Welke zou jij kiezen..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:58

Beide niet.. Ik zou nog verder gaan zoeken.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 20:06

Die eerste! Ik hoef echt geen vals/trapperig paard. En als ie wild is met rijden dan rijd ik hem gewoon vaker, of sullig dan moeten we daar ook maar aan werken!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 21:17

Stel dat het de laatste 2 paarden op aarde waren zou ik voor de tweede gaan, niet sociaal tegen andere dieren zal na een hele tijd wel wat beter gaan. en opvoeding is ook heel belangrijk.

xFunnyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:24

Ik zou ook voor de 1e gaan, bij mij gaat t ook nie alleen om t rijden je paardje moet zich er wel lekker bij voelen

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 01:40

Lieke schreef:
Stel dat het de laatste 2 paarden op aarde waren zou ik voor de tweede gaan, niet sociaal tegen andere dieren zal na een hele tijd wel wat beter gaan. en opvoeding is ook heel belangrijk.

Mhh sociaal tegen andere paarden worden als er dan nog maar 1 andere is Knipoog en wie weet waar die staat Tong uitsteken

nee als ik zelf zou moeten kiezen zou ik ook voor de 2e gaan Lachen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 05:41

Ik zou geen van beiden nemen. Een goed karakter vind ik het belangrijkste, maar ik wil ook met "liefde" naar mijn paard kunnen kijken. Een paard moet me echt aanspreken.
Een paard aanschaffen is een grote uitgave en dan wil ik een beestje hebben dat helemaal bij mij en mijn verwachtingen past. Ik doe dan geen concessies...

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:57

Ik gs meteen voor nummer twee. Get gedrocht wat heel fijn te rijden is dus. Want ik vind het gebruik van het beestje erg belangrijk en ik denk dat als je eenmaal met het dier bezig gaat en je van hem gaat houden dat je die kleur en rare lichaamsbouw niet meer zo stoort. Ook kan je hem zijn rotgedrag misschien (deels) afleren en anders leer je er wel vrede mee te hebben.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 19:44

Ik ga ook voor 2. Heerlijk die paarden die onder het zadel helemaal opbloeien en die kleur maakt me ook nou niet echt wat uit!