Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Re: Make - up en paarden ? Raadsel . Friemelmiep.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 20:59

@ pinuts, dat kan natuurlijk Lachen sommige stukjes vind ik bij nader onderzoek ook niet zo gewelidg, maar voor een eerste keer ben ik zeer tevreden Haha!

Nee mijn spoedcursus was toch niet zo'n goed idee haha watdanhe, Bloos Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:02

randie schreef:
vind de titel misleidend Haha!. Ik heb ook altijd make up op waar ik ook heen ga Knipoog. Maar goed er zit een kern van waarheid in zoals nog een topic op het moment..Er wordt te veel gefrot met paarden. Het paard zelf zal het niet interesseren hoe hij eruit ziet..Dus waarom doe je het dan?

- om er bij te horen?
- om te pronken?
- omdat je nooit een barbie paard hebt gehad?
- omdat je denkt dat je er beter van gaat rijden ? (anky dekjes)

Leuk voorbeeld bij ons op stal. Oeh heel zijn deken is vaal. Ik ga even een nieuwe halen hoor dat kan echt niet.
Mijn paard krijgt alleen maar vodjes als ze maar degelijk zijn Haha!

Maar daar hebben jij en ik als buitenstaanders toch helemaal niets mee te maken? Jouw paarden krijgen 'vodjes' en jouw stalgenootje koopt liever een nieuw deken. So what? Als het paard maar goed verzorgd word en de liefde en aandacht krijgt die hij nodig heeft is er toch niets mis mee? Wanneer een paard eerder nieuwe spulletjes krijgt, wie zijn wij dan om mensen als jouw stalgenootje te gaan veroordelen? Lachen Paard zit er niet mee of hij nou een oud of nieuw deken heeft zoals je zelf zegt, dus als baasjelief een nieuw deken wil is dat zijn of haar keuze.

Ik heb vroeger zat barbiepaarden gehad maar nu ik een echte heb is het weer helemaal teruggekomen Haha! Heerlijk vind ik dat getut met mijn paard! En ja, ik hou van vlechtjes maken en ohja, ik heb ook 2 setjes voor mijn paard (gemiddeld westernsetje kost heel wat dus vandaar 'maar' 2 Clown). Waarom? Omdat ik het simpelweg leuk vind!!! Neemt niet weg dat de gezondheid en het welzijn van mijn paard ALTIJD op de eerste plaats zal komen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:03

@ montana dat zeg ik ook niet Lachen wil later een groen setje niks mis mee Haha! Ik ben de TS ja Bloos

fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:06

kvind het nog niet helemaal goed geschreven maar wel superleuk bedacht! Ik ben zelf een ontiegelijke miep als ik niet bij de paarden ben, jawel, op hakken, nette broek, mn haar moet goed zitten en ik baal als ik mn oorbellen ben vergeten Haha! . Maar ik erger me aan mensen die zo ook bij de paarden komen, die het er vooral om gaat dat ZIJ er leuk uitzien en het paard, ach ja dat is zaak twee. Daar was jou stuk volgens mij ook voor bedoeld.
Bij de paarden ben ik zelf meestal makeuploos, zit mn haar niet en ben ik ook vaak prachtig zwart aan het einde van de dag Clown . Tis zelfs zo erg dat mensen die me van de paarden kennen me vaak niet eens herkennen als ze me een keer zonder paard zien haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:11

Dapy schreef:
@ montana dat zeg ik ook niet Lachen wil later een groen setje niks mis mee Haha! Ik ben de TS ja Bloos

Ik reageer ook op de post van randie, niet de jouwe. Hoewel ik het persoonlijk wel erg naar voren vind komen in jouw beginpost. Laat iedereen lekker in zijn of haar waarde, of diegene nou met een laag make up naar stal komt, de nieuwste setjes koopt, of liever spulletjes gebruikt totdat ze 'op' zijn. Het doet er allemaal niet toe, zolang het paard maar op de eerste plaats komt Lachen

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:12

Stukje is best grappig, beetje overdreven, maar ik denk dat dat juist de bedoeling was. Lachen
Ik snap niet wat mensen altijd zo erg vinden aan setjes ik bedoel, sorry hoor, maar ik vind het leuk om er leuk uit te zien, en als je het geld er voor over hebt, waarom niet?
Het paard word er niet ziek van als 'ie een anky dekje op heeft hoor.
Dus wat is nou eigenlijk het probleem?
Is toch leuk als ze hun paard zoveel mogelijk willen laten glanzen, en ook hun manen willen verzorgen..
Wat maakt het uit dat ze hun nagels niet vies willen maken?
Ze hebben uiteindelijk toch gepoetst of niet soms?
En make-up. Wat is daar het probleem van? Word een pony daaaar ziek van?
Dacht het niet.
Verder vind ik het wel een leuk stukje, maar meer dat mensen er altijd zo'n probleem van moeten maken..
En ik snap best dat mensen zich aangesproken voelen als je het hebt over Anky dekjes, want er zijn nogal veel mensen die Anky dekjes hebben. Knipoog

lisetjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:12

whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:15

lisetjjee schreef:
whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD

Sorry hoor, maar wat hebben dat soort reactie's nou voor nut?
Vind dit eigenlijk een beetje 'praten over' als ik eerlijk mag zijn. Bloos

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:15

ik vind hem wel leuk! Kreeg er ook echt een beeld bij, hoe dat dan gaat Tong uitsteken

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:16

Laatst bijgewerkt door Florale op 13-10-08 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:17

lisetjjee schreef:

Ja grappig he dat wij ervoor uit durven te komen (alsof daar durf voor nodig is, het is namelijk helemaal niet vreemd of apart), terwijl het blijkbaar een taboe is om er netjes bij te willen lopen.

Dus nogmaals mijn vraag: wat is er zo jammer/grappig aan dat er bokkers zijn die zich aangesproken voelen? Dit zegt meer over jou dan over mij (om de anderen er maar even niet bij te betrekken, die kunnen wel voor zichzelf spreken) want ik durf te uiten waar ik voor sta en schaam me niet voor mezelf en mijn gedrag, aangezien daar ook helemaal geen rede toe is. De mensen die het hardst roepen dat het ''zo grappig is dat mensen zich aangesproken voelen'' zijn vaak het onzekerst.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:22

Het was niet de bedoeling onrust te zaaien tussen bokkers, nogmaals het was niet banketstaaf of vervelend bedoeld, gewoon een grappig stukje eens kijken wat jullie vonden ?

En nogmaals, ik wil ook een groen setje (lichtgroen *LOL*
En ik heb ook wel eens make up op bij mijn knollie en heb eens de stal gemest met mijn witte g-stars

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:24

Misschien kun je ook zien als een soort van column? Alleen dan niet precies op de juiste manier overgebracht??

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:26

of het word niet goed opgevangen Bloos haha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:26

leuk Haha!

haha ik poets en doe met gewone kleren heb ook altijd make up op maar ben nergens vies van ;p
En mijn paard moet er ook barbie uit zien ( nee grapje ) ik vind dat mijn paard er goed gezond fris eruit moet zien Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:27

Dapy:
Ja dat weet ik ook wel, en het gaat mij ook absoluut niet om je stukje. Maar om het feit dat bokkers anderen niet accepteren zoals ze zijn en daar om lachen, ik word er niet mee geraakt - hier lig ik echt niet wakker van, zegt meer over hen dan over mij - maar vroeger werd ik dat wél en ik weet dus dat het mensen ontzettend pijn kan doen als emotioneel onstabiel zijn. Vandaar dat ik hier zo fel in ben, hoewel ik vind dat ik het heel beschaafd heb gehouden. Lachen Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, de boodschap is duidelijk en ik wil niet jouw topic verzieken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:30

@ redrum, ok, hoop dat wel later nog gezellig samen kunnen bokken. Lachen was vroeger ook zo hoor, ook aangesproken voelen etc.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:32

ROFL Omg! Ik ga helemaal stuk hier! Huilen van het lachen
Naja dit soort friemelmeisjes lopen genoeg bij mij op stal rond. En tja, dan wordt je toch best raar aangeken met zwarte nagellak. en een skatebroek. Knipoog Naja het vuil onder me nagels zie ik iniedergeval niet..Tong uitsteken

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:33

Dapy schreef:
@ redrum, ok, hoop dat wel later nog gezellig samen kunnen bokken. Lachen was vroeger ook zo hoor, ook aangesproken voelen etc.

Dat ik me aangesproken voel heeft ermee te maken dat dat terecht is, als je het hebt over een meisje van 1.68 met schoenmaat 38, lang kastanjebruin haar en amandelkleurige ogen die luistert naar de naam Laura voel ik me immers ook aangesproken. Clown

Uiteraard kunnen we nog gezellig bokken, er is toch niks aan de hand. Verward

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:35

Dapy schreef:
of het word niet goed opgevangen Bloos haha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.

Het wordt inderdaad ook niet goed opgevangen. Ik beschouw het gewoon meer als een soort van column. En omdat een column een stukje tekst is waarin de schrijver uitdagend zijn mening beschrijft vind ik met dit stukje niets mis. Ik zie de humor er wel van in. En als het niet zo overdreven was, kwam het misschien nog meer aanvallend over op de mensen die zich nu al aangevallen voelen.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:43

Anonymous_ schreef:
Dapy schreef:

Het wordt inderdaad ook niet goed opgevangen. Ik beschouw het gewoon meer als een soort van column. En omdat een column een stukje tekst is waarin de schrijver uitdagend zijn mening beschrijft vind ik met dit stukje niets mis. Ik zie de humor er wel van in. En als het niet zo overdreven was, kwam het misschien nog meer aanvallend over op de mensen die zich nu al aangevallen voelen.

Mee eens! Denk dat het wel goed is dat het overdreven geschreven is Knipoog

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:46

Ik vind het een geweldig stukje, heeft mijn dag weer een beetje opgevrolijkt Haha!

Ikzelf, vind het persoonlijk wel jammer dat sommige mensen het zich zo aantrekken. Ik bedoel, de ts wou hoogswaarschijnlijjk gewoon een grappig en lachwekkend stukje typen wat niemand zich persoonlijk moet aantrekken en het is dan altijd jammer dat sommige mensen het zich wel aantrekken terwijl dat helemaal niet de bedoeling van de ts was.. Knipoog

sarah_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 21:49

Hmm ik vind hem niet zo.
Ik ben ook best wel anky fan en het merendeel ik overdreven onrealistisch

en over de schrijfstijl; die vind ik ook niet geweldig, springt nogal vaak over op een onlogische manier
Laatst bijgewerkt door sarah_m op 13-10-08 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:50

dank je lydia Lachen

Ben de co ass aan het kijken en het is spannend.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 21:54

@ sarah, kan ook niet schrijven nee Bloos Haha!
Vind het moeilijk om op 1 onderwerp te blijven en niet van hak op tak etc.

Vind het moeilijk om iets echt duidelijk te maken.