Sterre schreef:Ben je gek, dat is niet te zwaar hoor! Ik weeg zeker wel 10 kg meer! Ik ben 1,73 m en ik heb niet de indruk dat ik te zwaar ben voor mijn paard, een "stevige" Rus die ong. 1,58 m groot is!
same here

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lobke98 schreef:Ja ik ben dan niet echt een propje met mijn 1.80m. maar ik zit me altijd te vergelijken in tijdschriften, tv en op vereniging enz. En dan voel ik me soms echt een dikkerd. Maar goed reacties zoals dit draagt weer een steentje bij in de goede richting!!!!! THNXXXXX
Lobke98 schreef:Ja ik ben dan niet echt een propje met mijn 1.80m. maar ik zit me altijd te vergelijken in tijdschriften, tv en op vereniging enz. En dan voel ik me soms echt een dikkerd. Maar goed reacties zoals dit draagt weer een steentje bij in de goede richting!!!!! THNXXXXX
Desiree schreef:Soort moet soort zoeken: een iel manneke en een flinke vrouw vallen ook op, en voor een paard en mens geldt het zelfde. Je moet bij elkaar passen.