Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:50

ik ga ook wel eens boodschappen doen in mijn rijkleren.. dan ga ik uit de paarden meteen door, de winkel (mijn werk) zit om de hoek, dus ik vind het onzin om me eerst om te kleden, en dan weer terug te rijden..

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:51

Gewoon boodschappen voor of na het rijden doe ik wel in mn rijkleding, ligt op de route namelijk.

Echt shoppen in de stad, nee dan trek ik wel mn normale kleding aan. Vind rijbroek+hoge sokken ook niet erg gemakkelijk met shoppen. Clown

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:52

Soms wel, maar ik voel me dan wel erg ongemakkelijk Knipoog Naar de supermarkt ga ik trouwens wel in m'n rijkleding.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:53

Nooit never, vind het niet echt fris, ook al is het snel even.. met je modder laarzen lekker zoo'n winkel door. Nee sorry dat is niets voor mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:54

Deesiej schreef:
Nooit never, vind het niet echt fris, ook al is het snel even.. met je modder laarzen lekker zoo'n winkel door. Nee sorry dat is niets voor mij!

daar zijn de matten in de hal van de supermarkt voor.. of je stampt even voordat je naar binnen gaat..

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:57

Als ik van m’n les kom zaterdags en ik moet nog even een boodschapje doen, doe ik dat ook gewoon met rijkleding aan hoor. Heeft geen nut om eerst helemaal naar huis te gaan om om te kleden en dan boodschappen doen terwijl je er gewoon langs rijd. Maar met echt shoppen in de stad, dan kleed ik me wel om.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 12:59

Ik ga eigenlijk nooit echt uitgebreid shoppen, maar mocht het zo zijn dat ik toevallig 's ochtends m'n rijkleding heb aangetrokken en nog even langs de bouwmarkt of super of wat dan ook moet, ga ik me toch echt niet omkleden. Wel probeer ik te vermijden dat ik met m'n blubberschoenen overal binnen banjer. Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:00

Het zal niet de eerste keer zijn dat ik door de stad loop in m'n paardrijkloffie.
Maar ik zal niet uitgebreid gaan winkelen ofzo.

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:03

kom iedere dag bij de paarden en vind het dan nooit stinken ofzo.. maar als er iemand in de winkel is die naar het paard is geweest ruik ik het meteen en vind het dan wel stinken dus doe dit eigenlijk nooit zelf want denk dan dat andere mensne mij ook vinden stinken Koe Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:15

Net als de meesten hier ga ik wel even een boodschap doen in mijn rijkleding, maar niet uitgebreid winkelen.
Dan kleed ik me liever even om thuis.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:31

dees_daan schreef:
Deesiej schreef:

daar zijn de matten in de hal van de supermarkt voor.. of je stampt even voordat je naar binnen gaat..

Rustig. Kzeg alleen dat t niets voor mij is, als jij je dr goed bij voelt ga vooral je gang, ik hou je niet tegen Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 14:13

MW --> PP

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 15:53

ik kleed me meestal snel om en ga dus nooit in een rijbroek de supermarkt in het hangt er een beetje vanaf waar je woont vind ik zelf Knipoog

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:42

Ik ga vaak wel even snel in m'n paardrijkleren boodschappen doen... Als ik al bij m'n paardje ben geweest trek ik wel even een schone, frisse trui aan en m'n nette jas, maar ik trek geen spijkerbroek aan voor boodschappen.
Als ik ga winkelen in de stad kleed ik me natuurlijk wel even om. En als ik net de stal heb uitgemest ook. Maar verder niet, want dan heeft niemand er last van hoor!

ikkiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:44

Ik ga ook in m'n paardenkleren gewoon boodschappen doen, nog even langs de bakker ofzo. Bij de slager krijg je dan soms ook van die leuke opmerkingen: 'Stukje paardenworst mevrouw?' Clown
Prima. Heb er geen problemen mee, echt stadten vind ik raar als je in je paardenkleding gaat.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:47

ja hoor, ga me echt niet altijd eerst omkleden!! Als ik nou echt ga winkelen is een ander verhaal, maar de supermarkt in met mn rijkleren vind ik echt geen probleem! Zoveel modder zit er nou echt niet aan mijn rijlaarzen, zijn zat anderen die even vieze schoenen aan hebben...

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:47

Ik ga ook in m'n rijkleding naar de supermarkt hoor. Dan wel gewoon gympen, geen laarzen ofzo Clown De stad in nee, dan doe ik wel even gewone kleren aan.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:53

Ik ga vaak even na het rijden met mam boodschappen halen, en dan kleed ik me echt niet om Clown ik doe mijn chaps uit en soms mijn jodphurs maar meestal houd ik die aan. Of gympies. Maar geen cap enzo Huilen van het lachen
Ik ga wel regelmatig even in mijn wedstrijdkleren mee, omdat we dan altijd snelsnel moeten

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:56

Het hangt er vanaf, als ik van mijn pony vandaan kom en ik moet nog iets hebben dan vind ik het geen probleem om in m'n rijkleren te gaan. Als ik vanuit huis ga, dan heb ik gewoon m'n normale kleren aan.

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:22

Als ik iets even snel moet kopen en heb m'n rijkleding toevallig nog aan, dan boeit het me niet zo.
Maar ik ga niet uitgebreid shoppen in m'n rijkleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:47

Ja hoor, dat deed ik gewoon. Had nooit zin om me om te kleden om alleen ff naar de winkel te gaan. Lijkt me ook niet dat andere mensen er problemen mee hebben als je de modder buiten laat. Nu doe ik het ook nog altijd alleen rijd ik western, dus val je minder op in je jeans en stalschoenen Nagelbijten / Gniffelen

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:49

Uitgebreid shoppen in mijn rijkleren niet, maar even wat boodschappen halen bij de supermarkt hier in het dorp wel.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:51

nickyu schreef:
als ik iets moet ophalen op de weg van / naar paarden maak ik me der niet zo'n zorgen over
verder zou ik niet expleciet met mijn rijkleding aan boodschapjes doen
zoals je sommige jonge meiden
met broek laarzen sporen en zweep door de AH ziet lopen of "stadten"
die willen gewoon opvallen , dat heeft niks te maken met onderweg nog ff dat of dat meenemen

niet rot bedoelt, maar voor ik naar mijn paard ga haal ik altijd iets lekkers: in mijn gehele rij-kleding. dus ja dan heb ik ook mijn broek met laarzen en soms sporen(ligt aan paard) .. en nee dat is niet zo dat ik dat doe om op te vallen,, maar ga geen hele tas met rijlaarzen meenemen omdat ik nog even iets te drinken en een zakje m&m's ofzo haal! en ja ik ben ook jong. dus het is maar net hoe je ertegenaankijkt hoor Lachen

Lancome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:55

Ik woon in de stad en stamp rustig met mijn (niet altijd schone) rijkleren de super in. Wordt wel aangekeken, maar dat zal me een zorg zijn, ik kleed me echt niet om voor een ander omdat ik een paar boodschappen moet hebben. Lekker shoppen doe ik liever in mijn gewone kleren Clown

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 18:55

Ja hoor, gewoon boodschappen doen in rijkleding. Heb nooit moddervoeten, trek altijd andere schoenen aan als ik klaar ben op stal. Heb een hekel aan lopen met mn vieze stalschoenen, stinken vind ik minder erg Tong uitsteken Echt de stad in doe ik niet in rijkleding.