uitverkoop bij ooteman!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mrnino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:44

mijn mamie is gisteren geweest.
heeft alleen wat invetspul gekocht.
weet iemand hoe duur die hele dikke veilzeidigheidjabrakken zijn met zo`n versiert randje ??????
ik wil zo`n een gaan kopen maar ik weet de prijs niet.
alvast bedankt.
wil je me dan even pb en. ???

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 17:58

paulanda schreef:
was er vandaag heen en het was toch druk,niet normaal zeg!
was er nog nooit geweest en het is niet erg groot,maar het leek wel gratis.

Ik ging voor een bucas winterdeken en ben geslaagd een 1.95 in 't zilver van 175 voor 125 euro!
en had nog een wedstrijdblouse van BR gekocht niet in de uitverkoop wel heel leuk!blauw geruit. Pling

Ik weet dat barb er was,verder nog bokkers op koopjesjacht geweest?

jep ikke was er maandag,
mijn moeder had een nieuwe jas (primiere) en dat was de laatste geloof ik.

paardensnoepjes en invetspul.

ps sandra de uitverkoop is tot zondag

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:51

Tnx... Gaat er vanavond nog iemand??Ik wil er vanavond nog ff heen nl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:37

Obelix, ik ga vanavond!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 14:38

*haha* vanavond bokt meeting bij ooteman! Er gaan geloof ik best veel bokker naar ooteman vanavond...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:06

Ik moet nog een nieuwe buitendeken voor Flap en wil graag een Rambo, maar als ik ervoor naar Hoogkarpsel moet is hij uiteindelijk net zo duur als zonder korting *LOL*
Vanavond heb ik les van Herman wientjes, morgen moet ik werken en zondag heb ik wedstrijd...Zou dus ook echt niet weten wanneer ik heen moest en heb een gigantische hekel aan drukke winkels...Frusty

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 16:44

Ik heb dus gisteravond een Rambo Turnout gekocht. Snel even bij Webster gepast en lag goed.

Ik wilde ook nog de moutainhorse laarzen (de leren). Ik zag al snel maat 37 staan met wijde kuit. Ik helemaal happy .

Waren ze te groot. en maat 36 hadden ze niet meer Boos! . Ik balen maar gelukkig heb ik wel de deken. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:31

Komt mooi uit!!! Ik heb nl. wel 37 Knipoog Maar ik weet niet of ik ze neem. Ik ga in iedergeval wel voor het hoofdstel!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 18:33

Ik ga zometeen,
en ze accepteren briefjes van 500 E Sigaar
Dus ik ga mijn slag slaan!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:11

gomir schreef:
Ik moet nog een nieuwe buitendeken voor Flap en wil graag een Rambo, maar als ik ervoor naar Hoogkarpsel moet is hij uiteindelijk net zo duur als zonder korting *LOL*
Vanavond heb ik les van Herman wientjes, morgen moet ik werken en zondag heb ik wedstrijd...Zou dus ook echt niet weten wanneer ik heen moest en heb een gigantische hekel aan drukke winkels...Frusty

Geldt die uitverkoop morgen op de markt niet dan? Ik wilde eigenlijk even gaan kijken of ik nog iets leuks tegenkwam daar. Maar heb dus ook geen zin om naar Hoogkarspel te gaan Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 22:51

Ik heb gebeld en ze hadden in 195 alleen nog de WUG plus(waarvan ik het extra halsdeel dan dus al in de kast zou gooien...) en die kostte nu 250 euro. Voor 265 heb ik bij Divoza een nieuwe Turn out(die ik veel liever heb!) en dan heb ik nog zegels en punten van Divoza die ik mee kan sturen...*LOL*

De uitverkoop geldt alleen in de winkel en ik zou echt niet weten wanneer ik nog even naar Hoogkarspel moet vliegen Verward Haha!
(heb trouwens wel heel fijn gereden vanavond Party!! )

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 00:16

De uitverkoop geldt id alleen voor dewinkel,
de laatst 2 Turnouts had ik! Haha!
Nananananaaa!

Eentje voor een Fries van mijn ouders en eentje voo rIlindra, voor mijn eigen paarden heb ik nog een 205 meegenomen, was ook de laatste! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:09

Ik heb een heel leuk nieuw hoofdstel voor (Super) Angel meegenomen Lachen Staat heel cool ik heb hem al in elkaar gezet maar ik snap die neusriem niet dus zo vind ik hem ook wel cool! Verder heb ik nog een blauw hooinet, een blauwe longeerzweep (:) ) en een bustrens 10,5 gekocht!
Zag verder nog leuke dingen maar ik dacht ach die koop ik wel een andere keer Lachen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 10:27

Wat snap je niet aan die neusriem Verward Is het zo'n aansnoerding ofzo Verward Anders neem je hem woensdag mee naar les en vraag je het daar even Haha!

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 11:30

Miss ga ik vanmiddag ook nog wel maar me moeder moet weer zo nodig met me broer naar een opendag van een school
en ik moet de auto uitzuigen omdat ik 'm vies heb gemaakt met me paardrijlaarzen..... en straks rijden... poeh druk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 12:22

Ik vond die bustrens van 10,5 wel erg duur iig.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:37

Yaar schreef:
Ik vond die bustrens van 10,5 wel erg duur iig.

Bitten zijn daar ook heel duur... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:53

Ja ik schrok al van de prijs voor zo/n ukkie-bitje Scheve mond Niet echt goedkoop nee. Het bitje was nog duurder dan het hoofdstel zelf Schijnheilig Ligt het nou aan mij of zijn die bitjes gewoon duur?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:02

Bitjes zijn gewoon duur *LOL* Zeker als je een beetje goede kwaliteit of een bepaald 'model' wilt...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 21:11

Ik was je al voor hoor Sjuimpje... En mij werd ook verteld dat het de laatste was, en dat was maandag al. Ben nu dus om van Bucas naar Rambo Knipoog