Je kunt op sporthorses.nl al je eisen invullen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.LGarabians schreef:Ben ik nu de einige die vind dat het budget van de TS makkelijk toereikend moet zijn? De TS is toch niet op zoek naar een paard wat straks grandprix moet lopen? (of zie ik dat nou verkeerd)
Voor de basissport moet je makkelijk een paard voor dat geld en die eisen kunnen vinden. Ik heb mijn merrie te koop. Ook een KWPN en ze voldoet op één punt niet aan de eisen. (TS haar ongedult, zij heeft een ruiter met gedult en heel veel respect voor het paard nodig) en ik vraag voor haar 6500. Paardje heeft harstikke veel beweging al moet je er dat wel uitrijden, super leuk papier, zou ook nog voor de fok kunnen. 6jr oud en loopt L2 wedstrijden Dressuur zijn met de M oefeningen bezig. Ik zeg niet dat mijn paard ooit in de grandprix oid zal lopen, maar het Z dresssur moet ze makkelijk kunnen halen, en waarschijnlijk zal ze bij de juiste ruiter meer ook nog wel kunnen.
Ik werk in paardenland en ik weet wel zeker dat er zoals mijn paard nog veel meer zijn dus ik vind dat het budget van de TS toereikbaar moet zijn.

ennnnn...je leert geduld te hebben

succes! 
LouiseB schreef:Hallo allemaal,
Nou ik ga morgen voor het eerst voor een 2e keer kijken bij een paard. Gaat om een 5 jarige grote ruin, schijnt al M te lopen. Ben vandaag wezen kijken en rijden en vindt hem errug leuk!! Het is bij stal Kuiper (joke vd post) in Bennekom. Erg aardige dame, vindt goed tehuis erg belangrijk en ze komt op mij eerlijk over. Duim maar voor me..... wordt vervolgd.

sjakie schreef:In het kort zoek je gewoon een braaf, wat meer ervaren paard wat je zowel recratief als in de sport kan inzetten. Moet voor 7000 euro makkelijk te vinden zijn![]()
Had dezelfde eisen en het budget lag nog een heel stuk lager. Genoeg leuke dieren gezien. Soms werkt het prettig om een derde persoon voor je te laten zoeken of her en der wat pootjes uit te zetten.
Felinee schreef:ik vind het belachelijk dat als je niet op je paard kan rijden, gelijk een nieuwe te nemen.
dat heet nou niks over hebben voor je paard en het alleen maar om rijden gaan.
en nee ik vind de eisen niet te hoog.
dat er een nieuw dier komt wil niet zeggen dat de oude afgedankt is
Felinee schreef:ik vind het belachelijk dat als je niet op je paard kan rijden, gelijk een nieuwe te nemen.
Heel af en toe wordt er een zadel opgelegd, maar voluit rijden wil ik niet meer (al zou dat mss best kunnen), want ik wil dat ze nog lang meegaat. Vandaar de keuze voor een paard erbij. LouiseB schreef:Hallo allemaal,
Nou ik ga morgen voor het eerst voor een 2e keer kijken bij een paard. Gaat om een 5 jarige grote ruin, schijnt al M te lopen. Ben vandaag wezen kijken en rijden en vindt hem errug leuk!! Het is bij stal Kuiper (joke vd post) in Bennekom. Erg aardige dame, vindt goed tehuis erg belangrijk en ze komt op mij eerlijk over. Duim maar voor me..... wordt vervolgd.