zo een hoop leuke en lieve reacties.
ga proberen alle vragen te beantwoorden .
de paarden die nu komen zijn allemaal geplaatst stippie hier op bokt neemt horsey als ik het goed heb een erg magere merrie die ook een heel slecht leven heeft gehad .
iris en lily gaan naar een andere bokker .
van de rest weet ik wel dat ze geplaatst zijn maar weet zo 123 niet naar wie ze gaan maar staat vast en zeker op de website .
ze zijn idd allemaal medisch gecontroleerd dus geen gekke dingen verder gelukkig .
@ dapy voor zover bekend zuicht er geen een lucht denk dat jij bedoelt op de band die ze draagt .
ze hebben in roemenie geen halsters ze gebruiken gefabriceerde touw halsters of koeiebanden .
Beest weet niet wat hem overkomt als ie dalijk zijn niewe halster met bont om zijn hoofdje krijgt .
Denk dat ze wel heel erg moeten wennen in nederland .
en daar krijgen ze ook alle tijd voor .
verder ben ik blij dat er voor deze paardjes een goed tehuis staat te wachten hier .
Kreeg net een sms ze zijn nu de oosterijkse grens over dus schiet al aardig op .
@ stef weet je toevallig wat voor kleur vrachtwagen ze rijden ze waren namelijk net een nl vrachtwagen voor paarden gepaseerd en zien de chaufeurs eigenlijk pas in roemenie daar hadden ze afgesproken maar ze waren erg beniewd .