ben nieuwsgierig, mbt kleding!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:46

naar de paarden heb ik de nieuwste a la zwerver mode aan! Ook altijd eurostar broeken die gaan hartstikke lang mee enzo. En dan een zwervers trui, vieze laarzen en een oude jas. Het boeit me niks ik vind het zwaar zonde om nieuwe mooie kleren helemaal vies te laten worden. Ik kan mezelf niet schoonhouden...Voor de rest draag ik van alles ligt er echt aan of het mooi is.

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:33

ik draag bij de paarden : eurostar, pikeur, kavvallo, mountan horse en nog veel meer.
voor school boeit het me nbiet als ze maar lekkrer zitten en of ik ze moi vind.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 21:15

Voor de rijbroeken kies ik het liefst voor Eurostar en Pikeur en mijn rijlaarzen zijn van Petrie en stalschoenen van Ariat. Verder vind ik de spullen van Stubben erg mooi (heb ik een zadel, shabrakken en bandages van) en van Eskadron en Anky (heb ik een mooie winterdeken van) Ik ga over het algemeen heel zuinig met mijn spullen om en koop daarom liever wat duurdere spulletjes waar ik lang plezier van heb dan iets goedkoops waar ik maar even mee kan doen. Datzelfde geld voor mijn "dagelijkslevenkleding".

In mijn dagelijks leven draag ik graag kleding van Benneton, Guess, Ralph Lauren en Donaldson maar als ik hier iets van koop is het wel altijd in de uitverkoop anders vind ik het te duur Haha! Deze merken koop ik ook wel in Bataviastad, dan is het wel van afgelopen jaar maar dat maakt me eigenlijk niet echt veel uit. Verder kan ik echt geld uitgeven aan dure lingerie Bloos en Burlingtonsokken

Gelukkig heb ik voor mijn werk in de dierenkliniek speciale werkkleding; trui, polo, sweaters en spijkerbroeken zodat ik daar geen extra geld voor uit hoef te geven, dat betaald de baas Knipoog

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 11:41

Hmm voor paardrijden heb ik de merken zoals eurostar, en mountain horse. En als ik gewoon ga om niet te rijden heb ik best wel oude kleren aan. Normaal als ik naar school ga draag ik het meeste kleren van Espirit, de Mango, de Zara, O.N.L.Y, BienBleu (die broeken van de Sting zitten wel lekker Knipoog )

Groetjes Zilly

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 00:03

Qua paarden heb ik inmiddels wel gemerkt dat een 'merk'rijbroek gewoon beter is, en die mondoni-dingen heb ik ook bijna niet meer aan (zijn bovendien echt te koud voor dit weer). Verder gewoon een trui, ik heb best een zooi fleece-truien, maar ze moeten ook weer niet te lang zijn, dat rijd weer voor geen meter. Als het weer wat warmer wordt een dunne trui met een bodywarmertje, staat leuk en bovendien zitten er zakken op een bodywarmer, erg praktisch.
Mja, en natuurlijk m'n petrie-rijlaarzen, hoewel ik bij de buren altijd rijd met m'n schoenen (van Scapino met thinsulate-voering) en chaps.

Voor gewoon wil ik er altijd een beetje anders dan iedereen bijlopen, dus niks anders dan Dr. Martens schoenen (ik wed trouwens dat die veeeel beter zitten dan die rare puntgevallen), broeken met wijduitlopende pijpen (hoewel dat inmiddels wel algemeen is) en meestal iets fleurigs verder, ik hou van felle, vrolijke kleurtjes. Ik heb wel wat merkspul, Diesel, Gang, Levi's, maar kick daar echt niet op, ik vind m'n kleren in zeer uiteenlopende winkels. En het liefst in de opruiming, natuurlijk...

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 18:27

Voor bij de paarden draag ik meestal oude kleren, een lekkere fleecetrui/vest meestal van Regatta.
Paardrijbroeken heb ik een Harry horse, en een van een ander vaag merk maar die zit wel lekker. Ik vind de broeken van eurostar ook mooi.
Maar zo duur, en ik groei nog best en dat vind ik een beetje zonde van mijn geld.
Maar ik koop geen harryhorse broek meer want die zit niet zo vind ik.
Voor babs koop ik niet al te dure dingen, omdat hij graag overal aan zit en bijt.
Gewoon voor school draag ik meestal kleren van The Sting en woMEN @ WORK, dus miss sixty enz.

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:10

Ik draag echt vanalles! Bij de paarden broeken van Eurostar, winterjasje van Pikeur, laarzen van Petrie. De truien moeten gewoon heerlijk warm zijn. Ik zie er nooit echt heel erg slordig uit als ik ga rijden, probeer er nog wel een beetje verzorgd uit te zien.
In het gewone leven heb ik zowel merkloos als wel merken. Ik koop veel kleren bij de Coolcat en Wonderwoman. Zit lekker, zijn leuke kleren. Verder veel kleren gewoon merkloos, bijvoorbeeld gewoon op de markt. Mindere kwaliteit, maar niet duur, en vaak heel leuk! Maar ik ben helemaal weg van de kleren van Gsus, Diesel en Replay. Helaas is dat wel ontzettend heel erg duur, dus zie je mij daar zelden in lopen. Maar als ik ooit geld teveel heb weet ik wel waar ik het aan uit ga geven! Nerd

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 22:38

Wennepen schreef:
sorry hoor paardje maar volgens mij probeer je gewoon een beetje te patsen. ik ben merkengek voor mezelf en voor mn paard maar dat je zonodig in een topic gaat plaatsen wat voor kleren je draagt vind ik wel beetje raar. wat boeit dat nou?

sorry hoor, maar wat valt er voor mij te patsen??? ik draag niet eens dure merkkleding ofzo! maar ik kwam op het idee, omdat vele bij mij op de manege wel dure kleren dragen en daarom vroeg ik het me af.

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:19

Meestal heb ik een broek aan met half wijde pijpen, vrij lang en een van die allstars in het leer, maar ook welles een rok met netpantys en beenwarmers.
Als ik paardrijd heb ik gewoon een paardrijbroek aan van eurostar en een gewone trui. Wel een oude jas van mijn broer want ik heb geen zin om een jas te kopen voor paardrijden!!!!
Tja merken boeien me niet, koop wel eens bij de mango ofzo maar toch het meest bij de hennes koop mijn spijkerbroeken altijd bij de zarra!
Daar heb je echt hele dope broeken niet duur en wel echt heel god, nadeel is alleen dat ze erg lang zijn en dus gaan rafelen maar dat is in geloof ik
Haha!
groetjes maaiky

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:21

en dokter martens ja die zijn zoooooooooooooooooooooooo fijn!!!
in het begin denk je dat ze nooit lekker zullen gaan lopen maar naar een week trek je ze nooit mer uit!!!!!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 20:28

Ik heb allemaal eurostar rijbroeken, heb een keer een horka gehad maar dat vond ik niks. Me termorijlaarzen zijn van DAG en me jodpurs zou ik niet weten.

Van vrijetijdskleding heb ik meestal merklozen stretch broeken en 1 Only broek

Ik heb meestal merkloze truitjes, heb er wel een paar van Replay, Only en Cars me schoenen zijn het meeste van Mag een stel hakken en 1 paar dr martens

Nou dat was het wel een beetje, ik ga gewoon in al me truien naar de paarden, alleen niet in alle broeken

Trouwens dat van me Dr martens wat jij zei heb ik ook, ik heb ze al een jaar, ze lopen wel lekker alleen al die wondjes bij mij malleolus(enkels) doen zo een pijn en ik heb nog steeds littekens bij me kuiten

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:46

Anky en eurostar das mijn paardrij oudfit, aangevult met Gaastra. Dat Anky is eigenlijk een "foutje", je moet tenslotte weten wat je de klanten aansmeerd en waar ze allemaal zo over roepen.
Verder voorgewoon o.a. Replay, G-star, Diesel, Mexx, Espritt. Maar hangt er maar net vanaf wat ik leuk vind. Heb ook gewoon gewoon van minder bekende merken of lekker Merkloos. HAngt er ook van af hoeveel shoptijd ik heb. Bij weinig tijd ga ik dus naar een winkel waar ze alles hebben en dus alleen het duurdere spul.

Gabbertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:10

Ik draag met paardrijden altijd een pikeurbroek en soms eurostar. Verder een hele warme (merkloze) trui. Laarzen van petrie.

Mijn gewone kleding bestaat de laatste tijd hoofdzakelijk uit Mexx en Esprit. Broeken heb ik bijna altijd van Sutherland. Schoenen van Mag en hakken van een onbekend merk.

Gekkemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:25

Bij de paarden heb ik meestal gewoon me paardrijbroek aan de meeste zijn van Kentucky of Cavello.. Ze zitten lekker dus en daar gaat het bij mij om! Verder meestal een strak wollen truitje met Kol!! zo lekker met kol Lachen.. Of een andere leuk truitje met me bodywarmer van Diesel erover..Verder heb ik voor als het koud is nog een kort jackje van Only die ik gebruik op wedstrijden.. Dan 1 voor lessen een jas van Brunoti.. en voor thuis een oude jas van Mountain horse.. Ik wil er toch wel beetje leuk uit zien als ik naar les ga of ga rijden.. Verder voor me vrijeteit heb ik veel broeken van G-star, Gsus, Levi's, Only.. zijn allemaal erg lekkere broeken en je doet er vaak langer mee dan een andere goedkoper merk! Truitjes/blousjes heb ik allemaal verschillende merken oa: Diesel, Espritt, Mexx, heel veel Replay, Tommy Hilfinger (allemaal polo's en rugbyshirts van), DKNY (erg leuk merk), TRP,

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 17:30

ik ben wat paardenkleding wel erg gericht op kwaliteit, omdat ik nu eenmaal gemerkt heb dat je met kwaliteit echt een stuk langer doet dan de goedkopere B-merken. En omdat je toch alles vaak vies maakt en dus ook veel wast, vind ik het zonde als je een broek na een paar keer kan weggooien.

Qua rijbroek draag ik alleen pikeur, model janet (is helaas de enige broek die me goed past). Ik heb gisteren weer een nieuwe besteld, een mosgroene, past goed bij me nieuwe Stubben dekje... En ik heb schoenen van Ariat besteld, die zitten echt als sloffen, heerlijk. En omdat ik me leren laarzen netjes wil houden voor evt. wedstrijden, heb ik petrie-chaps besteld voor op die Ariat schoenen.

En hier moet ik het dus voorlopig mee doen, want mijn portemonee is weer aardig leeg... Frusty

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 19:38

Met paardrijden wisselend Lachen

Heb wel een cavallobroek, 2 eurostar, een mondoni en een of 2 horka's.
De truien zijn allemaal oud Lachen en merkloos.
Mijn wedstrijdtenu: Pikeurblouse ( hadden ze alleen in de juiste kleur van pikeur ) zelfde geldt voor de plastron, eurostar rijbroek en een Net nieuw gekocht Cavallo jasje Lovers. ( had net nieuw loon Haha! )

En zo voor ( toen ik nog naar school ging ) geen merken, kocht alleen wat ik mooi vind, en dat zijn bijna of geen merkkleding, .

Groetjes Lara

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:40

Ik koop eigenlijk alleen wat ik mooi vind en helaas is dat meestal ook wel het duurste en dus merk. Mijn eerste paardrijbroek was een donkerblauwe rib, zo'n dikke stof en die heb ik nog steeds moet je nagaan! Verder heb ik eurostar broeken en een paar van pikeur, tja ze zitten heerlijk en blijven goed!
De truien die ik deze winter gedragen heb zijn mijn oude truien die ik voor 'gewoon' niet meer zou dragen, eh zembla en oxbow truien, maar goed die merken zijn toch allang uit... ? Toch?
Mijn rijlaarzen zijn van Petrie, en ik heb een Kieffer zadel, eenhalster van escadron en veel van Harries Horse, bandages, dekens o.a. Ook sjabrakken zijn bij mij van het duurdere type. Tja de stof is dikker en ik vind ze gewoon echt mooier! Zit een glim randje aan e.d.

Voor gewoon let ik neit echt op merken, maar koop ik wat ik mooi vind of goed past bij iets wat ik al heb. Helaas beland ik meestal toch wel bij de duurdere dingen, tja meestal is de kwaliteit dan ook gewoon beter en dat zie je toch wel!

favorietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 23:50

ja ik herken dat ja die wondjes op je enkels ffe doorheen bijten en dan is het zitten ze perfect!
en over merken bij paarden tja voor een het tuig geef ik gewoon veel uit( kiefer) maar aan dekjes en al die andere dingen niet, peesbeschermers wel die zijn of van br of van escardon! maar je hebt ook van die meiden die allemaal merk dingen hebben alsof je paard dta weet!!! en de kwaliteit is echt niet altijd beter!