Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
belcanto schreef:ik vind het heel eng als ik aan het buiten rijden ben en er komen scooters langs, het is me een keer gebeurd met mn vorrige paard dat ik samen met een vriendin er op zat en hij schrok van een scooter die toeterend langs ons raasdeen toen is mn vriendin er af gevallen en is ie met mij de weg op gerend bijna voor een vrachtauto! heb er nog steeds een trauma aan over. mijn paard dat ik nu heb schrikt ook overal van maar hij is echt heel erg bang voor koeien en ijslanders/shetlanders
raar beest. maar als ik naast hem loop is ie nergens bang voor en denk ie als zij er langs gaat doe ik het ook, lief he?!
![]()
flair schreef:Ik vind vliegers op het strand doodeng, Flair vind het niet zo eng, maar ik vind het eng omdat je nooit weet wat ze gaan doen en je de touwtjes niet kan zien. Levensgevaarlijk, dat draad is nog ijzersterk ook.
Steef schreef:Voor de rest kan het me geen hol schelen wat er in de omgeving gebeurd, ik zit er nog altijd op.
Karin schreef:Onze tweede pony was als de dood voor donkere vlekken op de weg: natte plekken, rubberen platen van spoorwegovergangen, putdeksels, remsporen van tractoren... Ook op die manier zijn we meer dan eens in de sloot terecht gekomen. Gelukkig liep het altijd goed af.
...
Ameretto...
Wel heeft hij het niet zo op grote (zwerf)keien langs de weg. Vooral als ze er volgens hem gisteren nog niet lagen. Dan springt hij graag even met vier hoefjes tegelijk opzij, maar hij gaat er vervolgens wel langs.
Waar ik zelf heel bang voor ben, is over de kop gaan tijdens een flinke rengalop. Vooral door iets stoms als een boomwortel, een gladde plek of nog erger: een konijnenhol. En die laatste heb je nogal veel bij ons in het bos...