wie heeft r een lieve reactie voor mn dochtertje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:44

Lieve Lesly,

Daisy en haar veulentje rennen en grazen nu voor altijd op een grote groene weide waar altijd de zon schijnt.
Alle andere paardjes die ook overleden zijn zijn er ook en ze hebben veel plezier.
's Avonds als je naar de hemel kijkt zie je heel veel sterren. Nu zie je er twee dicht bij elkaar. Daisy en haar veulentje, ze kijken naar jou en wachten op de dag dat jij weer lacht. Ze willen namelijk niet dat jij verdrietig bent.
Je mag best een tijdje verdrietig zijn hoor. Je zult zien dat je over een tijdje ook weer kunt lachen als je aan alle leuke momenten terug denkt.
Veel Sterkte, ook voor mama.

Guinni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:54

Lieve Lesly,

Daisy heeft nu geen pijn meer en is nu heel gelukkig. Samen met haar veulentje en een heleboel andere paarden loopt ze de hele dag over een hele grote weide, ze wacht daar nu op jouw, want ze wil heel graag weer eens rijden en spelen.
Veel sterkte.

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 18:57

lieve Lesly, wat vreselijk dat jouw lieve pony overleden is.....
Denk maar terug aan de leuke tijden die je met haar gehad hebt.
Heel veel sterkte ook voor je moeder.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 19:40

Hoi Lesly,
Weet je het is echt waar wat alle andere mensen schrijven. Ergens heel ver weg is een heel mooi land en alle ponys die dood gaan, mogen daar naartoe. Het is er heel mooi en er zijn geen hekken en schrikdraden. Daisy is daar samen met haar veulentje. Ze mist jouw wel, maar ze kon niet anders. Ze zal altijd aan jou blijven denken, denk jij ook aan haar????? Als je dat doet, dan kan ze je voelen en zo zullen jullie altijd bij elkaar zijn.

SWELLINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 20:52

lieve,lieve mensen
namens lesley wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie lieve reacties.Is een enorme steun in de rug in deze voor ons verschrikkelijk moeilijke tijd!
lesley hoopt dat ze nog veel meer eracies krijgt want elke keer vraag ze weer: mama heb ik alweer een nieuw brieffie?
veel liefs saskia en lesley

LMsWinnetou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 20:57

Lieve Lesley
Wat vreselijk voor je dat je Daisy zomaar weg moest gaan. Maar Daisy was verdrietig. Ze miste haar veulentje. Net als jouw moeder jou zou missen als je er niet meer was. Daisy wist niet wat ze moest doen, bij jou blijven of naar haar veulen.
Nu is ze bij dr veulen en hebben ze t heel erg fijn. Ze vertelt waarschijnlijk allemaal leuke verhalen over jou aan haar veulentje. En ze kijken samen naar jou. Daisy hoopt dat jij gelukkig verder leeft met jullie andere shetlander, en dat je altijd van haar zal blijven houden. Net zoals zij altijd van jou zal blijven houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:08

Lieve Lesley,
Wat erg dat Daisy niet meer bij jou kan zijn. En ik denk dat Daisy het niet fijn vond dat ze waarschijnlijk Rhino had. Misschien deed dat erg veel pijn bij haar. Maar ik weet zeker dat Daisy altijd terug zal denken aan de fijne tijd die ze bij jou heeft gehad! En ik weet ook zeker dat Daisy nog heel veel van je houd. En Daisy verdient vast een plekje in de 'paardenhemel'. En als je ´s avonds een heldere ster ziet, dan zal dat Daisy zijn.

Liefs, Yara

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 21:13

Hey meissie (en mama)
Heel veel sterkte de eerste tijd. We hebben jullie met spanning gevolgd en vinden het heel erg wat er is gebeurd.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:24

Lieve Lesley, ook al zijn Daisy en haar veulentje niet meer bij je, ik denk dat ze nog steeds heel veel van je houden en lieve engeltjes zijn geworden.
Heel veel sterkte!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:48

Lieve Lesley,

Daisy heeft een heel mooi en fijn leven bij jou en je mama gehad.
Maar ze is heel ziek geworden, en de dokter kon haar niet meer beter maken.
Maar je hoeft niet bang te zijn, Daisy is nu in de paardenhemel, met allemaal paardenvriendjes en vriendinnetjes, op heel mooie weilanden met heel mooi weer! Ze is heel blij en heeft geen pijn meer.
Ze denkt vaak aan je, en zal je nooit vergeten.

Veel sterkte Saskia met dit verlies van je dierbare paardje...

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:51

lieve Lesley,

Jou lieve daisy is nu bij mijn lieve Joeri, ze zijn nu samen aan het spelen in de grote wei.
Ze hebben ook een nieuw vriendje er bij mijn jonge kat Jumper.I. Met ze 3-tjes hebben ze een hoop lol nu.
En als je sávonds om hoog kijkt uit je raam en je ziet 4 sterren aan de hemel. Dan zijn Jou daisy, en het veulen en Joeri en jumper van mij die over ons waakt.

sterkte meiske

veel liefs

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 22:54

Lieve Lesley,

Nog een nieuw brieffie voor jou. Als Daisy kon praten had ze je vast bedankt voor de fijne tijd die ze met jou en mama heeft gehad.
Maar nu, Lesley, is Daisy samen met haar veulentje in de ponyhemel.
En ook daar denkt ze nog aan je terwijl ze haar buikje vol eet aan het groene gras en de worteltjes die er liggen.
Ze geeft je nogmaals een knuffel, liefs kleine meid.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:26

lieve Lesley

Daisy en haar veulen

zijn niet meer bij jou

maar 1 ding moet je weten

ze zullen jou niet vergeten

ze spelen in de groene weides

van de paarden en pony hemel,

en eten hun buikjes rond.

en als je 's avonds naar de hemel kijkt,

dan zullen ze er altijd zijn.

twee sterren die het mooiste stralen.

twee paardjes die willen zeggen

niet huilen hoor,

hier hebben wij het net zo fijn,

het is net of we nog bij jou zijn

want Daisy en het veulen zullen altijd van je houden

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:54

Lieve Lesley,
Ik weet heel eventjes niet wat te zeggen. Ik kan me best voorstellen hoe moeilijk het nu is voor je. Maar weet, soms kun je Daisy zien als je aan het dromen bent. Ik weet zeker dat ze het nu naar haar zin heeft in de paardenhemel. Als je haar erg mist sluit dan eventjes je oogjes en stel je voor dat je Dailsy ziet rennen met haar veulen in paardenhemel. Alles is zo mooi en rustig. Veel sterkte hoor!
Saskia, wat jammer dat je dit hebt moeten meemaken. Je hebt alles gedaan wat je kon maar helaas wat het haar tijd om te gaan. Veel sterkte aan beiden toegewenst!

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 00:23

De regenboogbrug.

Er is een plaats in de hemel die de regenboogbrug heet.
Als een dier,dat een hele sterke verbinding heeft met iemand hier,overlijdt,gaat dit dier naar de regenboogbrug.
Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden,zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg eten,water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.
Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht.
Die gewond of verminkt waren,worden weer ongeschonden en sterk,precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden,maar er is 1 klein ding.
Ze missen allemaal een speciaal iemand,iemand die achtergelaten is
maar er komt een dag waarin er 1 met spelen en rennen stopt en de verte in kijkt.
Zijn heldere ogen staan strak,zijn verlangende lichaam begint te trillen.
Opeens breekt hij van de groep,vliegt over het gras,sneller en sneller.
Je bent gezien,en wanneer jij en je speciale vriend elkaar weerzien,om nooit meer apart te zijn.
De vrolijke kussen regenen op je gezicht,je handen aaien het liefdevolle hoofd en je kijkt nog 1 keer in die vertrouwde ogen.
Zo lang al uit je leven,maar altijd aanwezig in je hart.
Dan kruis je de regenboogbrug samen. Lovers

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe met het verlies van jullie paardjes.

Smousje.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:46

lieve Lesley (en saskia)

wat erg wat er is gebeurd met jou lieve daisy..
ze heeft een heel fijn leventje bij jullie gehad,
en ik weet zeker dat ze jullie daar heel dankbaar voor is,
nu is ze in de paardenhemel, samen met haar veulentje
en heel veel andere paardjes. ik weet zeker dat ze daar ook heel erg gelukkig is,
lieve meid heel veel sterkte.

liefs maike

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:52

lieve lesley en je mama.

heel veel sterkte meisje.
het is niet leuk om je pony te verliezen.
ze is nu in de paardenhemel en houd je vast in de gaten.
denk aan de fijne dingetjes die je met daisy hebt beleefd.
heel veel sterkte meisje.
kus marije

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:30

Lieve Lesley en Saskia.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe!!

Lesley jouwn Daisy is nu in een hele mooie nieuwe wereld.
Daar is Daisy nu vast en zeker lekker aan het spelen met heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Daar kan ze heel erg veel en lekker eten en heel hard rennen in een supper grote wei.
Daar is het altijd mooi weer en altijd heeft ze daar nieuwe vriendjes en vriendinnetjes.
Daisy kan jou wel zien en gaat altijd kijken hoe het met jullie gaat.
Ze wil vast niet dat je alleen maar huilt en verdriet hebt want dan word daisy ook verdrietig.

Veel sterkte samen!!

Corina

Noek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:28

Lieve Saskia en Lesly,
Wat een tragedie, maar denk er maar aan dat Daisy nu bij haar prachtige veulen in de paardenhemel is!!
Heel veel sterkte allebei!

Knuffel,
Noek

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 12:30

Lieve Lesley en Saskia
Het is echt heel verdrietig dat Daisy nu is overleden. Maar ze is niet echt helemaal weg. Bij jullie in je hart leeft ze gewoon nog verder, jullie blijven haar herinneren als je lieve speelkameraadje en ze zal nooit meer uit dat plekje in je hart verdwijnen, daar blijft ze de rest van jullie leven.
En soms zul je haar nog zien, als je aan het dromen bent. Dan zul je waarschijnlijk zien hoe goed ze het nu heeft, nu ze geen pijn meer hoeft te lijden en lekker frank en vrij door de groene eeuwige weides mag draven.

Heel veel sterkte en veel liefs,
Marije

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 17:46

Lieve Lesley

Wat erg dat je pony is overleden. Je bent nu vast heel verdrietig (dat zou ik ook zijn) maar Daisy heeft nu geen pijn meer.
Ze is nu ergens op een hele mooie plek. Daar is het altijd mooi weer en er is een heleboel gras. Haar veulentje is daar ook, samen met nog een heleboel andere paarden waar ze mee kunnen spelen. Vanuit die plek kan ze kijken naar ons, naar de aarde. Zo is ze altijd nog een beetje bij jou. En eens, over een heleboel jaartjes, zullen jullie weer bij elkaar zijn.

Heel veel sterkte!
Stephanie