Op een enkel vlak herken ik me wel een beetje (nagels) maar dat vind ik nog niet eens het grootste schandaal in dit verhaal!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suleilitha schreef:Wat ik tegen het meteen inschakelen van een -peut, -paat, -loog enz. heb, is dat men vaak vergeet dat de meeste problemen voor zover je het problemen kunt noemen, puur berusten op ruiterfouten! Ik begrijp dat je zegt dat men het beste met z'n dier voorheeft, hoor Redrumfox, maar met een verkeerde zit of een te strenge hand, of zelfs gewoon voor geen meter kunnen rijden wordt nog altijd menig paard naar de kleuten geholpen...... alle hulpverleners ten spijt! Vaak is het nog niet zo gek om te investeren in echt goed leren zitten en rijden.
Bolieke schreef:En wat ik echt lachen vind, is dat mensen dan gaan reageren: ja maar bij mij zus en bij mij zo, ... (met altijd grondige redenen waarom bij hun wel alle -peuten en -logen komen)Het is maar om te lachen mensen! Niet te persoonlijk opvatten hoor!
suleilitha schreef:Dat is inderdaad een mooie opmerking, maar waarom in vredesnaam stalbandages
Hoort bij tutfiepen, maar bandages zijn in het algemeen superslecht voor het welzijn van de benen van een paard.