Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Silence schreef:Super om te lezen.
Ons eerste bitloos hoofdstel is in bestelling.
Ben heel erg benieuwd hoe het bij ons gaat bevallen.................
Ffortuna schreef:willeke_nijs schreef:het hangt er ook vanaf welke neusriem je sidepull heeft... je hebt van dat gevlochten paardenhaar, maar je hebt ook zachte neusriemen... Een bit doet ook pijn in geval van een noodstop! wees maar zeker!
Ok, mooi zo! Ik ben achterdochtig omdat ik al zovaak heb gezien dat mensen overstappen op bitloos, en dan vervolgens zo hard aan die neus gaan zitten rukken dat het mij al pijn doet op mijn neus, laat staan bij het paard![]()
Dan ben jij tenminste 1 van die (weinige) mensen die wel nagedacht heeft over de neusriem.
Nogmaals, bit doet geen pijn met een zachte hand. En ik weet zeker dat mijn paard geen last heeft van haar mond in het geval van een noodstop
Ffortuna schreef:Nogmaals, bit doet geen pijn met een zachte hand. En ik weet zeker dat mijn paard geen last heeft van haar mond in het geval van een noodstop
moonfish13 schreef:Zoezi: ik heb een marylot crosslink besteld, dan heb ik een sidepull, crosslink, en een normaal hoofdstel.
Dan kan ik kijken wat het beste werkt, crosslink of sidepull...