Leuk om Linda tellington jones op bezoek e hebben. Er zitten fijne dingen in haar manier van werken met paarden. Wel mijn ding. Over de discussie paardvriendelijk of niet. Ik denk dat geen enkele manier van paardhouden paardvriendelijk kan worden. Wat is paardvriendelijk? Moeilijke vraag, niet? De een interpreteert dit anders dan de ander. Er zijn paarden die niet graag in groep staan, of niet graag buiten staan met slecht weer. Die zijn dan weer gelukkig als ze in een droge warme box komen te staan. Het is maar wat een paard gewend is. Ik weet paarden die niet elke dag uren aan een stuk buiten staan en toch gelukkig en gezond ogen, daarnaast zijn er ook die wel 24uur per dag buiten staan, maar of die elk moment gelukkig zijn. En zoals Gerner zegt er komen zoveel meer factoren bij te kijken dan enkel maar huisvesting. Maar nogmaals het is maar hoe je het ziet.
Jammer dat dit topic een beetje verklooid moet worden door het bekijken of je paardvriendelijk bezig bent, en of dat ook paardvriendelijk is in de ogen van Arabesk... Gerner, ik ben heel blij dat jij goed voor je paarden zorgt, op jouw manier (waar ik me zelf prettig bij voel, overigens)! Fijn dat je zo een leuke ervaring hebt gehad! Geniet van je paardjes!