Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarna de hoeven ingeolied zodat ze morgen een mooie diepe kleur hebben. Zijn haar glom helemaal (die galopper shampoo was echt goed!) maar we zijn alles bij elkaar best lang bezig geweest en op het laaste was de zon weg, toen kreeg hij het wel een beetje koud.
(hopelijk niet TE fruitig haha!)

naar Suzanne) maar niet TE. Daarna mocht hij weer terug in de stal en was het weer afwachten, want ze stonden te discussieren binnen over of Suev nou wel APTO zou worden of niet, want hij had van de legercapitain APTO gekregen en van de beoordelende fokker ook, van de keuringsarts was zijn totale score 67% pas 70% of meer is APTO. Dus wilden ze hem eerst het jaar daarna laten keuren als hij wat breder was in de borst enzo, hij was niet rastypisch genoeg, te sierlijk en te hoog. Te weinig barok dus. Na veel geharrewar kwam de zoon van de eigenaar naar buiten en die stak zijn duim al omhoog maar ik durfde het nog niet te geloven. Pas toen ze weg waren en ik het keuringsraport van Antonio kreeg en Suevo's militaire paspoort met het stempel APTO erin geloofde ik het, en begon ik meteen te huilen van opluchting en blijdschap. Iedereen gaf mij gelijk een knuffel en/of een hand en ik werd van alle kanten gefeliciteerd. IK WAS MEGABLIJ!
is nu een voor het leven goedgekeurde dekhengst
en heet nu officieel Giraldillo XIV