Nee mijn spoedcursus was toch niet zo'n goed idee haha watdanhe,

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
randie schreef:vind de titel misleidend. Ik heb ook altijd make up op waar ik ook heen ga
. Maar goed er zit een kern van waarheid in zoals nog een topic op het moment..Er wordt te veel gefrot met paarden. Het paard zelf zal het niet interesseren hoe hij eruit ziet..Dus waarom doe je het dan?
- om er bij te horen?
- om te pronken?
- omdat je nooit een barbie paard hebt gehad?
- omdat je denkt dat je er beter van gaat rijden ? (anky dekjes)
Leuk voorbeeld bij ons op stal. Oeh heel zijn deken is vaal. Ik ga even een nieuwe halen hoor dat kan echt niet.
Mijn paard krijgt alleen maar vodjes als ze maar degelijk zijn
Dapy schreef:@ montana dat zeg ik ook nietwil later een groen setje niks mis mee
Ik ben de TS ja
lisetjjee schreef:whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD
lisetjjee schreef:whaha ik vind het geniaal en dat sommige mensen zich aan gesproken voelen nog beter XD
Dapy schreef:@ redrum, ok, hoop dat wel later nog gezellig samen kunnen bokken.was vroeger ook zo hoor, ook aangesproken voelen etc.
Dapy schreef:of het word niet goed opgevangenhaha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.
Anonymous_ schreef:Dapy schreef:of het word niet goed opgevangenhaha, nee hoor, je zal gelijk hebben ben daar soms een leek in ja.
Het wordt inderdaad ook niet goed opgevangen. Ik beschouw het gewoon meer als een soort van column. En omdat een column een stukje tekst is waarin de schrijver uitdagend zijn mening beschrijft vind ik met dit stukje niets mis. Ik zie de humor er wel van in. En als het niet zo overdreven was, kwam het misschien nog meer aanvallend over op de mensen die zich nu al aangevallen voelen.