Moet even nadenken of ik nog iets zinnigs toe te voegen heb, maar op dit moment niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Craignethan schreef:..........Ik had in een p.b. naar iemand al geschreven dat ik het soms gewoon leuk vind om een uur naar m'n paard te KIJKEN. .......
Pipo schreef:Kijk het is natuurlijk leuk en aardig om te zeggen dat het om rijkunst gaat, maar sommige rassen hebben gewoon de lichaamsbouw niet om sommige oefeningen te doen.
Citaat:Kijk het is natuurlijk leuk en aardig om te zeggen dat het om rijkunst gaat, maar sommige rassen hebben gewoon de lichaamsbouw niet om sommige oefeningen te doen.
...
Prima dat je geniet van je paard, maar verwacht geen onmogelijkheden, en zeur niet dat je niet normaal in de sport kunt rijden, op wedstrijd verwachten ze een bepaald plaatje, en als je daar niet aan kunt voldoen kun je iedereen de schuld geven, maar je kiest zelf voor het ras.
Citaat:Tegen de topicstarter, omdat ik lees dat ze er moeite mee heeft dat mensen beoordeelt worden op hun rassen, en dat iedereen toch gewoon de klassieke rijkunst probeert uit te voeren.
Aella"]
[quote="Pipo schreef:Kijk het is natuurlijk leuk en aardig om te zeggen dat het om rijkunst gaat, maar sommige rassen hebben gewoon de lichaamsbouw niet om sommige oefeningen te doen.
Percy schreef:Een middendraf is een middendraf.
Lovely schreef:szomers zit ik gewoon bij de wei met een boekje en een flesje drinken, stom he??
Aella schreef:Pipo en SuperPepeijn, het gaat er niet om wat ik vind maar wat er -niet zonder reden- in de reglementen beschreven staat, dat kunnen jullie zelf ook nalezen. Bekijk de 'plaatjes' die je zo normaal of supergoed vindt eens met een neutrale bril en ontdek hoe het vaak al aan ontspanning, regelmaat en takt ontbreekt. Het komt zelfs voor dat een paard kreupelend door de piaffe heen strompelt en daar nog punten mee scoort ook. En dan staan jullie op de tribunes bravooo te roepen?
Antoinette schreef:Ik heb meerdere keren gehoord dat Ferro ook niet zo geweldig was. Ten eerste liep hij op het losrij terrein zelfs wel kreupel.
En dat hij zonder zijn zwarte kleur nooit zo ver was gekomen. (dit lijkt mij een mening)