Yes, ik ben aangenomen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 12:05

Klinkt leuk.
Veel succes met je nieuwe Job !

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:37

oberon schreef:
En voor Steef: We hebben nu echt allemaal wel begrepen hoe jij over Ymke denkt. Wat mij betreft is het niet nodig dat je dat in elk berichtje van haar nog eens moet duidelijk maken. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje flauw en erg kinderachtig !!!

Waar slaat dit op? Ik heb toch helemaal geen rare dingen gezegd tegen Ymke, het enige wat er staat is dat ik hoop dat het haar droombaan is, en daarna vraag ik me af of ze al eens een paard voorgereden heb, misschien ligt het aan jezelf dat je alles van mij met een ondertoon wíl lezen?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:43

Nou Steef, ik kan me ook wel wat sarcastische mailtjes van jou aan Ymke herinneren, over haar sollicitatie, niet zo gek dus dat jouw mailtjes met argusogen bekeken worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:59

Kom op jongens, niet Ymkes topic verzieken. Die is helemaal in de gloria van haar nieuwe baan. Wie haar blijdschap deelt doet lekker mee, wie er het zijne over denkt, doet dat lekker zelf of wacht op een ontslagtopic ofzo, maar niet iemands vreugde gaan verzieken!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:11

Sonja schreef:
Kom op jongens, niet Ymkes topic verzieken. Die is helemaal in de gloria van haar nieuwe baan. Wie haar blijdschap deelt doet lekker mee, wie er het zijne over denkt, doet dat lekker zelf of wacht op een ontslagtopic ofzo, maar niet iemands vreugde gaan verzieken!

Daar heb je groot gelijk in! Ik hoop ook dat je het er heel erg naar je zin zult krijgen Ymke, je zult er vast heel veel leren en meemaken. Veel succes!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 16:13

Gefeliciteerd, en t is neit vreemd als je na de eerste dagen meteen weer je bed in wil kruipen als je thuiskomt, wen je vanzelf aan.
enja dat voorrijden, heb ik ook nooit hoeven doen, gelukkig maar want ik heb nooit dressuurmatig gereden. ik mocht gewoon eerst een paar keer een paard uitstappen, daarna voor het eerst op een jong paard gaan zitten en nu mag ik een jonge hengst inrijden en af en toe ene van de jonge paarden rijden. op de paarden verder in africhting kom ik niet terecht, maar dat is niet erg van gewoon goed gereden jonge paarden kan je ook al veel leren.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 20:18

Diegene van wie de stal is geeft ook les op een vereniging. en laat ik nou net al een maand bij die vereniging lessen! Haha!

Ik heb vandaag een 5jarige moeten trainen onder het zadel. Was ontzettend leuk, eerst met hulp van iemand om te laten zien hoe ze de paarden het liefst zien lopen en toen mocht ik zelf aan de slag. Aan het eind had ik een ontspannen en soepel paardje en ik had het warm Knipoog
Diegene die mij in het begin hielp kwam later nog even terug en was tevreden over wat ze zag. Het scheen een paard te zijn dat nogal gauw de neiging had om zich op te proppen of juist heeel lang te laten worden. Zoek dan maar de gulde middenweg! Maar het is gelukt

Vandaag moest ik invallen omdat er iemand ziek was en ze kwamen mensen tekort. Halverwege de dag kreeg ik te horen dat ze me nu al erg graag voor meer dagen willen hebben!! Ik ga nu de di,wo,do en zaterdagochtend werken!

Bedankt voor de leuke reactie's!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:26

Joh, wat goed, gefeliciteerd! Leuk dat ze zo tevreden over je zijn, veel plezier verder!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:27

Dat is leuk nieuws!!! Wat leuk dat je daar zoveel mag rijden, dat maakt je werk toch een stuk aantrekkelijker lijkt mij! Heel veel plezier!

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:23

hey ymke.

veel plezier met je nieuwe baantje.
let niet op de kritieken ze zijn vast jaloers Knipoog
nee heel veel succes en laat de mensen lekker zeuren als die mensen tevreden met je zijn dan zit alles goed toch?
en om nou vanaf foto's al kunnen zien hoeiemand rijd vind ik geen sterk argument.
veel plezier op je werk.

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:27

Gefeliciteerd! ik ken je niet maar dir klinkt zo leuk allemaal, je doet er erg enthuossiast over!
Heel veel plezier met je nieuwe baan, fijn dat ze je nu al voor meer uren willen hebben, goed voor je ego nietwaar?
Grapje: niet naast je rijlaarzen gaan lopen he?

Geniet van de leuke tijd op stal enne..SUCCES!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 21:28

oeps, sorry, er staan wat schrijffouten in...
Kan wel merken dat ik nu al versleten ben..

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 09:41

Hey Ymke,

wat leuk dat je bent aangenomen.
Werk je soms voor Hans & Cora Arends in Maartensdijk?
Deze geven namelijk nu ook op de vereniging in Nijkerk les.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:14

Ik hoorde van Napoleon dat ze jou had gezien. Ik was weer eens te laat denk ik. Wie weet vanmiddag.

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 11:10

Ymke, ik ben jaloers!!! (wel op de goede manier dan, he Knipoog )
Hard werk, maar wel mooi werk lijkt me. Hopen dat het zo mooi blijft, tenslotte weet je het nooit in paardenland... gekke mensen lopen daar soms rond. Het klinkt nu in ieder geval veel belovend ennuh.... genieten dan maar!!! Gefeliciteerd.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 14:25

Belker schreef:
Ik hoorde van Napoleon dat ze jou had gezien. Ik was weer eens te laat denk ik. Wie weet vanmiddag.

Ja klopt. Kreeg vorige keer te horen dat ik wel gedag moest zeggen Haha!
Dus dat heb ik nu dan maar gedaan! Best grappig om elkaar zo in het echt te zien

Ik begin offcieel pas a.s. dinsdag, maar omdat er iemand ziek was, moest ik even invallen!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 15:09

Succes. Kan je Nap ook niet eens af en toe uitmesten?

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 08:57

Zeker op dinsdag als het jouw dag is?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:32

Gaaf Ymke, zekers wel super. Ik hoop dat je het super naar je zin gaat krijgen.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:11

Belker schreef:

Je kent me te goed!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:44

He echt leuk, dat je zo'n baan hebt gevonden. Ik hoop dat je echt een supertijd te gemoet gaat. Het is altijd leuk als mensen vinden, dat je het goed doet.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:43

Prima"]
[quote="Belker schreef:

Je kent me te goed!
[/quote]

Laat ik het niet merken Boos!

Leuk hoor Ym, gefeliciteerd nogmaals. Enneh......als je gewoon goed je best doet en goed werk levert dan kun je bij Hans en Cora niet meer stuk Knipoog

(wel af en toe Nappes en Grappa een extra knuffel geven hoor! Helemaal op dinsdag want dan ben ik er zel nooit! Knipoog

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:51

napoleon"]
[quote="Prima"][quote="Belker schreef:

Je kent me te goed!
[/quote]

Laat ik het niet merken Boos!

Leuk hoor Ym, gefeliciteerd nogmaals. Enneh......als je gewoon goed je best doet en goed werk levert dan kun je bij Hans en Cora niet meer stuk Knipoog

(wel af en toe Nappes en Grappa een extra knuffel geven hoor! Helemaal op dinsdag want dan ben ik er zel nooit! Knipoog
[/quote]
Wat ben jij weer lief Napoleon. Ik denkd at Grappa denkt van wat moet jij an mij en erg boos kijkt. Je had hem meoten zien toen Prima naar zijn been keek . Dat was niet lief. Hij zat er niet eens aan.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:58

Belker schreef:
Wat ben jij weer lief Napoleon. Ik denkd at Grappa denkt van wat moet jij an mij en erg boos kijkt. Je had hem meoten zien toen Prima naar zijn been keek . Dat was niet lief. Hij zat er niet eens aan.

Misschien was je het al vergeten............ maar ik ben lief Haha! Grappa kijkt bij mij niet meer boos, komt omdat ik hem altijd snel bij Nappes in de paddock zetten en hij geen tijd had om daar verder over na te denken Knipoog Wie zou er trouiwens niet boos kijken als Prima zomaar aan je been zou zitten }> Behalve aan mijn been, dat mag hij ongevraagd Tong uitsteken

Nou Ymke, je leert zo wel je stalgenoten kennen *LOL*

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 09:28

Ymke lijkt me echt een geweldige baan!!!
Geniet er maar lekker van ondanks het harde werken en de spierpijn in 't begin. Tong uitsteken
Lekker veel leren en veel doen, super gewoon.

Over je stalgenoten...
Hmm....
Je zal maar een stalgenoot hebben die zomaar aan je been gaat zitten? }>
Aan de andere kant:
handig als je jeuk hebt en zelf niet wilt bukken. Tong uitsteken *LOL*