Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
) Ik had nergens schrik van!
) word namate ik ouder word.

.
kan er nu zo tussen rijden, en mogen de jongere van nu dubbel liggen
Ben trouwens 42. En weet zeker als ik er een paar keer goed vanaf stuiter dat mijn geweldige kroeldoos een levende grasmaaier gaat worden. Toch heb ik nog onwijs veel zin in het rijden, en zou eigenlijk gewoon de ritten willen maken die ik vaak vooraf in gedachte heb, maar door al het zien van een trekker of toch iets te druk op de weg mij al doet besluiten dan toch maar in de bak te blijven rijden. Zou er een therapie zijn voor bejaarde ruiters
Rij altijd wel alleen misschien is dat ook nog weer anders dan op een manege/pensionstal Karin schreef:Niet banger, wel voorzichtiger. IMO zit daar toch wel een essentieel verschil tussen.
Adil18 schreef:Karin schreef:Niet banger, wel voorzichtiger. IMO zit daar toch wel een essentieel verschil tussen.
Dat wilde ik ook zeggen
Coot schreef:Ik(19) kan me hier ook in vinden, banger wil ik het niet noemen, voorzichtiger, dat wel.
Van mijn 12e tot mijn 15e stapte ik op elke pony, reed pony's in, reed ze door, zodat ze in de manegelessen konden lopen of verkocht.
Tot het een keer goed misging, ik heb er iets aan overgehouden wat overeenkomt met een whiplash, alleen dan lager in de rug.
Ik stap nu niet meer op elk paard, maar misschien komt dat ook omdat ik weet dat een val van het paard mijn klachten erger kunnen maken (moet ook erbij zeggen dat ik heel weinig paardrij)
hersenschudding, gekneusde ribben, gekneusde schouder, gekneusde heup, enz enz
.
uhh niet dus ik heb namelijk 2 kids, toen 9 en 6 jaar en een man die vaart, dus oma in moeten roepen om te zorgen voor mijn kids (en mijn hondjes) en daar zit je dan als verstandige
36 jarige dus ja ik ben nu wel voorzichtiger, maar niet echt bang.