longeerzweep vergeten ben te pakken

This_is_me schreef:Maris kan Ja knikken als ik recht voor hem sta het commando "JAAAAAAA"" geef in combinatie met mijn vinger ophoog....... Zo nu en dan staat Maris dus hevig JAAAAAAAA te knikken als een van zn bijrijdertjes dr cap op doet of dr haar in een staart doet terwijl ze voor zn neus staan

Qimm schreef:Ik had dat bij Garinka. Voor we op een zandpad er in volle galop vandoor schoten pakte ik altijd een pluk manen vast (madam trok nogal hard op, lekker stevig) Reed er een keer een vriendin van mij op, maar had lang niet gereden en was wat instabiel. pakt ze een pluk manen...