sommige stukjes vind ik bij nader onderzoek ook niet zo gewelidg, maar voor een eerste keer ben ik zeer tevreden 
Nee mijn spoedcursus was toch niet zo'n goed idee haha watdanhe,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sommige stukjes vind ik bij nader onderzoek ook niet zo gewelidg, maar voor een eerste keer ben ik zeer tevreden 
randie schreef:vind de titel misleidend. Ik heb ook altijd make up op waar ik ook heen ga
. Maar goed er zit een kern van waarheid in zoals nog een topic op het moment..Er wordt te veel gefrot met paarden. Het paard zelf zal het niet interesseren hoe hij eruit ziet..Dus waarom doe je het dan?
- om er bij te horen?
- om te pronken?
- omdat je nooit een barbie paard hebt gehad?
- omdat je denkt dat je er beter van gaat rijden ? (anky dekjes)
Leuk voorbeeld bij ons op stal. Oeh heel zijn deken is vaal. Ik ga even een nieuwe halen hoor dat kan echt niet.
Mijn paard krijgt alleen maar vodjes als ze maar degelijk zijn
Paard zit er niet mee of hij nou een oud of nieuw deken heeft zoals je zelf zegt, dus als baasjelief een nieuw deken wil is dat zijn of haar keuze.
Heerlijk vind ik dat getut met mijn paard! En ja, ik hou van vlechtjes maken en ohja, ik heb ook 2 setjes voor mijn paard (gemiddeld westernsetje kost heel wat dus vandaar 'maar' 2
). Waarom? Omdat ik het simpelweg leuk vind!!! Neemt niet weg dat de gezondheid en het welzijn van mijn paard ALTIJD op de eerste plaats zal komen.
wil later een groen setje niks mis mee
Ik ben de TS ja

. Maar ik erger me aan mensen die zo ook bij de paarden komen, die het er vooral om gaat dat ZIJ er leuk uitzien en het paard, ach ja dat is zaak twee. Daar was jou stuk volgens mij ook voor bedoeld.
. Tis zelfs zo erg dat mensen die me van de paarden kennen me vaak niet eens herkennen als ze me een keer zonder paard zien haha. Dapy schreef:@ montana dat zeg ik ook nietwil later een groen setje niks mis mee
Ik ben de TS ja

lisetjjee schreef:whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD
lisetjjee schreef:whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD

haha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja. 
Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken, de boodschap is duidelijk en ik wil niet jouw topic verzieken.
was vroeger ook zo hoor, ook aangesproken voelen etc.
Omg! Ik ga helemaal stuk hier! 
Naja het vuil onder me nagels zie ik iniedergeval niet..
Dapy schreef:@ redrum, ok, hoop dat wel later nog gezellig samen kunnen bokken.was vroeger ook zo hoor, ook aangesproken voelen etc.

Dapy schreef:of het word niet goed opgevangenhaha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.
Anonymous_ schreef:Dapy schreef:of het word niet goed opgevangenhaha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.
Het wordt inderdaad ook niet goed opgevangen. Ik beschouw het gewoon meer als een soort van column. En omdat een column een stukje tekst is waarin de schrijver uitdagend zijn mening beschrijft vind ik met dit stukje niets mis. Ik zie de humor er wel van in. En als het niet zo overdreven was, kwam het misschien nog meer aanvallend over op de mensen die zich nu al aangevallen voelen.