brutale kinderen ook!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:32

Ooo hoe irritant zeg!!! Als je 12 jaar ben dan weetje toch wel een beetje wat je wel en niet moet geven aan beesten Verward .

Het zal mischien niet hun bedoeling zijn geweest, maar die kinderen hadden het ook gewoon ff kunnen vragen of ze de geitjes eten mochten geven. Oke het is gras (of bladeren Verward ) dat is meestal niet zo heel erg, maar toch...

Maar wel beter dat er zo'n ketting komt!!!

(hoe is het trouwens afgelopen met die gasten die allemaal spullen enzo gingen stelen, dat jullie in de nacht op wacht zouden gaan zitten ofzo? Tong uitsteken Haha! )

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 23:26

Ik ben van mening dat je andermans dieren sowiso niet hoort te voeren.
Als ik dat zie, zeg ik er direct wat van.
Maar je was er zelf bij, en liet het toe. En ik kan me voorstellen dat die kinderen het verschil niet zien tussen giftige en niet- giftige bladeren.

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 10:11

Yentl schreef:
Het gaat hier over geiten niet over paarden, als je dan reageert lees dan het hele stuk
Als je het een nutteloos topic vindt kijk je er toch niet in,simpel zat!!

Ik heb het hele topic gelezen, maar heb me vergist met paarden en geiten. Vervang in mijn stukje "paardeneigenaren" door "geiteneigenaren" en het klopt weer.....

Verder vind ik nog steeds dat je het die kinderen niet kwalijk kunt nemen. Ze hebben zich niet gerealiseerd dat ze andermans beesten beter niet kunt voeren, en als niemand ze daarop wijst, dan zullen ze dat ook blijven doen. Heeft IMO niets met brutale kinderen te maken.

En... als ik iets een nutteloos topic vind, dan weet ik dat niet eerder dan nadat ik het topic geopend heb natuurlijk. Maar laat maar verder, gaat helemaal nergens over dit.